itt vannak a képek, ez a rapidshare csúnya dolog volt
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:39
#801
Írta 2011. május 03. - 20:17
#802
Írta 2011. május 03. - 19:07
#10202, #10203! Link a vázról:
https://rapidshare.c...01104291103.jpg
https://rapidshare.c...01104291104.jpg
https://rapidshare.c...01104291105.jpg
https://rapidshare.c...01104291106.jpg
Szerintem nem az FX DH, mert annak nincs hajlítás a nyeregtartó csõ tartó felsõ csõben. Van még egy fajta, aminek a hajlítása egészen fent van, és 4 helyre lehet állítani a tagot...
https://rapidshare.c...01104291103.jpg
https://rapidshare.c...01104291104.jpg
https://rapidshare.c...01104291105.jpg
https://rapidshare.c...01104291106.jpg
Szerintem nem az FX DH, mert annak nincs hajlítás a nyeregtartó csõ tartó felsõ csõben. Van még egy fajta, aminek a hajlítása egészen fent van, és 4 helyre lehet állítani a tagot...
#803
Írta 2011. május 03. - 13:10
Ez csak tõled függ mit ítélsz túl macerásnak ill mennyire akarod használni a vázad és mire.
Ja és neked mit jelent.
Ja és neked mit jelent.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#804
Írta 2011. május 03. - 13:04
Tudom, hogy nem teljesen ide illik, de csak egy eldöntendõ kérdés:
Régebbi acél monti váz áll szinterezés elött. Érdemes azzal foglalkozni, hogy egy esetleges tárcsafék felfogatási szemet(ket) feggeszteni rá, vagy túl macerás lenne? (nyílván problémás kimérni, stb, csak kérdem.)
Régebbi acél monti váz áll szinterezés elött. Érdemes azzal foglalkozni, hogy egy esetleges tárcsafék felfogatási szemet(ket) feggeszteni rá, vagy túl macerás lenne? (nyílván problémás kimérni, stb, csak kérdem.)
#805
Írta 2011. május 02. - 20:55
Sziasztok
Bárkinek bármi véleménye van a vázról légyszi írja meg.
Köszi:)
[IMG]http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://cykl.cz/katalog/2008/ha/extreme_x6_comp.jpg&imgrefurl=http://cykl.cz/item/extreme-x6-comp%3Fskinid%3D38&usg=__xEQtg987rTRgobz_TBih8rdJ_1U=&h=600&w=970&sz=71&hl=hu&start=0&zoom=1&tbnid=DvRHPEaPDBgCXM:&tbnh=120&tbnw=194&ei=o_2-TaHPI4uHswbu6Jz9BQ&prev=/search%3Fq%3Dharo%2Bx6%26um%3D1%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26biw%3D1015%26bih%3D587%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=353&vpy=97&dur=2462&hovh=176&hovw=286&tx=146&ty=115&page=1&ndsp=13&ved=1t:429,r:1,s:0[/IMG]
Bárkinek bármi véleménye van a vázról légyszi írja meg.
Köszi:)
[IMG]http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://cykl.cz/katalog/2008/ha/extreme_x6_comp.jpg&imgrefurl=http://cykl.cz/item/extreme-x6-comp%3Fskinid%3D38&usg=__xEQtg987rTRgobz_TBih8rdJ_1U=&h=600&w=970&sz=71&hl=hu&start=0&zoom=1&tbnid=DvRHPEaPDBgCXM:&tbnh=120&tbnw=194&ei=o_2-TaHPI4uHswbu6Jz9BQ&prev=/search%3Fq%3Dharo%2Bx6%26um%3D1%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26biw%3D1015%26bih%3D587%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=353&vpy=97&dur=2462&hovh=176&hovw=286&tx=146&ty=115&page=1&ndsp=13&ved=1t:429,r:1,s:0[/IMG]
#806
Írta 2011. május 02. - 18:07
lehet hogy tajvani tucat vaz, es akkor barmi lehet, mert a gyar azt a matricat rakja ra amit az aktualis megrendelo ker.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#807
Írta 2011. május 01. - 21:34
Mondjuk linkelj róla egy képet.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#808
Írta 2011. május 01. - 21:11
Sziasztok! Vettem egy használt kerót. Eddig senki nem tudta megmondani pontosan, hogy milyen váza van. A neten van kb. 3 fajta hasonló, de ahány forrás, annyi név. A Probike-ban is kérdeztem már. Valami ötlet, hogy hogy tudjam meg?
