Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#8621
Posted 2006. September 04. - 14:08
gyüjts, találsz majd jó állapotút is idõvel!
de ha pont van 40ed felelsegesen, tesztelni jó, de ne számíts hosszú életre tõle.
MJani: hidd el a 13 kg már elég sok hogy egyensen tartson. vagy mi az a lélektani TÖMEG határ amitõl már stabil a bringa?
#8622
Posted 2006. September 04. - 14:03
#8623
Posted 2006. September 04. - 13:45
A maratonozó gépem nehezebb.
A sebesség mindent megold.
#8624
Posted 2006. September 02. - 22:26
#8625
Posted 2006. September 02. - 22:25
hidd el meg lehet oldani, csak jó alkatrészlistát kell választani.
2.8 kilós villával ne csodáld;)
de amúgyis ON
#8626
Posted 2006. September 02. - 22:22
ja. de cserébe jóval 18 kiló alatti a dh gép, és 12 kg alatti a cc is..
valammint a street bringa is 12 körüli..
sokaknak megéri. és még nem is olyan sok pénz beleheccölésével, hisz új alkatrész vételekor mindig csak egy kicsit kell hozzátenni. egy könnyebb, jobb cuccért.
már bocs de hogy a fenébe lenne egy street bicó 12 kiló körüli acélvázzal etc
mikor egy alap polar x elvileg 15 kiló az enyém meg majdnem 16?
3-4 kiló az kurvasok
min lehet ennyi súlyt spórolni?
#8627
Posted 2006. September 02. - 21:04
#8628
Posted 2006. September 02. - 20:48
#8629
Posted 2006. September 02. - 20:44
#8630
Posted 2006. September 02. - 20:38
ja. de cserébe jóval 18 kiló alatti a dh gép, és 12 kg alatti a cc is..bar azert vannak grammaniasok, akik hajlandoak agyon sokat fizetni, hogy par grammal konnyebb legyen az alkatreeszuk
valammint a street bringa is 12 körüli..
sokaknak megéri. és még nem is olyan sok pénz beleheccölésével, hisz új alkatrész vételekor mindig csak egy kicsit kell hozzátenni. egy könnyebb, jobb cuccért.
#8631
Posted 2006. September 02. - 15:31
ha én is jobban odafigyeltem volna a súlyra, persze nem észnélkül, akkor bõ másfél kilót lefaraghattam volna. ehelyett inkább a májerfaktorra mentem rá.
de mivel kezd haldokolni a hátsó agyam, így kénytelen leszek új kereket venni, könnyebb felnivel ha már pénzt adok ki rá.
#8632
Posted 2006. September 02. - 14:50
#8633
Posted 2006. September 02. - 13:55
amúgy a könnyû kerék nagyon jó dolog, mert jól lehet gyorsitani, meg nem fáradsz el annyira tekerés közben.
#8634
Posted 2006. September 02. - 13:39
#8635
Posted 2006. September 02. - 12:48
ha mindent bevetnék, akkor 17,5 kiló alá tudnék menni, fõleg ha nem 100 kilós emberek alá tervezett cumókkal mennék.
de engem nem zavar, így legalább mindenen átgázol. idõvel meg majd cserélem a kerekeket. ha lessz lé.
#8636
Posted 2006. September 02. - 12:24
#8637
Posted 2006. September 02. - 11:47
#8638
Posted 2006. September 02. - 11:38
Iron Horse 2007 speckók és fotók
http://www.pinkbike....orse-Bikes.html
de azt mondjátok meg mi az oka hogy az IH /meg a yeti és az intense is/ ilyen baromi rövidre /felsõcsõhosszra értve/ tervezi a XC és AM vázait ??
a 2.35 feletti gumik, mint kilo folott vannak, altalaban a 2.5osek mozognak olyan 1200 gramm tajekan
azért azt tedd hoozá hogy a dh gumik...nekem a 2,4 es gumim 590 gramm, de a 2,4 es big betti is kiló alatt van meg a 2,5ös hot -s is.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8639
Posted 2006. September 02. - 10:42
#8640
Posted 2006. September 02. - 10:34
az én 2004-es bighitem, 151-es boxxival meg hussefelt cumókkal 19 kiló alatt van picivel, dw felnivel hátul, elöl-hátul 2,35-ös irc kujo dh gumikkal ( kilón felül mindkettõ) dh belsõvel és még pár elég nehéz cuccal. csak ha a kerekekbõl kb 1 kilót le tudok faragni, v felet, már az is jó, és még nem törtem magam a könnyû gép eléréséért.
bár ez már nem vág annyira ide, de szerintem nyugodtan válts a dögnehéz DH belsõrõl egy teljesen átlagosra, a Kujo DHban konkrét oldalfalvédelem van
a dw (885) pedig nem annyival erõsebb, mint amennyivel nehezebb az sw-nél (665)
ugyanez igaz a dt-re meg az st-re is