Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#6581
Írta 2007. május 06. - 11:36
A probléma az, h a szöveg alapján a Speci általános feltételeitõl nem térhetnétek el, ahogy más sem, de azok még az általános tv-i szabályozással sincsenek összhangban, ahogy nézem..
#6582
Írta 2007. május 06. - 11:28
persze saját védelmemben hozzátenném, hogy ezt NEM én irtam, egész eddig is ez volt a garanciafüzetben. (mégis mindekinek kicseréltük a vázát ahol jogos volt)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6583
Írta 2007. május 06. - 11:23
természetesen ahogy tam is irta: mindennek kell hogy legyen határa. és ha tudsz jobbat fogalmazni ehelyett a szöveg helyett, várom szeretettel, tudod az email cimemet csak siess vele, mert nemsokára nyomdába adom az ujakat.
Nos, a nehéz terepen kerékpározás, mint garancia kizáró tényezõ elég, khhmm, vicces Csak kibicként hozzászólva...
ON
#6584
Írta 2007. május 05. - 21:50
nem az én dolgom az ilyesmi, de sztem még én is tudnék jobbat írni. Ez a szöveg ugyanis azt mondja, h a Speckó maga diktálja (diktálná... :x) a jótállási feltételeket, amitõl egyik forgalmazó/kisker sem térhet el elvileg (persze, ahogy te is írtad, a gyakorlatban minden más), és ami többek között azt tartalmazza, hogy ha egy gyártási hibás P3 trükközés után/közben, vagy egy szintén hibás Demo aggresszív terepen történõ kerékpározás után/közben megadja magát, akkor nem érvényesíthetõ a garancia.
Szóval az lett volna a lényeg, h sz@r a szöveg, egyrészt, mert -szerencsére- ellentétes a tartalma a valósággal, másrészt, mert na.
Én annyit írtam volna csak, h rendeltetésszerû használatot követeltek meg a gari érvényesítéséhez. Ez nagyobb mozgásteret ad a forgalmazónak is döntésnél, de a vásárló se érzi úgy, h valójában nincs jótállás, mert a hegyikerékpárjával nem mehet terepre... :x
Remélem, sose kell ténylegesen tesztelnem a velót (nem is tudnám elvileg, mert második tulajdonosa vagyok a Specializedemnek... )
#6585
Írta 2007. május 05. - 20:27
kala: majd ha eltörtél egy specit és nem cseréltük ki neked, akkor irkálj ilyesmiket cáfoljatok meg de nagyitóval kell keresni azt a nagykert akinek jobb a garikezelése mint a velotrade...
természetesen ahogy tam is irta: mindennek kell hogy legyen határa. és ha tudsz jobbat fogalmazni ehelyett a szöveg helyett, várom szeretettel, tudod az email cimemet csak siess vele, mert nemsokára nyomdába adom az ujakat.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6586
Írta 2007. május 05. - 16:18
#6587
Írta 2007. május 05. - 15:54
az egészbõl, ami tuti jó, az a váz. jó a geója, jók a megoldások, nem nehéz, az elejére elvileg örök élet- a hátuljára 3 év gari van és nem is drága.
#6588
Írta 2007. május 05. - 15:42
A helyedben inkább a vételkor a hajtómûvet cserélném le bármi másra, a gumit meg csak miután elkopott...
A sima Vanillától szoktak néha félni a nagy lejtõs arcok, igaz, én nem használom le annyira, de nem volt még vele bajom.
#6589
Írta 2007. május 05. - 15:36
#6590
Írta 2007. május 05. - 15:21
#6591
Írta 2007. május 05. - 15:10
amugy mindenkinek feltetelhez van kotve a garancia. ez_igy_mukodik. ha nyereseggel akarsz termelni. persze lehet csrelni mindenkinek mindent, de akkor nem Specialized, hanem mondjuk Salvaton Army bikes lenne a helyes nev...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6592
Írta 2007. május 05. - 14:38
"A versenyeken való használat, a trükközés, az ugrálás, az agresszív és nehéz terepen való kerékpározás, a szélsõséges idõjárási körülmények közötti használat, a nehéz súlyok szállítása, az üzletszerû tevékenységek és minden más speciális használat jelentõsen csökkentheti a Specialized kerékpár vagy vázszet hasznos élettartamát. A fenti használatok bármelyike vagy azok kombinációja a Specialized kerékpár vagy vázszet megjósolhatatlan sérülését okozhatja, amire a garancia nem érvényes. "
Erre nem is mondok semmit
#6593
Írta 2007. május 05. - 14:11
köszi
ediit: probike-nak írtam és ezt írták:
"Még májusban megjön az összes Bighit FSR 1,az ára valószínüleg 465000 ft
lessz."
