ugy van ez mint minden mas markanal, ami nagy multiceg kezebe kerul. amig az alapito faszi csinalta [asszem Gary Turner, innen a GT] addig nyilvan a minoseg volt a fontos, meg hogy elegedettek legyenek a felhasznalok. viszont novekedett a ceg, aztan tobbszor tulajdonost valtottak, ha pedig egy befektetocsoport a tulajdonos, nem egy bringas, akkor mas szempontok kerulnek eloterbe. vagyis szempont.
profit. a profit erdekeben pedig lehet kihelyezni a gyartast a tavolkeletre, sporolni amin csak lehet, tomegtermelni az olcso hulladekot, es nem fejleszteni a csucs-gepeket, stb.
ott van a Turner, az Ellsworth, Litespeed, Yeti, Intense, Foes, ok kicsik maradtak, es inkabb termelnek kevesebb profitot [vagy eppen vesztesegesek] de nem "egetik" magukat acera-alivio szintu bringakkal csak hogy a cashflow meglegyen.
Helló!
A GT-sek úgy látszik nincsenek itten. Azt szeretném megkérdezni, hogy mikortól kezdõdött ennek a márkának a silányulása. A régebbiek, még Easton alucsövekbõl készültek, mostanság meg... Az az érzésem mintha Kinai gagyi volna... Vagy csak én vagyok a hisztis??