Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#2181
Írta 2009. október 01. - 21:09

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2182
Írta 2009. október 01. - 13:43

A alu váz és villa vetemedéseit milyen módszerrel lehet észrevenni? Az ember csak a szemmértékére támaszkodhat? Ismer valaki olyan mûhelyet, ahol esetleg van erre valami tesztelõ pad féleség?
#2183
Írta 2009. október 01. - 09:13

Ez hogyan mûködik?
http://noxcycles.com...mid=168&lang=en
A kis képre kattintva feljön a nagy is.
Nem vagyok processzor, de mintha furcsa helyen lenne a lánc, netán szíj és a féktárcsa is. Szerintetek?
üdv: forob
#2184
Írta 2009. szeptember 27. - 19:41

a pedalománban (az újpest vk metrómegállónál) a remetei sanyi is tud valakit, lehet ugyanazt az embert.
egy kérdést megér
Köszi!
Megérdeklõdöm.
#2185
Írta 2009. szeptember 26. - 22:55

a pedalománban (az újpest vk metrómegállónál) a remetei sanyi is tud valakit, lehet ugyanazt az embert.Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, nem volt idõm átolvasni az összes topikot.
Szóval:van egy karbon oúti vázam. A kormánycsapágy tartó felsõ csésze kimozgósodott, mert valamiért az a perem, ami alulról tartja elõl letört, és így a csésze tud mozogni, ami elég nehézkessé teszi a csapágy beállítását. Igazából nem is lehet beállítani teljesen. Kívülrõl van egy kb 15 mm-es repedés, de az úgy néz ki mintha csak a fényezés nyílt volna meg, mert belülrõl nem látszik és az ujjammal sem érzek repedést.
A kérdésem az lenne hogy hol foglalkoznak karbon váz javítással illetve hogy szerintetek ezzel lehet-e egyáltalán vmit kezdeni?
Köszi:
Digweed
egy kérdést megér
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2186
Írta 2009. szeptember 26. - 22:35

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2187
Írta 2009. szeptember 26. - 22:33

Abban szeretnék segítséget kérni:
ajánlottak nekem egy 3 éves xtc karbon vázat nagyon jó áron megvételre!
A méret is jó lenne!
Mikre kell odafigyelni,mit érdemes megnézni,milyen hibákat érdemes rajta figyelni???
Elõre is köszi!
#2188
Írta 2009. szeptember 26. - 18:18

sala ilyennel nyomta 4 hónapig, reméljük feltûnik a topikban, vagy privát üzenet.
Vele már Tokodon beszéltem róla, csak kiváncsi vagyok több véleményre is.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#2189
Írta 2009. szeptember 26. - 17:59

#2191
Írta 2009. szeptember 26. - 15:40

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2192
Írta 2009. szeptember 26. - 15:38

Nem tudom jó helyre írok-e, nem volt idõm átolvasni az összes topikot.
Szóval:van egy karbon oúti vázam. A kormánycsapágy tartó felsõ csésze kimozgósodott, mert valamiért az a perem, ami alulról tartja elõl letört, és így a csésze tud mozogni, ami elég nehézkessé teszi a csapágy beállítását. Igazából nem is lehet beállítani teljesen. Kívülrõl van egy kb 15 mm-es repedés, de az úgy néz ki mintha csak a fényezés nyílt volna meg, mert belülrõl nem látszik és az ujjammal sem érzek repedést.
A kérdésem az lenne hogy hol foglalkoznak karbon váz javítással illetve hogy szerintetek ezzel lehet-e egyáltalán vmit kezdeni?
Köszi:
Digweed
#2193
Írta 2009. szeptember 26. - 14:38

#2194
Írta 2009. szeptember 26. - 14:35

[highlight] The bike way of life [/highlight]
#2195
Írta 2009. szeptember 23. - 18:48

Egy kérdésem lenne hozzátok! Van egy Vega vázam (04,kék-fekete) és találtam hozzá egy elsõ 3 szöget(Azonic),csak nem tudom mennyire jöhet össze. Kûlsõre csak 1 helyen különböznek: az alsó csapágynál ahol összekapcsolódik a hátuljával fix az Azonicnál míg a Vegánál ott is van állítási lehetõség. Ezen kívül teljesen egyezenek.
Köszi segítségeteket elõlre is
Üdv Tomi
#2196
Írta 2009. szeptember 22. - 15:40

Amugy mindent el lehet torni ha esznelkul hasznalod. Es mivel minden felhasznalo mas, eleg nehez altalanositani. Nyilvan a teszteles, minosegellenorzes az osszes gyartonal alap.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2197
Írta 2009. szeptember 22. - 08:23

Lehet, hogy hozzá nemértõnek tûnök.
Mit tudtok arról, hogy a különbözõ márkák termékei hogyan törnek? Nyilván anyagminõség, tervezés és egyebek is közrejátszanak ebben.
Érdekel, hogy az autóiparhoz hasonlóan fel lehet-e állítani biztonságos sorrendet? Pl: töréstesztekkel. Évekkel ezelõtt hallottam, hogy a Monty triálbringa törik, mint a ropi. Ám a sznobizmus felverte az árát.
Úgy vélem a márka szeretete, vágy iránta, stb. elhomályosíthatja a valódi tulajdonságokat.
Mit gondoltok?
Üdv:
forob
#2198
Írta 2009. szeptember 21. - 15:43

Szamomra csak az nem volt tiszta hogy miert akarod ezt az egeszet. Vannak akik azert akarjak mert nincs 40-50ezruk egy rendes vazra es azt hiszik olcson osszeraknak egy tokeletest elso probalkozasra.
Ha ez nad egy folyamat kezdete,es tisztaban vagy vele hogy az elso par nem lesz tul jo akkor viszont vagj bele.
Asszem van vazepitos topik, olvasgahatsz ott is
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2199
Írta 2009. szeptember 21. - 15:06

a Polarx tapla top(narancssárga):
http://bolha.testbik...s/tn_9867_1.jpg
2009 Kona Cowan váz:
http://ebike.hu/imag....e53fe244a5.jpg
én most kezdek bele a bicaj épitésbe..melyik a jobb?
#2200
Írta 2009. szeptember 21. - 13:50

Azt bírom hogy ebben a topicban mindíg mindenkit le akarnak beszélni az elképzeléseirõl.
abban biztos vagy hogy szukseged van erre? oke hogy valszeg anyag arban kijossz a dologbol, de ha egy hasznalhatatlan femhulladek lesz belole, akkor az is csak kidobott penz. merev vazakbol mar nagyjabol eltalaltak az optimalis szogeket-hosszokat, szal nagyon fura testformadnak kell lennie ahoz hogy ne talalj egy megfelelot valamelyik ceg kinalataban. ami raadasul jo anyagbol, jol van osszerakva, tesztelve van, garanciaval jon stb. ha egyedi kell, akkor elso korben ujra lehet festeni egy meglevot, vagy ha van $$ akkor -> Yasec.