Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#6841
Írta 2007. március 23. - 14:38

Merida HFS 4000 vázról mi a véleményetek? Olyan 50k körül lehetne megvenni! Esetleg jobb váz ötlet CC-re 50-100k között? Az olcsóbb jobb lenne, de egészséges kompromisszumot keresek!
#6842
Írta 2007. március 23. - 12:21



"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6843
Írta 2007. március 23. - 10:18


A sebesség mindent megold.
#6845
Írta 2007. március 21. - 21:44

ahogy thez irta, majd ha meglesz, irok róla véleményt, nyugirob írnál tapasztalatot a Cube vázról
kössz

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6846
Írta 2007. március 21. - 20:54

2005-ben nem volt még supreme, a primo volt a szkandium, a kula és a delux az easston és a primo csak vázként volt kaphatóNem csak a Kula Supreme scandium ? Bár a 2006-os évben a primo új ára 150ezer és easton alu, a supreme 199e. és scandium. Szóval a leírásból lehetne scandium, ha nem fals az új ár adat
2006 tól van supreme, már komplrtt bringaként is, és delux és primo az easton a sima kula pedig az addigi strapa cc vázak bézbollütõ csõ formás all mountain ht vázzá válásával /blast, caldera, cinder cone/ lesüllyedt egy szintet eccerû strapa aluvázzá
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6847
Írta 2007. március 21. - 20:40


#6848
Írta 2007. március 21. - 17:09

#6849
Írta 2007. március 21. - 16:24

150-ért tudsz 05-ös zsír újat venni, ahhoz viszonyíts...Szerintetek megér ennyit ez a váz? OK, hogy Kona csúcskategória, de akkor is... http://apro.bikemag....ct=58944&cat=15
Levegõst javasoltak a levegõs taghoz... De 100ra beállítom és kezicsókolom valószínû.
...)
nem feltétlen jó gondolat.....nekem rúgós recon van a levegõs fox taghoz, és a tag az érzékenyebb....és a rs luftos teló érzéketlenebb mint a rs rugós....
(de majd a fox talas telóval helyreáll a rend

Az u-turn-t úgysem tekergetnéd bringázás közben, egyszer beállítod optimálisra a vázhoz, aztán kész.
dehogynem.....az a lényege ...csak kissé macerás....bár van gyártó aki már + tudta oldani értelmesen...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6850
Írta 2007. március 21. - 15:11

A sebesség mindent megold.
#6851
Írta 2007. március 21. - 15:01

vegyél u-turnös torát és lapos (5-6) stucnit, akkor a rugóuttal tudod változtatni mászáshoz lejtözéshez az "elejét"....méretre figyelj, baromi rövidek, az L-es olyan hosszú mint egy 17,5-es trek---
Levegõst javasoltak a levegõs taghoz... De 100ra beállítom és kezicsókolom valószínû.
Öhm... ha hagyok rá 3 gyûrûnyit és lapos stucni van hozzá, akkor picit közelebb lesz hozzám a kormány; viszont ha nem hagyok rá a teló szárára/felülre rakom a gyûrûket akkor magasabb emelkedésû stucnival távolítani tudom kicsit, nem? Pl ezzel. Pl így: http://rowery.onet.p...wery/460/59.jpg
Ezt általánosságban kérdem, hogy jobbabn értsem, és ha próbálom és állítani akarok akkor hogy tudjam mit/mihez nyúljak...
(Most a kormánymagasságot a kormány forgatásával változtatom egyébként, 2 ismi kormányán vannak gyûrûk, de gondolom nem drága, úgyhogy úgy vágjuk le hogy elõször gyûrû menjen rá
, max ha nem kell akkor le lesz vágva az is és kész...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6852
Írta 2007. március 21. - 14:20

#6853
Írta 2007. március 21. - 14:18

A sebesség mindent megold.
#6854
Írta 2007. március 21. - 14:06

#6855
Írta 2007. március 21. - 13:16

Akkor nem lesz ráhagyva a szárra... illetve inkább megvárom hogy saját lábán álljon a gép és meglátom. Amúgy M-es a váz.
Praktikus az a ráhagyás. Az enyémen pl. 3 gyürünyi volt. Én a vásárlás után azonnal a gyürüket tettem felülre és a 6°-os korm.szár került alulra. Most veszek egy 0°-osat és megint variálok az elhelyezéssel.
#6856
Írta 2007. március 21. - 13:04

Kivéve az angoloknál, mert õk nem adtak.
Ilyet hol lehetne szerezni?
Akkor nem lesz ráhagyva a szárra... illetve inkább megvárom hogy saját lábán álljon a gép és meglátom. Amúgy M-es a váz.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6857
Írta 2007. március 21. - 12:33

kormány megemelés: ahogy szereted. kb olyan mintha nagy emelésü stucnit vennél.
Sárvédõ az alsócsõre meg széria tartozék.
Kivéve az angoloknál, mert õk nem adtak.

#6858
Írta 2007. március 21. - 12:27

Sárvédõ az alsócsõre meg széria tartozék.
#6859
Írta 2007. március 21. - 12:18

Ez a sárvédõ(szerûség) gyárilag jár hozájuk?
Érdemes ráhagyni a telónyakra és 2-3 gyûrûvel megelmelni a kormányt? Mert több helyütt így látom az erre a vázra épült gépeket...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6860
Írta 2007. március 21. - 11:38

azért láthatod freeride néven mert van az octane ami full igy néz ki csak narancs-fehér vagy ezüst-piros lengnyelves na az a fr verzió!
volt olyanom,a kedvenc vázam volt és vidáman nyomattunk vele 50es fr túrákat,sehol nem kell tolnom....pedig nem épp egy cc mászógép volt!
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!