Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#1161
Írta 2010. október 12. - 10:35
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1162
Írta 2010. október 08. - 13:12
Lassan nekem is.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1163
Írta 2010. október 08. - 01:52
...azért erre már szinte maszatolni tudok.
Titán a kedvenc színem!
Ride everywhere.
.
#1164
Írta 2010. október 07. - 21:22
#1165
Írta 2010. október 07. - 14:11
...azért erre már szinte maszatolni tudok.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1166
Írta 2010. október 01. - 18:13
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1167
Írta 2010. október 01. - 16:38
de nem hiszem, hogy a karbon teljesen leváltja az alut. annak ugyanugy meglesznek a felhasználási helyei, ahogy azért kis szinten de az acélnak is megmaradt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1168
Írta 2010. október 01. - 15:52
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1169
Írta 2010. október 01. - 11:34
ez még nem lefutott meccs.Érdemes karbon all mountain vázat venni, vagy maradjak inkább az alu változatnál?(Cube Stereo) Volt aki azt mondta, hogy a karbont még jobban lehet javítani, mint az alut, nekem viszont ezzel az a fenntartásom, hogy a karbonnál nem igazán látni bele az anyagba, hogy mi történik vele egy esés után, esetleg a felületén kevésbé látszik egy sérülés, mint az alunál és talán alattomosabban el tud törni...Vajon melyik idõtállóbb? A legutóbbi vázam két év után szétrepedt (olvastam ilyet, hogy az alu gyûjti a feszültséget és egyszercsak elreped.) Hogy van ez a karbonnál? Ha valaki hozzáértõ fel tudna világosítani azt megköszönném...
a karbon alapanyag és a gyártástechnológia sokat fejlõdik, és szerintem késõbb az lesz a válasz, hogy érdemes karbont venni. a scott már most is ugy gondolja, de vannak még páran, akik nem. én sem.
van ismerõsöm, aki javított karbon vázat használ, de minél fejlettebb lesz ez a technológia, a "kisiparosok" annál nehezebben tudnak majd utánamenni a javításban.
a karbon vs. alu szerintem a régi alu vs. acél vitára emlékeztet, '96/'97 táján keztek el minõségi aluvázakat gyártani a nagyok, addig mindeki az acélra esküdött. szóval most jobb a tutira menni, és egy végletekig kiforrott alu vázat venni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1170
Írta 2010. október 01. - 01:57
Ride everywhere.
.
#1171
Írta 2010. szeptember 30. - 15:42
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1172
Írta 2010. szeptember 30. - 15:12
#1173
Írta 2010. szeptember 25. - 21:51
#1174
Írta 2010. szeptember 22. - 08:41
azért irtam 5-öt, mert igy lehet általánosítani és egyszerû megjegyezni.Csak 4,1-4,3mm-t.
Meg lehet érezni simán.
persze minél nagyobb a tengelytáv (vagy fõleg a láncvilla hossz) nyilván annál kisebb ez a szám
de egyetértek, simán megérezni, még egy fél fokot is a fejcsõszögben.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1175
Írta 2010. szeptember 21. - 15:58
centinként fél fokot esik/nõ a fejcsõszög és a nyeregvázcsõszög, illetve 5mm-t emelkedik/süllyed a monoblokkház-magasság
Csak 4,1-4,3mm-t.
tehát az én esetemben (22mm) ez kb 1 fokot ill 1 cm-t jelent. szertinem hazudnék ha azt mondanám, hogy menettulajdonságban ezt nagyon megérzném. ezért ha a vázban nem tesz kárt (??) hagyom így egyenlõre. esetleg addig puhábbra fújva használom a telót (nagyobb beülés..)
Meg lehet érezni simán.
A sebesség mindent megold.
#1176
Írta 2010. szeptember 21. - 14:49
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1177
Írta 2010. szeptember 21. - 09:56
centinként fél fokot esik/nõ a fejcsõszög és a nyeregvázcsõszög, illetve 5mm-t emelkedik/süllyed a monoblokkház-magasság
tehát az én esetemben (22mm) ez kb 1 fokot ill 1 cm-t jelent. szertinem hazudnék ha azt mondanám, hogy menettulajdonságban ezt nagyon megérzném. ezért ha a vázban nem tesz kárt (??) hagyom így egyenlõre. esetleg addig puhábbra fújva használom a telót (nagyobb beülés..)
#1178
Írta 2010. szeptember 21. - 09:07
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.