#809
Írta 2011. április 25. - 23:52
sziasztok!
egyik cimborám szeretne venni a cube ams vázat, 100-120at mocorog
kérdés: megér 90 e ft-ot?
Az AMS-100 vázára 200e Ft körül van, szóval ha nem hibás a tag szerintem megéri.
#810
Írta 2011. április 20. - 22:19
sziasztok!
egyik cimborám szeretne venni a cube ams vázat, 100-120at mocorog
kérdés: megér 90 e ft-ot?
egyik cimborám szeretne venni a cube ams vázat, 100-120at mocorog
kérdés: megér 90 e ft-ot?
#811
Írta 2011. április 17. - 23:18
recsegés update
Sikerült egy hosszabbat tekernem, a síkon minden rendben volt,
késõbb a hegyi szakaszon ismét elõjött a recsegés, majd késõbb már síkon is ezt csinálta.
ezután bezsíroztam a kazettatest külsõ felét
tekertem kb 80at és meg se nyikkant
Kösz Gabe az ötletet.
Sikerült egy hosszabbat tekernem, a síkon minden rendben volt,
késõbb a hegyi szakaszon ismét elõjött a recsegés, majd késõbb már síkon is ezt csinálta.
ezután bezsíroztam a kazettatest külsõ felét
tekertem kb 80at és meg se nyikkant
Kösz Gabe az ötletet.
#812
Írta 2011. április 04. - 11:34
Nekem a váltótartó fül alatt volt retek, és fel volt lazulva a rögzítõ csavarja és az recsegett.
#813
Írta 2011. április 03. - 19:52
Nekem anno recsegett a sor a kazettatesten, lepucolták, bezsírozták, a recsegés megszûnt.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#814
Írta 2011. április 03. - 11:47
Ugy néz ki meglett a megoldás!
A hátsókerék volt a ludas, leszedtem a fogaskoszorút,
a kazettatestet szétszedtem, zsíroztam-olajoztam,
a gyorszárat is bezsíroztam,
megszûnt a recsegés.
Bár ténylegesen csak akkor fog kiderülni hogy minden oké, ha nagyobb távon tudok tekerni.
Pontosan nem tudom mitõl lett jó, mert a hajtás elég összetett dolog, de remélem nem lesz vele probléma.
Tényleg nem egyszerû megállapítani aluváznál honnan ered a baj,
olyan mint a panellakás ott sem lehet tudni hol fúrnak
A hátsókerék volt a ludas, leszedtem a fogaskoszorút,
a kazettatestet szétszedtem, zsíroztam-olajoztam,
a gyorszárat is bezsíroztam,
megszûnt a recsegés.
Bár ténylegesen csak akkor fog kiderülni hogy minden oké, ha nagyobb távon tudok tekerni.
Pontosan nem tudom mitõl lett jó, mert a hajtás elég összetett dolog, de remélem nem lesz vele probléma.
Tényleg nem egyszerû megállapítani aluváznál honnan ered a baj,
olyan mint a panellakás ott sem lehet tudni hol fúrnak
#815
Írta 2011. április 03. - 06:43
...kormánycsapágy, kormányszár, ezek is recseghetnek. Az, hogy egy aluvázon honnan hallatszik a recsegés, az nem mindig a problémás helyet jelöli.
Az epoxi gyanta (ha egyáltalán be tud folyni egy hajszálrepedésbe) nem fog megoldani semmit. Takarítsd le a vázat és nézd végig alaposan, fõleg a hegesztések környékét. Ha van repedés, akkor nagy valószínûséggel meg fogod találni.
