Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#9261
Posted 2006. June 30. - 08:51
a rugóstagról mit lehet tudni?
ill. a felsõcsõ mégsem tetsz... azért a nyeregcsõ által létrehozott erõkar tekerés közben elforgathatja a "nyeregvázcsõvet"
#9262
Posted 2006. June 30. - 08:32
#9263
Posted 2006. June 30. - 08:29
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
és
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
ja, és milyen fox tag ez benne?
#9264
Posted 2006. June 29. - 20:22
A duplacsöves megoldás kinézetre elég szokatlan,de nekem tetszik.Cruiseren nagyon tuttii lehet.A reggeli ujságot be lehet gyömöszölni a 2 csö közé, a csajoknak is kényelmesebb a vázon ülni, ami egy cruiser biconál igen fontos,föleg ha a tenger (Balaton) parton nyomulsz
Talán merevebb az oldalirányu csavarással szemben is....nem?
(az utobbinál nem a Cruiser vázral gondoltam, mert ott halál 8, hanem XC vázra)
#9265
Posted 2006. June 26. - 23:11
Szal amit láttam szögletesebb, jo nagy, 28-as vékony kerekek, ilyen fitness kategoria lehetett, ránézésre egy nagy, stabil, gyors, elegáns gép volt
....
#9266
Posted 2006. June 26. - 23:02
ILYESMI, de nem ez.sztem corratec superbowra gondolsz
http://foto.volja.ne..._corratec_4.jpg
ilyesmi?
Szögletesebbvolt, nem ivelt igy cruiseresena felsõcsõ, nem volt tele matricával hanem fekete volt, meg egy kicsit retróbb volt, de csak egy kicsit
#9267
Posted 2006. June 26. - 22:22
#9268
Posted 2006. June 26. - 20:39
SACHS volt ráirva, a felsõcsõ dupla volt, egymás mellett mentek, a két hátsó támvillacsõ folytatódott a nyeregcsõtõl elõre.
Tud valaki valamit? tipus, évjárat, beszerezhetõség alapadatok stb.
köszi
#9269
Posted 2006. June 25. - 17:37
#9270
Posted 2006. June 25. - 16:57
Amúgy meg mijen topicba kéne ezt írni?
amúgy szép szerintem
a méretekre még mindíg azér kiváncsi vagyok ha valakinek van.
#9271
Posted 2006. June 25. - 13:41
ha nem, akkor pedig nem. attól függetlenül mi van ráírva - RF, FSA vagy bármi, stucni - hacsak nem vagy kifejezetten grammfejü(de ez mgé csak könnyûnek sem mondható) - nem ér meg ennyi pénzt kivéve ha épp nem tudod hova szórni.
az 5 ezer ft feletti kategória már mind megölhetetlen.
#9272
Posted 2006. June 25. - 13:39
de ezt miért pont a vázas topicba kellett?!
#9273
Posted 2006. June 25. - 13:22
Van valakinek FSA DH-300 as stucnia (25,4 -es korm)
Ha van lécci mérjétek le a szélességet, magasságot, hosszat, fõleg az elején a kormányrögzítõ lapét.
Kösz
Ja, és megér 25000 -et?
#9274
Posted 2006. June 23. - 02:09
Õõõ épp egy ilyesmi bambuszvázat építgetekhttp://www.cyclingne..._chainstays.jpg
http://www.cyclingne...broomsticks.jpg
http://www.cyclingne...Calfee_29er.jpg
Ha meg lesz, írok róla valamit...
Ride everywhere.
.
#9275
Posted 2006. June 22. - 11:59
Pl. melyikeknek? Mit csinál belõle a kinesis? Lengõkart? Himbakart? Elsõháromszöget?Csak halkan jegyzem meg, hogy egyes SC modelleknek is sok köze van a Kinesis-hez...
#9276
Posted 2006. June 22. - 11:55
Okka, peace.hogy levehesd a floatert, ha nincs rá szükséged, és akkor is tudj féket rakni a vázra ?
De akkor ha bent van a flóter, akkor kisebb hátsóagy kell bele? Tehát flóterrel 135 széles, nélküle meg pl. 150-es?
#9277
Posted 2006. June 22. - 11:22
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9278
Posted 2006. June 22. - 11:05
Valamit kapizsgálok, hogy az a rúd a lengõkar mellett, gondolom a fék mûködésével/rugózással van összefüggésben. Vagy?
Fél tudás nem tudás. hehe
#9279
Posted 2006. June 22. - 11:01
hogy levehesd a floatert, ha nincs rá szükséged, és akkor is tudj féket rakni a vázra ?Beugratós kérdés...
Minek erre a vázra az az alsó kar, mert ha floteresre akarták volna csinálni, akkor meg nem kéne a tárcsakonzol fixen hátra...
#9280
Posted 2006. June 22. - 10:55
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.