Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#10241
Posted 2006. February 17. - 13:11

#10242
Posted 2006. February 17. - 13:10

a geminin még lehetett volna egy majdnem egy kiló könnyíteni. nem drága és hülye dolgokkal, hanem normálisan. a gemini alkatrészei még megvannak, azok kerülnek majd a dhi-re, az említett könnyítésekkel.
mekkora üléscsõ megy a dhi-be?
mekkora üléscsõ megy a dhi-be?
#10243
Posted 2006. February 17. - 13:06

Még így is 17-18 kiló körül marad. Ha én bírtam idén a bõ 20-at, akkor neked nem lehet gond. A világkupán van gép, ami 16,5 alatt van már? Azt tudom, hogy Sam Hill "vasárnapi vaslova" 17 kg.
#10244
Posted 2006. February 17. - 13:02

úgy volt, de nem tudok kimenni most amcsiba, és ugye április elejére már kéne valami. lenne egy németországból,jó áron,de csak shermannel kompletten adják. úgy meg nem kell.
most van egy jó lehetõség egy 2005ös dhi-re, ha tudok, élek vele. aztán kipróbálom, ha nem válik be,akkor eladom,aztán veszek geminit.
úgy saccolom,hogy kb. 2 kilóval nehezebb lesz,mint a gemini. de hát valamit valamiért.
most van egy jó lehetõség egy 2005ös dhi-re, ha tudok, élek vele. aztán kipróbálom, ha nem válik be,akkor eladom,aztán veszek geminit.
úgy saccolom,hogy kb. 2 kilóval nehezebb lesz,mint a gemini. de hát valamit valamiért.
#10245
Posted 2006. February 17. - 12:55

Egy-két hét és Vole pontos súlyt tud mondani. Tudtommal 150-es, 12-es átütõ, de ebben azért nem vagyok biztos. De ha megjön a cucc ez is kiderül.
Kona: a fékrögzítés is más lett azt hiszem. Legalábbis lenne mit lefaragni róla!
Rocsi: nem az volt, hogy Geminid lesz?
Kona: a fékrögzítés is más lett azt hiszem. Legalábbis lenne mit lefaragni róla!
Rocsi: nem az volt, hogy Geminid lesz?
#10246
Posted 2006. February 17. - 11:36

cc-s:)
ugyanez még mindig nekem is a kérdésem a gt dhi vázzal kapcsolatban.
illetve még az is,hogy milyen hátsóagy megy bele?
ugyanez még mindig nekem is a kérdésem a gt dhi vázzal kapcsolatban.
illetve még az is,hogy milyen hátsóagy megy bele?
#10247
Posted 2006. February 17. - 11:35

a Lurdyban már rakják össze a 06-os Konákat, egy telefont megérhet a dolog
#10248
Posted 2006. February 17. - 11:35

A linkplate lett könnyebb, de az nem túl sok könnyítés..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10249
Posted 2006. February 17. - 11:33

Igenis Fõmufti!
Valaki tudja esetleg, hogy a 2006 Kona s.supreme-k mennyivel lettek könnyebbek a 2005ösöknél?

Valaki tudja esetleg, hogy a 2006 Kona s.supreme-k mennyivel lettek könnyebbek a 2005ösöknél?
#10250
Posted 2006. February 17. - 11:07

#10251
Posted 2006. February 17. - 10:45

Na, akkor ebben hasonlóak vagyunk. Nekem merevben volt mindig a nagy álmom, de azért a GT felirat mindig prioritást élvez. Bár fullyban az intense az igazi szívem csücske.
#10252
Posted 2006. February 17. - 08:48

a jövõ hétre kiderül. szívesen kipróbálnám, mert mindig a gt volt a szívem csücske. 10 éves koromban fater küldött egy gt bmx-et. rotor,csillagküllõ...én voltam a legnagyobb sztár a játszótéren.
#10253
Posted 2006. February 16. - 17:28

Te is fiam, Brutus? Akkor már leszünk vagy négyen a mezõnyben (ha nekem is úgy alakul), bár Gács Peti, meg Tóth Árpi azt hiszem nem a 2005ös verziót nyírják.
#10254
Posted 2006. February 16. - 15:53

aha. akkor eddig csak azt hittem,hogy értem a idrive-ot. pedig tényleg lehet,hogy ilyet veszek.
#10255
Posted 2006. February 16. - 15:39

na errõl beszélünkõõõõõõõõõ. nem is tudom. ez így logikusan hangzik. de az it megoldja a hajtásból adódó fölös pogózást is? mert az idrive erre is ad megoldást. de persze lehet,hogy megintcsak tévedek.

azért nem pogózik az i-drive, mert a lánc nem "húzza" a vázat, tekintve hogy a rugóút egész hossza alatt (azaz a hátsórész mozgása közben) folyamatosan állandó a lánc(villa)hossz.
namost az IT-ben bár nem emiatt, de ugyanugy változatlan a lánchossz. a láncvillahossz-t mint olyat ebben az esetben nem értelmezzük.
tehát a kérdésedre a válasz: igen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10256
Posted 2006. February 16. - 15:30

Akkor azert volt a Hayes videoban hogy a szervizkamionban mutogattak a vazat. Nagy fejlesztes, megveszik es aruljak
Nekik volt penzuk, es ok lattak benne hasznot.
Jobban orultem volna ha a B1 vagy valamelyik vazgyarto viszi piacra de hogy egy fekgyarto... ketsegeim vannak

Jobban orultem volna ha a B1 vagy valamelyik vazgyarto viszi piacra de hogy egy fekgyarto... ketsegeim vannak

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10257
Posted 2006. February 16. - 15:28

A hayes úgy megvette hogy már bele is pakolták a proto Dare-be és elvileg abban lesz elõször kapható..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10258
Posted 2006. February 16. - 15:18

õõõõõõõõõ. nem is tudom. ez így logikusan hangzik. de az it megoldja a hajtásból adódó fölös pogózást is? mert az idrive erre is ad megoldást. de persze lehet,hogy megintcsak tévedek.
#10259
Posted 2006. February 16. - 15:08

az egy dologmiért ne lehetne? az it váltórendszer, az idrive meg felfüggesztés.

de - az i-drive lényege, hogy a láncvilla változatlan hosszu maradjon (hogy a lánc ne befolyásolhassa a rugózást), igy a monoblokkházat "rángatja" egy közdarab egy excenterben.
IT: mi éltelme lenne mozogni a monoblokkháznak? eleve 2 lánc van, igy a lánc szintén nem befolyásolja a rugózást, mert ahol a forgáspont van, ott van egy lánckerék. igy végérvényesen a lánchossz nem változik (ezért singlespeed)
most magyarázd el nekem, hogy mégis hogy lenne értelme

vole: a hayes megvette a b1 szabadalmát a váltórendszerre vonatkozóan, állítólag kiviszik taiwanra, hogy nagyban csináltathassák.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10260
Posted 2006. February 16. - 14:33

A Hondában is fogaskeréksor van a monoblokk fölötti dobozban. Jó, mert zárt, nem koszolódik, meg a megfelelõ súlyeloszlást is segíti.