Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#9041
Posted 2006. August 13. - 20:06
Kicsit saras volt a drótszamár ezért hazafelé jövet egy OMW kútnál nagynyomásúval lemostam. A mosás közben eszembe jutott, hogy a kormánycsapágy ( Ritchey integrált) környékét ki kéne hagynom, de addigra már kapott egy kicsit. Vártunk pár percet amíg megszárad a bringa, majd megmozgattam a kormányt és hát éreztem, hogy a zsír nagy részét kimostam. Hazajöttünk, de nem szedtem szét azonnal mert ott állt már a szobámban a Reba, gondoltam majd cserénél zsírzok egy kicsit. Szétszedtem összeraktam, bezsíroztam, de ha frankón meghúztam szorult, ha nem szorult akkor kotyogott. szétszedtem újra alapossabb zsírzás, minden teljes átnézése összeraktam a történet ugyan az. Ezt még eljátszottam vagy kétszer de semmi változás. Gondoltam nincs mit tenni a mosással és a telócserével megérett egy csapágycsere is. Elkezdtem utánanézni a csapágyaknak, de sajna az interáltakkal nincsenek megeresztve a boltok az áraktól meg majdnem leesett az állam.
Hát mondom nincs mese rendelek egy karbon WCS-t igaz az árát remegõ kézzel adom majd oda a kereskedõnek. Elmondtam apámnak a dolgot majd odahozott valami (szerinte) királyságos grafitzsírt. Mondtam neki hogy nem hinném hogy ez lenne a baja és hát egy kotyogás ez nem fog megszüntetni, de csak mondogatta hogy probáljam ki. Szétszedtem a régi zsírt kitörölgettem ahonnan csak tudtam majd összeraktam és láss csodát meg se kottyant. Gondoltam magamban holnap (vagyis ma) megyek majd Visegrádra és ott majd adok neki valami királyságos úton, de a dolog változatlan vagyis meg sem kottyan. Igazából nem értem a dolgot hiszen egy zsírttól nem kéne megjavulni egy kotyogásnak, de nagyon örülök hogy nem kell kormánycsapira költenem.
Csak ennyi...
#9042
Posted 2006. August 13. - 18:03
meg az a gáz h csak úgy fér be h a túlfolyó a kerék felõl van, és így nagyobb a rugózott tömeg. bár 4 kilós hátsó keréknél szerintem ez már nem számit sokat.
#9043
Posted 2006. August 13. - 17:45
#9044
Posted 2006. August 13. - 17:34
#9045
Posted 2006. August 13. - 14:33
#9046
Posted 2006. August 13. - 12:58
#9047
Posted 2006. August 13. - 11:59
#9048
Posted 2006. August 13. - 11:31
#9049
Posted 2006. August 13. - 11:00
http://www.2stagebikes.com/
#9050
Posted 2006. August 12. - 20:45
nagynehezen összeállt a bighit, felültem rá és tériszonyom volt bakker. pedig még csak egy 200-as tag van benne, nem a 222-es. igaz a legmagasabb állásban.
az mennyire normális h van szerintem egy zsírúj 4-es swingerem, aminek ugyebár a "szemei" elviekben 12 mm-esek mint mindenhol. a bighit fittingjei (v mi) meg nem mennek bele. most akkor dörzsárral tágitsak tizedmiliket a tag fejein, azaz perselyein, vagy a fittinget szûkitsem le. de inkább a tagra szavaznék, de barmolni meg nem akarok. (toloómérõvel nem mértem le, de saccperkábé olyan 1 tized mili lehet a különbség, és ésszel kalapálva se akar belemenni a cumó, de kicsi nyomot hagy benne.)
#9051
Posted 2006. August 12. - 20:37
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9052
Posted 2006. August 12. - 17:05
Csak kipróbáltat szabad venni, az hogy azt olvastam róla..lószart sem ér, a sinistert usa-ban mindenki imádja, aztán PFF:D
Aztán nézd meg a Salát aki imádatában ódákat zeng róla!
