az a ronda dhi 17,2 kg. csak azt nem tudom,hogy abba miért nem tették bele az it váltórendszerét?
bár a riportban írják,hogy az it áttételei túl nagy különbséggel követik egymást. de ez szerintem könnyen orvosolható lenne. i-drive+it nem lenne rossz párosítás. csak nem tudom hogy nézne ki...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#10261
Posted 2006. February 16. - 12:38
#10262
Posted 2006. February 16. - 12:33
A Gt idei csodafegyvere. Az MBA-ban volt már tesztje, és szerintük még van mit javítgatni rajta. Állítólag a mozgása nem a legjobb, meg irreálisan hosszú a láncvilla. És a szerelõt sem irigylem!
#10263
Posted 2006. February 16. - 12:33
Ez az IT, az pedig a DHi elvileg.
Mindketto baromi ronda
Mindketto baromi ronda
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10264
Posted 2006. February 16. - 12:28
#10265
Posted 2006. February 16. - 12:19
Szerintem nem vészes, egyedül a megtört felsõcsõ ami fura nekem, de bizonyára megszoknám ha vennék ilyet.
Ha jól mozog és merev is valamennyire akkor olyan rossz nem lehet:)
Ha jól mozog és merev is valamennyire akkor olyan rossz nem lehet:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10266
Posted 2006. February 16. - 12:18
Csinaltak belole egy elcseszett Orange vazat
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10267
Posted 2006. February 16. - 12:14
blöe...
volt egy szép, kecses, letisztult és gondolom jó cucc, és most csináltak egy fröccsöntött valamit...mondjuk ettõl még lehet jó..:/
volt egy szép, kecses, letisztult és gondolom jó cucc, és most csináltak egy fröccsöntött valamit...mondjuk ettõl még lehet jó..:/
Van állásom...:bananadan
#10268
Posted 2006. February 16. - 12:12
#10269
Posted 2006. February 16. - 12:09
Van állásom...:bananadan
#10270
Posted 2006. February 16. - 11:35
így már nálam is:)
a kritikus pont ott volt,ahol a támvilla és a rugóstag találkozott. a régiek a legenda szerint (meg az mtbr-en sokak szerint) ott sokszor eltörött.
a 2005öst itt átdolgozták.
a kritikus pont ott volt,ahol a támvilla és a rugóstag találkozott. a régiek a legenda szerint (meg az mtbr-en sokak szerint) ott sokszor eltörött.
a 2005öst itt átdolgozták.
#10271
Posted 2006. February 16. - 09:50
Mit jelent, hogy áttervezték? Melyik részét? Az biztos, hogy a papucsrész más lett (masszívabb), meg a tárcsa felõl van egy merevítés. De ezen kívül mi történt még, mesélj? Vagy plíz linket, ahol olvastad! Komolyan érdekel, mert ha tényleg megbízható, akkor nagyon jó eséllyel indul nálam!
#10272
Posted 2006. February 16. - 09:11
#10273
Posted 2006. February 15. - 17:39
#10274
Posted 2006. February 15. - 17:36
Meg nemtom, majd lemerem es akkor nem kell talalgatni hogy a gyari adat vajon jo -e vagy sem.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10275
Posted 2006. February 15. - 16:32
#10276
Posted 2006. February 15. - 16:24
Akkor ezek szerint a 2005 -os a legjobb DHi szeria, es nem kell felni attol hogy eltorik?
Jah, emellett az MRP lancterelot is atterveztek, mostmar nem a paralelogrammas bonyolult rendszer van, hanem egy egyszerubb, lenyegeben normal MRP, de a kozepe el tud forogni es a kulso resz a forgasponthoz rogzul, igy azzal is joval kevesebb gond van valszeg.
Raadasul Vanilla RC helyett DHX 5.0
Jah, emellett az MRP lancterelot is atterveztek, mostmar nem a paralelogrammas bonyolult rendszer van, hanem egy egyszerubb, lenyegeben normal MRP, de a kozepe el tud forogni es a kulso resz a forgasponthoz rogzul, igy azzal is joval kevesebb gond van valszeg.
Raadasul Vanilla RC helyett DHX 5.0
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10277
Posted 2006. February 15. - 16:21
a dhi-nek ugye tudod mi a baja? a támvilla mindegyiken eltörik,ha durván használják.
jelentem a 2005ösön kijavították.
#10278
Posted 2006. February 15. - 14:51
ettõl függetlenül én is a 19"-esre mennék rá.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10279
Posted 2006. February 15. - 12:10
szintén 185 vagyok és xc geós vázból nekem 18,5-ös volt, fr geósból meg 17-es. szerintem nagy neked a 20-as, azt inkább 190 centi felett vagy marha hosszú kezekkel eröltetném csak. pláne mivel a kona, ha jól tévedek elég rendesen igazítja a felsõcsõhoszt is a váz magasságához, tehát valszeg hosszú is lesz. mondjuk a hosszával picit tudsz variálni, ha rövidebb/hosszabb stucnit használsz. igazából ez akkor derül ki, ha össze van építve és tekersz vele egy keveset.
#10280
Posted 2006. February 15. - 11:54
Sziasztok!
Gondoltam, nem árt megkérdezni néhány értõt is a dologról, mert már pár napja tépelõdöm.
Vettem egy 20"-os Kikapu vázat, mert meg voltam gyõzõdve, hogy kell az akkora nekem, de mostmár nem vagyok meggyõzõdve :-)
184 cm vagyok. Összemértem az elõzõ vázammal és ez majdnem egy nyeregvázcsõnyivel hosszabb annál, tehát ~kb 1 collal ugye. De nem vagyok meggyõzõdve róla, hogy a régi volt a pont jó méret...
Viszont a középcsapágyháza 7 cm-rel lejjebb van. Amaz egy kissé enduró geometriájú gép volt, tisztában vagyok vele, hogy ez jóval cc-sebb lesz, ezzel nincs is baj.
A kérdésem végülis az, hogy meg merjem hagyni a 20-as Kikaput, és majd hozzászokom, ha így lesz milyen változáskoat von maga után használatban a nagyobb váz,
vagy inkább próbáljam meg elcserélni egy 19-esre?
Nagyjából így néztem ki a régi gépen (kicsit csal, mert felülrõl lett fényképezve):
http://pix.bikemag.h...to=7626&cat=648
Gondoltam, nem árt megkérdezni néhány értõt is a dologról, mert már pár napja tépelõdöm.
Vettem egy 20"-os Kikapu vázat, mert meg voltam gyõzõdve, hogy kell az akkora nekem, de mostmár nem vagyok meggyõzõdve :-)
184 cm vagyok. Összemértem az elõzõ vázammal és ez majdnem egy nyeregvázcsõnyivel hosszabb annál, tehát ~kb 1 collal ugye. De nem vagyok meggyõzõdve róla, hogy a régi volt a pont jó méret...
Viszont a középcsapágyháza 7 cm-rel lejjebb van. Amaz egy kissé enduró geometriájú gép volt, tisztában vagyok vele, hogy ez jóval cc-sebb lesz, ezzel nincs is baj.
A kérdésem végülis az, hogy meg merjem hagyni a 20-as Kikaput, és majd hozzászokom, ha így lesz milyen változáskoat von maga után használatban a nagyobb váz,
vagy inkább próbáljam meg elcserélni egy 19-esre?
Nagyjából így néztem ki a régi gépen (kicsit csal, mert felülrõl lett fényképezve):
http://pix.bikemag.h...to=7626&cat=648