Helyesírásuk 1.-es
Szóval itt majd 50ezerrel olcsóbban hozzájutok
#6594
Írta 2007. május 05. - 14:01
Meg aztán, most Demo 7, vagy Big Hit? (a képen meg felül BH van írva, de a részletes leírásban meg Demo)
#6595
Írta 2007. május 05. - 13:52
nem áll szándékomban cserélni rajta alkatrészt, kivéva a gumit ugyanis 1.5kg/db .. így kb 17.6 kg-lesz.De ez nem olyan lesz hogy megveszem és egy év múlva már csak a nyereg marad eredeti hanem, megveszem és KÉSZ. Mi a vélemény errõl a vázról/bringáról?? fõleg thez vélemény érdekel. (vagy aki használt ilyen vázat)
A geoja állítólag istenkirály, de érzéketlen.. mennyire igaz? tag csere megoldaná? (nem szívesen cserélném)
árban feljebb nem lehet menni
FRAME BigHit FSR, A1 Premium Aluminum ORE TT/DT, full cartridge bearing pivots, ISCG mount, asymetrical rear triangle, 26" F/R wheel, 7.5" travel, adj geometry
REAR SHOCK Fox Vanilla R coil, 8.75x2.5", adjustable rebound, S:450, M:500, L:550
FORK Marzocchi Z-1 RV for Specialized, 160mm travel, alloy stanchions and steerer, external rebound adj, 20mm Thru-axle
HEADSET 1 1/8" Threadless, Cro-Mo cups
STEM Truvativ Hussefelt forged/CNC stem, 5 degree x 40mm, 31.8 clamp, black
HANDLEBARS Specialized OS 31.8mm, 6 degree up, 8 degree backsweep, 620mm width
TAPE / GRIPS Specialized MTB, dual density
FRONT BRAKE Avid Juicy 3, hydraulic disc, G2 Clean Sweep 200mm rotor
REAR BRAKE Avid Juicy 3, hydraulic disc, G2 Clean Sweep 200mm rotor
BRAKE LEVERS Avid Juicy 3
FRONT DERAILLEUR N/A
REAR DERAILLEUR SRAM X-7, 9-speed, short cage
SHIFT LEVERS SRAM SX-5 trigger, 8-speed
CASSETTE / FREEWHEEL SRAM PG-830, 8-speed, 11-32t
CHAIN Shimano IG-31, 8-speed
CRANKSET Truvativ Ruktion, 170mm w/ Truvativ chain guide
CHAINRINGS 34t, 4 bolt, compact 104mm pattern
BOTTOM BRACKET Truvativ Howitzer XR, oversize sealed outboard cartridge bearing, 73mm shell
PEDALS Alloy platform, 3mm pressed pins, 9/16" Cr-Mo axle
RIMS Specialized P-Disc, 32mm, 36h
FRONT HUB Specialized disc, bolt-on, sealed bearing, 36h
REAR HUB Specialized bolt-on 135mm, hollow Cro-Mo axle w/ RD guard
SPOKES 2.0mm stainless, black, brass nipples
FRONT TIRE Specialized Chunder 26x2.3", 60TPI, steel bead, 2 ply, soft compound
REAR TIRE Specialized Chunder 26x2.3," 60TPI, steel bead, 2 ply, soft compound
TUBES Specialized 26x2.3", schraeder
SADDLE Specialized Enduro saddle, 8mm rails, SL foam
SEAT POST Alloy microadjust, 30.9 x 300mm
SEAT BINDER 7050 hard annodized alloy collar w/ QR, 34.9mm clamp ID, black
NOTES Protective clear coat, derailleur hanger, reflectors, owners manual
#6596
Írta 2007. május 05. - 09:26
sokkal drágább vázat meg soha nem terveztem, merevet legalábbis.
És pont az apró különbségek miatt éri meg: kinézet, súly, geo, nekem ennyi elég is.
#6597
Írta 2007. május 04. - 19:01
mondjuk apró különbsége vannak, de én ilyenért nem adnék 10ezreket.. akkor inkább súlycsökketés vagy más és a talán jobb geot vagy ehhez hasonló dolgokat e kompenzálja.
amúgy te tudod, kérdés mennyit szánnál rá.
#6598
Írta 2007. május 04. - 12:51
Geo adatok nincsenek vhol? Ami érdekelne, az láncvilla, illetve komplett bicónál tengelytáv.
#6599
Írta 2007. május 03. - 15:38
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->