Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#4161
Írta 2008. május 18. - 18:25

That's all folks!
160 mm-es Avid tárcsa eladó
#4162
Írta 2008. május 18. - 14:44

azert hagytak abba a gyartast, mert barom draga volt csinalni oket, es gondolom kellett a zseton mashova.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4163
Írta 2008. május 18. - 12:07

3adszorra pedig tényleg kiszálltak, és megszüntették - a régi hondások is már más márkával mennek.
#4164
Írta 2008. május 18. - 11:58

RN-01
de nem uj az. az az egy volt. de a honda kiszallt a biciklizesbol. nem lesz tobb mostanaban.
thx. nem tod m nem lesz több? az a váz full jól néz ki...
That's all folks!
160 mm-es Avid tárcsa eladó
#4165
Írta 2008. május 18. - 10:32


bár létezett 3ik szabvány, de azt ne is keresd.
*: monó nem lehetett benne, akkor még csak sima középrészek voltak, de valszeg, ha az angol beleesik, akkor olasz fog kelleni bele - nagyobb átmérõ, más menet
#4166
Írta 2008. május 18. - 10:25

#4167
Írta 2008. május 18. - 00:41

de nem uj az. az az egy volt. de a honda kiszallt a biciklizesbol. nem lesz tobb mostanaban.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4168
Írta 2008. május 17. - 23:45

That's all folks!
160 mm-es Avid tárcsa eladó
#4169
Írta 2008. május 15. - 00:05

#4170
Írta 2008. május 14. - 22:53

azért egy jó am géppel, a tekerõs fajtával (pl enyémitt közel nem a 3 méteres letörésekrõl van szó
ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát.


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4171
Írta 2008. május 14. - 20:12

Érdemes külföldrõl rendelni?inkább nem mindenki tudja,hogy lehet.
OLcsóbb ha rendelek külföldrõl?
És honnan lehet rendelni( webcím)?
#4172
Írta 2008. május 14. - 19:20

de nem mindenki akar külföldrõl rendelni
inkább nem mindenki tudja,hogy lehet.
#4173
Írta 2008. május 14. - 14:29

Köszi. Már értem. Hát azt még idõvel eldöntöm h mi legyen fontosabb: hegyen felfelé tekerni, vagy hegyról lefelé zúzni.itt közel nem a 3 méteres letörésekrõl van szó
ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát. Fordítva is igaz a dolog, OK, emelsz kicsit a stucnin, szélesebb kormányt teszel fel, és az ajánlottnál többet mozgó telóval szereled a gépet, ami még fagyizáskor jól is jön, mert felegyenesedve lehet nyalni a gombócokat, de az emelkedõket utálni fogod, mert a gép elemelgeti majd az orrát, és különben is mindig te érsz fel utolsónak.
Itt elfogyott az ihlet, de azt hiszem, mindenki sejti, h mirõl van szó
Amikor elkezdtem összerakni a Trance-et, én is vmi ilyesmi gépben gondolkodtam, de közben rájöttem, hogy nekem a tekerhetõség fontosabb, mint egy ilyen öszvér megoldás, így jött a könnyebb kerék, kisebb teló, de így is elégedett vagyok a dologgal, mert zúzni lehet a géppel, és nem sok olyan hely van, ahol kevés a gép, ott is inkább arról van szó, hogy én bénázom a fent említett CC-s üléspozíció miatt.
#4174
Írta 2008. május 14. - 14:10

#4175
Írta 2008. május 14. - 14:01


ott kezdõdik a dolog, ami miatt örökké lehetetlen lesz mindenes gépet építeni, hogy más testhelyzetet és geometriát kíván a 2 dolog; ha olyan gépet építenél, amivel egy maratont le tudsz tekerni, akkor a lefeléknél lesz az zavaró, hogy a sportos testhelyzet miatt hosszú a pilótafülke és alacsonyan van a kormány, és állandóan az az érzésed lesz, hogy mindjárt átbuksz a kormányon, és ha még ezt megfejeled egyéb CC-s jellemzõkkel, mint meredek fejcsõszög, ami kellõen idegessé teheti a gépet a lejtõkön, háááát. Fordítva is igaz a dolog, OK, emelsz kicsit a stucnin, szélesebb kormányt teszel fel, és az ajánlottnál többet mozgó telóval szereled a gépet, ami még fagyizáskor jól is jön, mert felegyenesedve lehet nyalni a gombócokat, de az emelkedõket utálni fogod, mert a gép elemelgeti majd az orrát, és különben is mindig te érsz fel utolsónak.
Itt elfogyott az ihlet, de azt hiszem, mindenki sejti, h mirõl van szó

Amikor elkezdtem összerakni a Trance-et, én is vmi ilyesmi gépben gondolkodtam, de közben rájöttem, hogy nekem a tekerhetõség fontosabb, mint egy ilyen öszvér megoldás, így jött a könnyebb kerék, kisebb teló, de így is elégedett vagyok a dologgal, mert zúzni lehet a géppel, és nem sok olyan hely van, ahol kevés a gép, ott is inkább arról van szó, hogy én bénázom a fent említett CC-s üléspozíció miatt.
#4176
Írta 2008. május 14. - 12:59

de nem mindenki akar külföldrõl rendelniAuthor?
200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4177
Írta 2008. május 14. - 09:22

Hát én úgy tudom h az AM nemigazán zúzásra való.Author?
200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni
Tehát inkább az a közepes hegyi ösvények amiket be lehet vele járni, bár én annyira nem értek hozzá. Nem hinném hogy 2-3 méteres letöréseken szeretnék ugratni. Na azért egy pici kis ugratás még belefér ha egyáltalán az AM bringák bírják. Egyébként hallottam hogy ugratásra csak a Down Hill-ek jók meg freeride-ok, de nekem annyi pénzem soha sem lesz h kifizessem.
#4178
Írta 2008. május 14. - 08:29

200-ból amúgy külföldrõl is simán lehet rendelni.
ha még van belõle a Maliban, akkor pedig Mongoose.
de ez az AM kategória az, ahol csak nagyon drágán lehet multifunkciósat építeni, addig is el kell döntenie az embernek, hogy inkább zúzni akar, vagy tekerészni
#4179
Írta 2008. május 14. - 07:34

2 kiló alatt (szal a speci és a giant ki is esett)normális +bízható itthoni forgalmazóvakl rendelkezõt kb ja...tehát csak speckót, merinyát meg komát tudtok ajánlani? ejnye....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4180
Írta 2008. május 14. - 00:11


fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->