Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
11007 hozzászólás a témában

#4161
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
simán olasz monó van(*) benne nem? :)

bár létezett 3ik szabvány, de azt ne is keresd.



*: monó nem lehetett benne, akkor még csak sima középrészek voltak, de valszeg, ha az angol beleesik, akkor olasz fog kelleni bele - nagyobb átmérõ, más menet

#4162
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Milyen méretû középcsapágy/monoblokk való egy 12éves "áruházi" montivázba? Bele akartam tenni egy normál monoblokkot, és "beleesett", kb. mm-es difi lehet átmérõben, de meglepett a dolog. Ha ez segít valamit, Olimpia Dual Monty néven futott, TY-22es szett, 1"-os menetes villa, mûanyag canti fék, stb...

#4163
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
RN-01

de nem uj az. az az egy volt. de a honda kiszallt a biciklizesbol. nem lesz tobb mostanaban.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4164
374Lon

374Lon

    vendég

  • fórumtag
  • 88 hozzászólás
nem tudjátok mi a pontos neve ennek az új honda váznak? pár videoban láttam csak, de nagyon jól néz ki.

That's all folks!


160 mm-es Avid tárcsa eladó

#4165
golya

golya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.347 hozzászólás
az mennyire gond ha nincs felülhegesztés nyaknál? majd holnap lesz idõm lövök a képeket vázról és lehet vesézni:) mert nincs felülhegesztésem ellenben fejcsapágynál meg van "vastagítva"(de idétlenül hangzik) a fejcsõ.

#4166
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

itt közel nem a 3 méteres letörésekrõl van szó :)
ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát.

azért egy jó am géppel, a tekerõs fajtával (pl enyém :) :) ) magyar maratonon nem nagyon van olyan lejtõ ami a legkisebb gondot is okozhassa...de akkor még ott az állítható utas teló (eta vagy talasII, erre van kitalálva) .dh versenyre meg tényleg más kell
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4167
Spoti

Spoti

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás

inkább nem mindenki tudja,hogy lehet.

Érdemes külföldrõl rendelni?
OLcsóbb ha rendelek külföldrõl?
És honnan lehet rendelni( webcím)?

#4168
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

de nem mindenki akar külföldrõl rendelni


inkább nem mindenki tudja,hogy lehet.

#4169
Spoti

Spoti

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás

itt közel nem a 3 méteres letörésekrõl van szó :)
ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát. Fordítva is igaz a dolog, OK, emelsz kicsit a stucnin, szélesebb kormányt teszel fel, és az ajánlottnál többet mozgó telóval szereled a gépet, ami még fagyizáskor jól is jön, mert felegyenesedve lehet nyalni a gombócokat, de az emelkedõket utálni fogod, mert a gép elemelgeti majd az orrát, és különben is mindig te érsz fel utolsónak.
Itt elfogyott az ihlet, de azt hiszem, mindenki sejti, h mirõl van szó :)

Amikor elkezdtem összerakni a Trance-et, én is vmi ilyesmi gépben gondolkodtam, de közben rájöttem, hogy nekem a tekerhetõség fontosabb, mint egy ilyen öszvér megoldás, így jött a könnyebb kerék, kisebb teló, de így is elégedett vagyok a dologgal, mert zúzni lehet a géppel, és nem sok olyan hely van, ahol kevés a gép, ott is inkább arról van szó, hogy én bénázom a fent említett CC-s üléspozíció miatt.

Köszi. Már értem. Hát azt még idõvel eldöntöm h mi legyen fontosabb: hegyen felfelé tekerni, vagy hegyról lefelé zúzni.

#4170
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Maximálisan egyetértek. Ezért lett nekem is full DH gép az RFX-bõl.


#4171
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
itt közel nem a 3 méteres letörésekrõl van szó :)
ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát. Fordítva is igaz a dolog, OK, emelsz kicsit a stucnin, szélesebb kormányt teszel fel, és az ajánlottnál többet mozgó telóval szereled a gépet, ami még fagyizáskor jól is jön, mert felegyenesedve lehet nyalni a gombócokat, de az emelkedõket utálni fogod, mert a gép elemelgeti majd az orrát, és különben is mindig te érsz fel utolsónak.
Itt elfogyott az ihlet, de azt hiszem, mindenki sejti, h mirõl van szó :)

Amikor elkezdtem összerakni a Trance-et, én is vmi ilyesmi gépben gondolkodtam, de közben rájöttem, hogy nekem a tekerhetõség fontosabb, mint egy ilyen öszvér megoldás, így jött a könnyebb kerék, kisebb teló, de így is elégedett vagyok a dologgal, mert zúzni lehet a géppel, és nem sok olyan hely van, ahol kevés a gép, ott is inkább arról van szó, hogy én bénázom a fent említett CC-s üléspozíció miatt.

#4172
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

Author?
200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni

de nem mindenki akar külföldrõl rendelni
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4173
Spoti

Spoti

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás

Author?
200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni

Hát én úgy tudom h az AM nemigazán zúzásra való.
Tehát inkább az a közepes hegyi ösvények amiket be lehet vele járni, bár én annyira nem értek hozzá. Nem hinném hogy 2-3 méteres letöréseken szeretnék ugratni. Na azért egy pici kis ugratás még belefér ha egyáltalán az AM bringák bírják. Egyébként hallottam hogy ugratásra csak a Down Hill-ek jók meg freeride-ok, de nekem annyi pénzem soha sem lesz h kifizessem.

#4174
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Author?
200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni

#4175
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

tehát csak speckót, merinyát meg komát tudtok ajánlani? ejnye....

2 kiló alatt (szal a speci és a giant ki is esett)normális +bízható itthoni forgalmazóvakl rendelkezõt kb ja...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4176
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
Ih? :D

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#4177
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
tehát csak speckót, merinyát meg komát tudtok ajánlani? ejnye....

#4178
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás


amugy idén van pár speci tesztgép is, :D



szeretnék eggyel közelebbi ismeretséget kötni egy rövid idõre :)

az uj stumpi váz azért nem fér bele 200-ba ;)
, :D


én is ezt mondtam
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4179
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

A fox Vanilla miért nem jó bele?
nekem csak Am-re kell nem akarok annyira durvulni.

mert nem lokolható és szénné pógózza magát mire egy kis emelkedõn felérsz...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4180
Spoti

Spoti

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás

merida am

vagy van a faktorban tavalyi dawg matic 150-ért, abból 25-ért el kell adni a fox vanilla tagot, venni 70 ért fox rp23-at bele és akkor 2 kilóból meg van az is

de ezeknál a vázaknál azért ne számíts egy xc gép "haladósságára" hegymenetben...

A fox Vanilla miért nem jó bele?
nekem csak Am-re kell nem akarok annyira durvulni.