Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#3361
Posted 2008. November 30. - 21:16

viszonyitási alapnak a két pyxis-em ami megnyekkent
#3362
Posted 2008. November 28. - 13:41

SAG nem egyenlõ a tekeréskor fellépõ pogózással.
Azt irtuk, hogy sprinteléskor ugymond felkeményedik, tizedannyit nem himbilimbizik mint más vázak
természetesen itt is megvan a 40% SAG.
SAG nélkül nincs dh
Érdemes ezt elolvasni
http://salaracingtec...ok/rugozas.html
köszi! akkor félre fogtam fel a cikket


#3363
Posted 2008. November 27. - 22:24

nem rossz, de a heje sírás nem az igaziroppantó: ok
honlap: alakúl, csak most nincs rá idõm
#3364
Posted 2008. November 27. - 14:59

Te hallod-e, már itt tart a honlapod? utoljára mikor láttam még csak egy üres lap volt...
(és mégegy off a roppantógyûrût hanyagoljuk.. mostanában nem fogok cserélni féket..)
Szerintem egy normálisan beállított cc gép elsõ villájának is kell sag, Kb a telóút 20% -nyi, akkor mûköd értelmesen, talán csak dirtnél nem mert ott a nagy ütést kell csillapítani nem az utat simítani...
roppantó: ok
honlap: alakúl, csak most nincs rá idõm
#3365
Posted 2008. November 27. - 14:48

(és mégegy off a roppantógyûrût hanyagoljuk.. mostanában nem fogok cserélni féket..)
Szerintem egy normálisan beállított cc gép elsõ villájának is kell sag, Kb a telóút 20% -nyi, akkor mûköd értelmesen, talán csak dirtnél nem mert ott a nagy ütést kell csillapítani nem az utat simítani...
Ride everywhere.
.
#3366
Posted 2008. November 27. - 14:25

Olvastam a BM ban a IH sunday vázról és azt írták a felfüggesztésre, hogy nem ül be a rider alatt (nincs sag). Tudtommal azért szükséges, mert ha sík útról megyünk egy gödörbe, legyen negaítív út. a bringa elméletileg nem esik bele a lyukba a sag mértékéig, viszont kifelé a lyukból ismét beül a sag.
viszont IH nál bele esik a kerék és a bringa a gödörbe. kap egy ütést az érkezéskor és kijövetelkor, ami meg összenyomódást eredményez.
Na most akkor mi van? a sag csak marketing lenne?
SAG nem egyenlõ a tekeréskor fellépõ pogózással.
Azt irtuk, hogy sprinteléskor ugymond felkeményedik, tizedannyit nem himbilimbizik mint más vázak
természetesen itt is megvan a 40% SAG.
SAG nélkül nincs dh
Érdemes ezt elolvasni
http://salaracingtec...ok/rugozas.html
#3367
Posted 2008. November 26. - 18:57

#3368
Posted 2008. November 26. - 09:32

viszont IH nál bele esik a kerék és a bringa a gödörbe. kap egy ütést az érkezéskor és kijövetelkor, ami meg összenyomódást eredményez.
Na most akkor mi van? a sag csak marketing lenne?
#3369
Posted 2008. November 22. - 20:22


edit:
szerintem mégsem az:
itt is látszik pedig itt zsír új, megnyugodhatunk

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#3370
Posted 2008. November 22. - 17:54

itt kicsit gyanús nekem,de lehet hogy csak a fotó
[IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/081122/ghost_rt7500_01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]
Láncbeszívásra gondolsz?
#3371
Posted 2008. November 22. - 17:49

errõl mi a vélemény, oke ghost, tehát nagyon rossz nem lehet?
http://piacter.bikem...t=178567&cat=15
mondjuk írtam a srácnak 1 hete, hogy mégis mekkora a váz?, de nem válaszolt azóta sem, így azért elég nehéz eladni valamit
Már én is néztem, jó váz.
A sebesség mindent megold.
#3372
Posted 2008. November 22. - 17:48

[IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/081122/ghost_rt7500_01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]
#3373
Posted 2008. November 22. - 14:49

#3374
Posted 2008. November 22. - 14:26

http://piacter.bikem...t=178567&cat=15
mondjuk írtam a srácnak 1 hete, hogy mégis mekkora a váz?, de nem válaszolt azóta sem, így azért elég nehéz eladni valamit

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#3375
Posted 2008. November 22. - 12:41

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3376
Posted 2008. November 22. - 00:07

mondjuk egy bringaboltban a legkönnyebb valamit visszaalakítani komplett bringáváaz sztem csak volt (ha a komplett bringára gondolsz)
epic ha minden igaz 2003tól van és mindig braaines volt az volt az egyik lényegwe a dolognak

clionak pedig úgyis csak váz kell (elvileg), tehát azzal sincs probléma
brain ügyben passzolok.
#3377
Posted 2008. November 21. - 23:56

az sztem csak volt (ha a komplett bringára gondolsz)azt nem tudom, hogy mennyire lesz pénztárcabarát, de a probikeban van egy s-es fehér epic, asszem már braines, de az tuti, hogy 2006-os
epic ha minden igaz 2003tól van és mindig braaines volt az volt az egyik lényegwe a dolognak
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3378
Posted 2008. November 21. - 23:51

Köszönöm a tanácsot!
Forgáspontok csapágyazásától és a takarócsavarok állapotától félek - baromi drága az utánpótlása.
Kellett már újraperselyeztetnem egy fox-ot (vanR) és nem sokat segített - új taggal megszûnt a kotyogás.
Esetleg tud-e valaki valami típushibáról - pl rosszul tervezett tárcsafékszem, fejcsõnyúlás... vagy bármi
Vagy tud-e valaki egyéb eladó maratonozós-túrázos fsr speci vázat S vagy M méretben - minél pénztárcabarátibb módon
azt nem tudom, hogy mennyire lesz pénztárcabarát, de a probikeban van egy s-es fehér epic, asszem már braines, de az tuti, hogy 2006-os
#3379
Posted 2008. November 21. - 09:46

elobb dontsd el hogy s vagy m. szerintem inkabb s lesz, nekem az m volt a pont jo, de en 177cm vagyok.
S-et szeretnék inkább.
Egyébként rosszul írtam, mert 17"- os a merev specim (rockhopper), annak éppen nem nagy az átlépési magassága, felsõcsõ hossz sztem ideális

Az M-es enduroval is elvoltam, de kd 50-es stucnival és annak picit már határeset az átlépési magassága.
Tehát az M még beleféhet. Átlépési magaságban teszteltem már M-es fsr xc-t, éppen belefér. Tekerés közben még nem - úgyh nem tom nem hosszú-e.
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#3380
Posted 2008. November 21. - 02:03

RAUH-Welt
B E G R I F F