A Hondában is fogaskeréksor van a monoblokk fölötti dobozban. Jó, mert zárt, nem koszolódik, meg a megfelelõ súlyeloszlást is segíti.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:39
#10261
Írta 2006. február 16. - 14:33

#10262
Írta 2006. február 16. - 12:48

felesleges at it-t meg az i-drive-ot összevenni.
és nem is lehet, ha belegondolsz.
két tökéletesen más koncepció.
miért ne lehetne? az it váltórendszer, az idrive meg felfüggesztés.
#10263
Írta 2006. február 16. - 12:44

Eddig a B1 integralt valtorendszere a legjobb megoldas. Nem agyvalto, hanem rendes fogaskereksor + lanc, de nem a kereknel, hanem a monoblokknal.
Regebben volt rola kep, valamelyik kiallitason mutattak be, de sajnos azota sem kerult sorozatgyartasba. Nem tudom miert, pedig eddig az tunik a legjobbnak.
I-Drive + IT ? Valszeg a vilag legrondabb bringaja lenne
Regebben volt rola kep, valamelyik kiallitason mutattak be, de sajnos azota sem kerult sorozatgyartasba. Nem tudom miert, pedig eddig az tunik a legjobbnak.
I-Drive + IT ? Valszeg a vilag legrondabb bringaja lenne

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10264
Írta 2006. február 16. - 12:41

felesleges at it-t meg az i-drive-ot összevenni.
és nem is lehet, ha belegondolsz.
két tökéletesen más koncepció.
és nem is lehet, ha belegondolsz.
két tökéletesen más koncepció.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10265
Írta 2006. február 16. - 12:38

az a ronda dhi 17,2 kg. csak azt nem tudom,hogy abba miért nem tették bele az it váltórendszerét?
bár a riportban írják,hogy az it áttételei túl nagy különbséggel követik egymást. de ez szerintem könnyen orvosolható lenne. i-drive+it nem lenne rossz párosítás. csak nem tudom hogy nézne ki...
bár a riportban írják,hogy az it áttételei túl nagy különbséggel követik egymást. de ez szerintem könnyen orvosolható lenne. i-drive+it nem lenne rossz párosítás. csak nem tudom hogy nézne ki...
#10266
Írta 2006. február 16. - 12:33

A Gt idei csodafegyvere. Az MBA-ban volt már tesztje, és szerintük még van mit javítgatni rajta. Állítólag a mozgása nem a legjobb, meg irreálisan hosszú a láncvilla. És a szerelõt sem irigylem!
#10267
Írta 2006. február 16. - 12:33

Ez az IT, az pedig a DHi elvileg.
Mindketto baromi ronda
Mindketto baromi ronda

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10268
Írta 2006. február 16. - 12:28

#10269
Írta 2006. február 16. - 12:19

Szerintem nem vészes, egyedül a megtört felsõcsõ ami fura nekem, de bizonyára megszoknám ha vennék ilyet.
Ha jól mozog és merev is valamennyire akkor olyan rossz nem lehet:)
Ha jól mozog és merev is valamennyire akkor olyan rossz nem lehet:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10270
Írta 2006. február 16. - 12:18

Csinaltak belole egy elcseszett Orange vazat

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10271
Írta 2006. február 16. - 12:14

blöe...
volt egy szép, kecses, letisztult és gondolom jó cucc, és most csináltak egy fröccsöntött valamit...mondjuk ettõl még lehet jó..:/
volt egy szép, kecses, letisztult és gondolom jó cucc, és most csináltak egy fröccsöntött valamit...mondjuk ettõl még lehet jó..:/
Van állásom...:bananadan
#10272
Írta 2006. február 16. - 12:12

#10273
Írta 2006. február 16. - 12:09

Van állásom...:bananadan
#10274
Írta 2006. február 16. - 11:35

így már nálam is:)
a kritikus pont ott volt,ahol a támvilla és a rugóstag találkozott. a régiek a legenda szerint (meg az mtbr-en sokak szerint) ott sokszor eltörött.
a 2005öst itt átdolgozták.
a kritikus pont ott volt,ahol a támvilla és a rugóstag találkozott. a régiek a legenda szerint (meg az mtbr-en sokak szerint) ott sokszor eltörött.
a 2005öst itt átdolgozták.
#10275
Írta 2006. február 16. - 09:50

Mit jelent, hogy áttervezték? Melyik részét? Az biztos, hogy a papucsrész más lett (masszívabb), meg a tárcsa felõl van egy merevítés. De ezen kívül mi történt még, mesélj? Vagy plíz linket, ahol olvastad! Komolyan érdekel, mert ha tényleg megbízható, akkor nagyon jó eséllyel indul nálam!
#10276
Írta 2006. február 16. - 09:11

#10277
Írta 2006. február 15. - 17:39

#10278
Írta 2006. február 15. - 17:36

Meg nemtom, majd lemerem es akkor nem kell talalgatni hogy a gyari adat vajon jo -e vagy sem.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10279
Írta 2006. február 15. - 16:32

#10280
Írta 2006. február 15. - 16:24

Akkor ezek szerint a 2005 -os a legjobb DHi szeria, es nem kell felni attol hogy eltorik?
Jah, emellett az MRP lancterelot is atterveztek, mostmar nem a paralelogrammas bonyolult rendszer van, hanem egy egyszerubb, lenyegeben normal MRP, de a kozepe el tud forogni es a kulso resz a forgasponthoz rogzul, igy azzal is joval kevesebb gond van valszeg.
Raadasul Vanilla RC helyett DHX 5.0
Jah, emellett az MRP lancterelot is atterveztek, mostmar nem a paralelogrammas bonyolult rendszer van, hanem egy egyszerubb, lenyegeben normal MRP, de a kozepe el tud forogni es a kulso resz a forgasponthoz rogzul, igy azzal is joval kevesebb gond van valszeg.
Raadasul Vanilla RC helyett DHX 5.0

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!