Azert pl. a pumpalasnal nem mindegy hogy milyen sulyt kell emelgetned, es a fekeknek sem mindegy hogy hany kilos kerekeket kell lassitani
Termeszetesen mindez versenyen kivul semmit nem szamit.
Persze, hogy így van.
Nem leszólni akartam bárkit is, hanem csak mondtam, hogy változnak az idõk.
Régen az országútisoknál volt ez fõ téma.Ma meg már olyan kicsi az alkatrészek közötti különbség, hogy nyugodtan rálehet fogni az egyes mérlegek hibaszázalékára.
hát igen. a gemini 17 centije elég volt mindenhova. súlyban pedig verhetetlen. mégis most úgy néz ki,hogy dhi lesz. mert vannak egyéb szempontok is: szín, gyerekkori álmok stb...
Raadasul aki megteheti hogy vesz egy konnyu de eros gepet ami mellesleg baromi draga, az megteheti azt is hogy neha kiugorjon a kornyezo orszagokba, ahol bizony komoly hegyek vannak, netan meg versenyen is indul, ahova pedig kell a technika.
Szoval nem kell leszolni az ilyesmit.
Itthonra egy 8-10 centit mozgo vaz boven eleg lenne mindenhova
Megfelelni megfelel, de Jani is Demo9-et nézgetett neten;)
Szerintem mindenki azt vesz amit akar, annyit grammozik amennyit akar, csak ne erõszakosan térítve tegye mindezt.
Mindenki magának épít gépet a saját szempontjai szerint!
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
Régebben, ha egy "déhá" arc bement egy üzletbe vásárolni, akkor az alkatrészekre azt kérdezte, hogy mit bír. Most pedig, hogy hány gramm. Kezd kissé gumibugyissá válni a dolog.
Mellesleg, ahogy Vizdák is mondta, a Mo.-i dh pályákra bõvel elég valami light-os freeride gép. Az meg bõven van 15 kg körül.
Akkor hogy tiszta legyen a dolog. GT DHi Race 2005 vazszettet a kovetkezokepp arultak / aruljak:
DHi Vaz ( integralt nyeregcsobilinccsel )
Fox DHX 5.0 tag
Hadley 150X12 -es hatso agy
MRP lancterelo
XTR octalink monoblokk
XTR DH octalink hajtokar ( a klasszikus szurke, ami a legjobb hajtokar volt, es vilakpuan ment vele szinte mindenki )
Pontos dolgokat majd tudok mondani kesobb ha erdekel valakit ( hany lukas az agy, mekkora nyeregcso kell bele, milyen magas a fejcso... )
sziasztok!
elsõ dirt vázamat szeretném megvenni maximum 35ezer körül gondolkozok,szerintetek mi lenne ami megérné ennyi körül,használtan is,igazából most mali dual és 2005-ös magellén polarX-re gondoltam,fontos lenne,hogy elsõ váltóval is jól lehessen használni.segítséget elõre is köszönöm!sziasztok,jah és 170 cm-hez mekora vázméret kellene szerintetek?köszi
Amennyiben az MBA nagy honda tesztjében hazudtak a hondás technikusok..
Azért akkor csodák nincsenek a VK-n sem, mert az a honda hacsak nem ultrapapír akkor nem lehet 16
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
a geminin még lehetett volna egy majdnem egy kiló könnyíteni. nem drága és hülye dolgokkal, hanem normálisan. a gemini alkatrészei még megvannak, azok kerülnek majd a dhi-re, az említett könnyítésekkel.
Még így is 17-18 kiló körül marad. Ha én bírtam idén a bõ 20-at, akkor neked nem lehet gond. A világkupán van gép, ami 16,5 alatt van már? Azt tudom, hogy Sam Hill "vasárnapi vaslova" 17 kg.