Én is csak ilyenre váltanék:
#9053
Posted 2006. August 12. - 16:25
Nekem M. barátom ilyen, Xt agyak, váltó, Mammoth Fat felnik (XC-re..), most akar vázat meg XT h.mûvet és évente nem teker le 1000km-t sem....mondtam neki inkább vegyen autót vagy motort, de neki nagyobb szüksége van egy szobában álló drága biciklire, ráadásul 30-35 perceket kap az emelkedõkön (Hollóstetõ, kb 700, magas)....de én hiába magyarázom neki hogy ne vegye....és 23 éves...csak hogy lássák mások hogy neki milye van azér kell neki, és 23 éves....mit mondjak neki hogy elhiggye, értelmesebb dologra is költheti a pénzét...?
Mondjuk most nem errõl volt szó:cry:
#9054
Posted 2006. August 12. - 16:24
mondjuk en inkabb vennek meg egy olyan demot amibol mar van 25 a fogasnal, de mindegyik tulaj imadja, mint hogy probanyul legyek egy egyedi custom akarmi vazzal, ami aztan vagy jo lesz vagy nem. en emlexem digre es a sinisterre
Csak kipróbáltat szabad venni, az hogy azt olvastam róla..lószart sem ér, a sinistert usa-ban mindenki imádja, aztán PFF:D
#9055
Posted 2006. August 12. - 16:21
#9056
Posted 2006. August 12. - 15:39
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9057
Posted 2006. August 12. - 14:48
jobb váz sose kéne.(max ritkább, egyedibb:p)
#9058
Posted 2006. August 12. - 12:14
#9059
Posted 2006. August 12. - 11:58
Valami negatívum a nyolcassal kapcsolatban?
Tucatbike!
Az a baja csak, hogy egy kimerítõ tekerés, lefele zakatolás után borzasztó felcipelni a harmadik emeletre. Ezzel is el lehet, esi úgy, hogy nagyon odaverd magad. Az alsócsõ-n komoly mennyiségû sár tud megtapadni.
A merevségével nincs gond. Lassan 6 hónapja gyûrõm de nem volt vele még baj semmi. Se, kotyogás se csavarodás se flikk-flakk se semmi ami rossz szót érdemelne.
Jelenleg, még a 8-ba swinger4-es+450lb-s rúgó van, ami az én súlyomhoz (101-és 96Kg között) nagyon kevés.
De arra hogy látszódjon a geometria és a rugóstag összhangja tökéletes.
Jelenleg nem nagyon tudom kiemelni az elejét, mert a tag mindent elnyel és ez nem vicc!
Nem lehet elrugaszkodni a pedálról, mert kb. olyan, mintha a vízen lévõ
gumimatracról próbálnál felugrani.
Ennek ellenére a múltkor tekertem egy sráccal sima emelkedõn, amikor
megkérdezte, hogy lock-oltam-e a tagot, mert annyira nem moccan tekeréskor.
Viszont a Jánoshegyrõl lefele iszonyat tempónál sem érezni semmi egyenetlenséget.
Tudom ez hihetetlenül hangzik de igaz!!
Errõl írta Atom a Bikkmakk 2005 Júliusi számában - " Az elsõ lefele brutális
volt! Baaaaazzzzeeeeegggg... ledozerolták a sziklákat a hegyrõl! A "repülõ szõnyeg" feling fullra bejátszott Már akkor láttam, hogy kedvelni fogom ezt a gépet."
A tag tuti hogy nem lesz lecserélve csak a rugesz 550lb-ra.
#9060
Posted 2006. August 12. - 11:51
de sztem írj Atomnak, az a legtutibb
SX-et próbáld ki majd ha gondolod, de mit is akarsz csinálni pontosan vele (vagy a Demoval) ?