Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#4161
Írta 2008. május 18. - 10:32
bár létezett 3ik szabvány, de azt ne is keresd.
*: monó nem lehetett benne, akkor még csak sima középrészek voltak, de valszeg, ha az angol beleesik, akkor olasz fog kelleni bele - nagyobb átmérõ, más menet
#4162
Írta 2008. május 18. - 10:25
#4163
Írta 2008. május 18. - 00:41
de nem uj az. az az egy volt. de a honda kiszallt a biciklizesbol. nem lesz tobb mostanaban.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4164
Írta 2008. május 17. - 23:45
That's all folks!
160 mm-es Avid tárcsa eladó
#4165
Írta 2008. május 15. - 00:05
#4166
Írta 2008. május 14. - 22:53
azért egy jó am géppel, a tekerõs fajtával (pl enyém ) magyar maratonon nem nagyon van olyan lejtõ ami a legkisebb gondot is okozhassa...de akkor még ott az állítható utas teló (eta vagy talasII, erre van kitalálva) .dh versenyre meg tényleg más kellitt közel nem a 3 méteres letörésekrõl van szó
ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4167
Írta 2008. május 14. - 20:12
Érdemes külföldrõl rendelni?inkább nem mindenki tudja,hogy lehet.
OLcsóbb ha rendelek külföldrõl?
És honnan lehet rendelni( webcím)?
#4168
Írta 2008. május 14. - 19:20
de nem mindenki akar külföldrõl rendelni
inkább nem mindenki tudja,hogy lehet.
#4169
Írta 2008. május 14. - 14:29
Köszi. Már értem. Hát azt még idõvel eldöntöm h mi legyen fontosabb: hegyen felfelé tekerni, vagy hegyról lefelé zúzni.itt közel nem a 3 méteres letörésekrõl van szó
ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát. Fordítva is igaz a dolog, OK, emelsz kicsit a stucnin, szélesebb kormányt teszel fel, és az ajánlottnál többet mozgó telóval szereled a gépet, ami még fagyizáskor jól is jön, mert felegyenesedve lehet nyalni a gombócokat, de az emelkedõket utálni fogod, mert a gép elemelgeti majd az orrát, és különben is mindig te érsz fel utolsónak.
Itt elfogyott az ihlet, de azt hiszem, mindenki sejti, h mirõl van szó
Amikor elkezdtem összerakni a Trance-et, én is vmi ilyesmi gépben gondolkodtam, de közben rájöttem, hogy nekem a tekerhetõség fontosabb, mint egy ilyen öszvér megoldás, így jött a könnyebb kerék, kisebb teló, de így is elégedett vagyok a dologgal, mert zúzni lehet a géppel, és nem sok olyan hely van, ahol kevés a gép, ott is inkább arról van szó, hogy én bénázom a fent említett CC-s üléspozíció miatt.
#4170
Írta 2008. május 14. - 14:10
#4171
Írta 2008. május 14. - 14:01
ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát. Fordítva is igaz a dolog, OK, emelsz kicsit a stucnin, szélesebb kormányt teszel fel, és az ajánlottnál többet mozgó telóval szereled a gépet, ami még fagyizáskor jól is jön, mert felegyenesedve lehet nyalni a gombócokat, de az emelkedõket utálni fogod, mert a gép elemelgeti majd az orrát, és különben is mindig te érsz fel utolsónak.
Itt elfogyott az ihlet, de azt hiszem, mindenki sejti, h mirõl van szó
Amikor elkezdtem összerakni a Trance-et, én is vmi ilyesmi gépben gondolkodtam, de közben rájöttem, hogy nekem a tekerhetõség fontosabb, mint egy ilyen öszvér megoldás, így jött a könnyebb kerék, kisebb teló, de így is elégedett vagyok a dologgal, mert zúzni lehet a géppel, és nem sok olyan hely van, ahol kevés a gép, ott is inkább arról van szó, hogy én bénázom a fent említett CC-s üléspozíció miatt.
#4172
Írta 2008. május 14. - 12:59
de nem mindenki akar külföldrõl rendelniAuthor?
200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4173
Írta 2008. május 14. - 09:22
Hát én úgy tudom h az AM nemigazán zúzásra való.Author?
200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni
Tehát inkább az a közepes hegyi ösvények amiket be lehet vele járni, bár én annyira nem értek hozzá. Nem hinném hogy 2-3 méteres letöréseken szeretnék ugratni. Na azért egy pici kis ugratás még belefér ha egyáltalán az AM bringák bírják. Egyébként hallottam hogy ugratásra csak a Down Hill-ek jók meg freeride-ok, de nekem annyi pénzem soha sem lesz h kifizessem.
#4174
Írta 2008. május 14. - 08:29
200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni
#4175
Írta 2008. május 14. - 07:34
2 kiló alatt (szal a speci és a giant ki is esett)normális +bízható itthoni forgalmazóvakl rendelkezõt kb ja...tehát csak speckót, merinyát meg komát tudtok ajánlani? ejnye....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4176
Írta 2008. május 14. - 00:11
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4177
Írta 2008. május 14. - 00:05
#4178
Írta 2008. május 13. - 23:02
amugy idén van pár speci tesztgép is,
szeretnék eggyel közelebbi ismeretséget kötni egy rövid idõre
az uj stumpi váz azért nem fér bele 200-ba
,
én is ezt mondtam
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4179
Írta 2008. május 13. - 23:01
mert nem lokolható és szénné pógózza magát mire egy kis emelkedõn felérsz...A fox Vanilla miért nem jó bele?
nekem csak Am-re kell nem akarok annyira durvulni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4180
Írta 2008. május 13. - 22:57
A fox Vanilla miért nem jó bele?merida am
vagy van a faktorban tavalyi dawg matic 150-ért, abból 25-ért el kell adni a fox vanilla tagot, venni 70 ért fox rp23-at bele és akkor 2 kilóból meg van az is
de ezeknál a vázaknál azért ne számíts egy xc gép "haladósságára" hegymenetben...
nekem csak Am-re kell nem akarok annyira durvulni.