Az epoxi gyanta (ha egyáltalán be tud folyni egy hajszálrepedésbe) nem fog megoldani semmit. Takarítsd le a vázat és nézd végig alaposan, fõleg a hegesztések környékét. Ha van repedés, akkor nagy valószínûséggel meg fogod találni.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#816
Írta 2011. április 03. - 00:22
Volna egy nagy problémám.
Ugy néz ki elkezdett recsegni az országuti vázam /alu/. Lehetséges van rajta v.mi hajszálrepedés.
A recsegõ hangot a hajtómû felöl hallom, akkor mikor megterhelem a pedálokat.
Már cseréltem csapágyakat, hajtómûvet /integrált tengelyes/
Ma leszedem a pedálokat és pl a bal hajtókart vízszintesbe állítom a fékeket behúzom majd ránehezedek a hajtókarra akkor is recseg ropog.-Tehát a pedál tuti jó.
Mintha hallottam volna anno hogy v.ki a váz belsejébe asszem epoxi gyantát öntött ami befolyt a repedésbe és ez megoldotta a problémát.
Tudna vki tanácsot adni mitévõ legyek?
Esetleg más ötlet amit nem vettem figyelembe?
Elõre is köszi.
Ugy néz ki elkezdett recsegni az országuti vázam /alu/. Lehetséges van rajta v.mi hajszálrepedés.
A recsegõ hangot a hajtómû felöl hallom, akkor mikor megterhelem a pedálokat.
Már cseréltem csapágyakat, hajtómûvet /integrált tengelyes/
Ma leszedem a pedálokat és pl a bal hajtókart vízszintesbe állítom a fékeket behúzom majd ránehezedek a hajtókarra akkor is recseg ropog.-Tehát a pedál tuti jó.
Mintha hallottam volna anno hogy v.ki a váz belsejébe asszem epoxi gyantát öntött ami befolyt a repedésbe és ez megoldotta a problémát.
Tudna vki tanácsot adni mitévõ legyek?
Esetleg más ötlet amit nem vettem figyelembe?
Elõre is köszi.
#817
Írta 2011. március 25. - 22:48
#818
Írta 2011. március 25. - 17:30
4 forgáspontos konán (stab) a középrész felett fõ forgáspontot hogyan lehet otthon bontani? addig eljutottam, hogy egyik oldali csavar ki, és ha jók az információim akkor csak ki kéne ütni a másik irányban a tengelyként funkcionáló hosszabbat. viszont megmozdulni nem akar.
#819
Írta 2011. március 20. - 20:47
Sziasztok!
Lenne a vázakról egy kérdésem, csak úgy kíváncsiságképp. Milyen funkciót szolgál mondjuk egy trekking kerékpárnál az, hogy a felsõ vázrúd, ami a nyeregtõl a kormányig megy, az egyenesen, vagy döntve van a nyereg felé?
Van ennek valami jelentõsége? Esetleg a váz méretétõl függ?
Nekem 52-es vázam van és teljesen egyenesen fut. Nem tudom a kettõ összefüggésben van-e egymással, de általában ritkán látok teljesen egyenesen futó vázakat, fõleg trekkingnél.
Lenne a vázakról egy kérdésem, csak úgy kíváncsiságképp. Milyen funkciót szolgál mondjuk egy trekking kerékpárnál az, hogy a felsõ vázrúd, ami a nyeregtõl a kormányig megy, az egyenesen, vagy döntve van a nyereg felé?
Van ennek valami jelentõsége? Esetleg a váz méretétõl függ?
Nekem 52-es vázam van és teljesen egyenesen fut. Nem tudom a kettõ összefüggésben van-e egymással, de általában ritkán látok teljesen egyenesen futó vázakat, fõleg trekkingnél.
#820
Írta 2011. március 19. - 19:25
ha sok felfelé akkor szvsz inkább a cube. a sup meg kicsit masszívabb váz tán. teló, rugóstag viszont a cube-ban szimpibb.
és még speci stumi fsr (brainest kerülném) speci camber, merida 120, 140
és még speci stumi fsr (brainest kerülném) speci camber, merida 120, 140
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való