Ma lemértem egy 18"os xtc3 '07-t és egy 17,5"os trek 8500 '06-t, eredmények: xtc3 kormánycsapágy csészékkel és csapágyakkal 1678g (nehéz a csapágy, számoljuk 90g-nak, így 1588g a váz), a 8500 '06 1598g. Szinte egy súlyban vannak...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#5401
Posted 2007. October 15. - 21:31

#5402
Posted 2007. October 15. - 21:31

na szóval:
nézd Specibõl M-eset vettem volna, ha találtam VOLNA.. és nyugi bõven jó ez a váz, ha olyan helyzet adódik ennyi nem oszt, nem szoroz... mert ugye a tökig kihúzott nyeregcsõ miatti váztörést sem tartom viccesnek 50-nél... de ha neked ez jó ,ám legyen..
ill. mondom, még kisebb, mint a korábbi vázam..
ja és most jöhetne Tigger felsõcsõ hosszokkal + vázmértekkel, de nekem ez kényelmes--- és nem az állandó derékfájás.. stb.
lehet L-es kellene nem tom pontosan a méretet...
edit: Tigger ha tusz mondani néhány vázméretet akkor megköszönném...
nézd Specibõl M-eset vettem volna, ha találtam VOLNA.. és nyugi bõven jó ez a váz, ha olyan helyzet adódik ennyi nem oszt, nem szoroz... mert ugye a tökig kihúzott nyeregcsõ miatti váztörést sem tartom viccesnek 50-nél... de ha neked ez jó ,ám legyen..
ill. mondom, még kisebb, mint a korábbi vázam..
ja és most jöhetne Tigger felsõcsõ hosszokkal + vázmértekkel, de nekem ez kényelmes--- és nem az állandó derékfájás.. stb.
lehet L-es kellene nem tom pontosan a méretet...
edit: Tigger ha tusz mondani néhány vázméretet akkor megköszönném...
#5403
Posted 2007. October 15. - 21:21

#5404
Posted 2007. October 15. - 21:02

nekem a polar geoja sokkal jobban bejött.. igaz viktornak meg ellenkezõleg
én maradnék a jólbevált polar xnél..esetleg airborne vagy amit olcsón kapsz
és én a helyedbe megpróbálnék egy kisebb olcsóbb villát pl 130as dropoffot szerezni hozzá, olcsón, és akkor mégse baszod el a fejcsövet, plusz a geometriája se lesz szar.
én maradnék a jólbevált polar xnél..esetleg airborne vagy amit olcsón kapsz
és én a helyedbe megpróbálnék egy kisebb olcsóbb villát pl 130as dropoffot szerezni hozzá, olcsón, és akkor mégse baszod el a fejcsövet, plusz a geometriája se lesz szar.
#5405
Posted 2007. October 15. - 18:35

Ok, ez az umf elég esélyes.. esetleg tudtok még hasonló vázakat ebben a kategóriában? (lehetõleg alacsonyabb súly adattal
)

#5406
Posted 2007. October 15. - 18:26

Láncvilla 420, felsõcsõ meg 14,5-es esetében 543mm, ezek saját mérések.
tömege meg 2450g körül van, nem a legkönnyebb az lehet, de nem éreztem nehéznek(oké STP-hez képest az:) )
amugy
http://www.umf-bikes...5463284cc0f640#
tömege meg 2450g körül van, nem a legkönnyebb az lehet, de nem éreztem nehéznek(oké STP-hez képest az:) )
amugy
http://www.umf-bikes...5463284cc0f640#
#5407
Posted 2007. October 15. - 18:24

nem fenyeget
mondjuk a 180ért azért lehet hogy majd fájni fog a szívem. Súly adatot tudtok? Relatíve könnyû?

#5408
Posted 2007. October 15. - 18:20

#5409
Posted 2007. October 15. - 18:17

Értem. És a vázról amúgy milyenek a tapsztalatok? Mennyire érzõdik nehéznek?
Láncvillahossz: 415 mm ez elég jó
Felsõcsõhossz: 565 mm
bikemagba ez volt
Láncvillahossz: 415 mm ez elég jó
Felsõcsõhossz: 565 mm
bikemagba ez volt
#5410
Posted 2007. October 15. - 18:11

2005-ben ugye 110/150es Sherman volt benne, szóval egy ideig biztos bírja(én nem hallottam arról h bárkinek gondja lett volna..nekem is jó volt, igaz 130as teló volt benne a legagyobb, az is 1 hónapig csak. geo jo volt amugy vele)
Lerövidíteni akkor lehet az útját ha a rugó felett/alatt van egy távtartó.
Lerövidíteni akkor lehet az útját ha a rugó felett/alatt van egy távtartó.
#5412
Posted 2007. October 14. - 20:36

Tudtok mondani olyan dirt-street vázat mi viszonylag könnyû! és 16"os méretben is elérhetõ? nem kell hiper erõsnek lennie
#5413
Posted 2007. October 14. - 18:54

off: nem nagyon elerheto Londonban a BikeMag. Sajna. 
majd irok mar zOrgnak, hogy postazza havi rendszeresseggel ide is

majd irok mar zOrgnak, hogy postazza havi rendszeresseggel ide is
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5414
Posted 2007. October 14. - 15:12

sala: meg megvan a tam projekt SGS?
nem is tudtam. volt az hasznalva? van kep rola komplett?
látszik, hogy nem olvasol Magot :wtf:
még ott is szerepelt.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#5415
Posted 2007. October 14. - 13:23

Mérlenne már jobb, köze sincs hozzá. Távolról sem... :wtf:
És hogy én is kérdezzek valami hülyeséget, 1,5 ös nyaku villa semmilyen csapágykészlettetel nem megy bele egy giant faithbe, ugye?
És hogy én is kérdezzek valami hülyeséget, 1,5 ös nyaku villa semmilyen csapágykészlettetel nem megy bele egy giant faithbe, ugye?
#5416
Posted 2007. October 14. - 11:28

azon kívûl hogy qrva ronda és a fejcsõ környékén igénytelen ökörhugyozás jellegûek a hegesztések, mennyiben jobb mint a Demo ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5417
Posted 2007. October 14. - 11:04

majd tolok képet, Kitti tolja vele, bár most nem mert kéne bele vella, meg uj tag meg elsõfék.
nekem meg egy ilyet!

vélemény?
nekem meg egy ilyet!

vélemény?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5418
Posted 2007. October 13. - 20:31

sala: meg megvan a tam projekt SGS?
nem is tudtam. volt az hasznalva? van kep rola komplett?

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5419
Posted 2007. October 13. - 12:26

#5420
Posted 2007. October 13. - 12:23

nekünk az "is" van
mit mondjunk róla?
mit mondjunk róla?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->