én inkább a 2. irányban mozdulnék legroszabb esetben. abba lehet tenni adapter meg 1/8-as nyak, viszont tapered nyak vékony csõbe nehezebb 
és tapered villa lesz egyre több egyelõre úgy néz ki.
de amúgy jó az a 12-es tengely hátul. (szvsz hasznosabb van mint a taperde telónyak.)
és lehet megnézném vázból azokat amik már vannak a családban (1.20 és nerve xc-re gondolok, kb mind 2 olcsóbb és összességében jobb váz mint a camber)
Hm, igazad van, tapered nyakba még lehet összehozni valami 1 1/8-as villát, ami fordítva nem fog menni. Azért gondolkozom csak simán vázon, mert a mostanin minden jó, imádom a Louise fékeket rajta, vatta új kerékszettem is van, csak át kell(ene) pakolnom mindent.
Canyon Nerve meg brutál jó, asszony a régi bicajával elszenvedett esések és egy könyöktörés után kezdi ismét egészen megszeretni vele a terepezést! ;-) Szóval, az a durva, hogy próbálgattam az M-es vázat, és 400mm-es nyeregcsõvel még nekem is jó lenne a 185 centimhez. A mostani 350mm-es nyeregcsövet maximum jelig kihúzva, a nyereg elejétõl a kormánynak a stucnin áthaladó középpontjáig az L-es fully-m kb. 1,5-2 cm-rel hosszabb csak. Kicsit olyan majdnem kicsi érzésem van rajta amúgy. Csak az L-es meg attól tartok, egyszerûen nagy lenne.
(Nincs valakinek L-es Nerve XC-je egy próbakör erejéig?) :-)
Edit: ja igen, amit bevállalnék, 2011-es Canyon Nerve M-es és L-es méretben szinte mind elfogyott... Például:
http://www.canyon.co...ike.html?b=2075(Katt a Check availability gombra)