Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#4101
Írta 2008. május 23. - 20:20

Erõs országúti jellegû masina kell, de eddig nem találtam meg a tökéletes megoldást (leszámítva Yasec-et). :]
Köszi!
#4102
Írta 2008. május 23. - 19:15

Elvileg a Meridának van ilyen váza. Másról nem tudok.
#4103
Írta 2008. május 23. - 08:29

Amúgy Canyon Torque Fr, és 200-as.
Az elõzõ is csinálta egy darabig,majd megszûnt. Mondjuk az sima gyorszáras agyat fogadott.
#4104
Írta 2008. május 22. - 21:45

Hasonlo mint amikor a villa csavarodik, csak itt maga a váz..
Milyen gépröl van szo? mekkora a tárcsát használsz?
"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
#4105
Írta 2008. május 22. - 20:30

A RockShox hátsó maxle tengely rögzítésénél mire kell figyelni? Most erõsen döntött jobbos kanyarban a féktárcsa elkezd csilingelni. Rosszul rögzítettem a tengelyt?
Köszi
#4106
Írta 2008. május 22. - 19:52

#4107
Írta 2008. május 22. - 19:06

#4108
Írta 2008. május 21. - 21:28

Igen, de én már túllépem a 2 m határt, a 22 colos gépemen is maxig nyúzom a 410 millis Thomson nyeregcsövem... :] Így is a 62 és 64 közt hezitáltam.azért az 58-as nem kicsi....konkrétan nekem ahhoz létra kéne a 176 centimmel.
Melyik Merida van 61-esben?
#4109
Írta 2008. május 21. - 21:26

azért az 58-as nem kicsi....konkrétan nekem ahhoz létra kéne a 176 centimmel.Ezzel a Meridával is az a gondom, hogy túlzottan trekking, magasan ül az eleje. Egyébként a Meridák olyan kicsik, hogy tényleg csak példálozni lehet velük, pedálozni én nem tudnék. :]
sõt 61 es is van, a meg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4110
Írta 2008. május 21. - 21:21

Szerintem ez a Dew Deluxe szebb, gyöngyörû a bal hátsó vázmerevítése (kizárólag tárcsafékes). Ki is próbáltam a 62 centist a nagykerben:yasec? kona sutra?
sztem gyonyoru

Nagyon magasan van a kormánya (ki tudja mennyire megoldás a gyûrûk kiszedése és a más fokkal rendelkezõ kormányszár használata), de így is majdnem megvettem. Hasonló a Hoss-om geometriája is, nem lenne sebességben nagy elõrelépés. Pedig gyakorlatilag az enyém light változata minden szempontból, még színben is. :] Érdekes, hogy nagyon messze van a felsõ és az alsó csõ, a képen viszont összeér, olyan pici vázat fényképeztek.
A yasec, meg hát.. az már túlzás árban, pedig az lenne a nyerõ.
Az mindegy, hogy mivel szerelik, megoldom magamnak, a Hone hajtókaromon is 48-as nagytárcsa figyel. :] Ezzel a Meridával is az a gondom, hogy túlzottan trekking, magasan ül az eleje. Egyébként a Meridák olyan kicsik, hogy tényleg csak példálozni lehet velük, pedálozni én nem tudnék. :]a fintesz gépek gyakorlatilag egyeneskormányos versenygépek, mtb váltókarokkal, és 3 tányéros hajtómûvel. Nem olyan az áttételezése, mint a versenyeknek, de tudtommal legalább 48-as, de inkább 53-as nagytányérral.
u.i.: tam én nem cx-re gondoltam a cross bringák alatt, hanem a sportosabb trekkingekre, pl: http://www.bikefun.h..._tfs_800-v.html
#4111
Írta 2008. május 21. - 20:57

sajnos teljesen igazad van :-/
még ami szép, amikor a versenyvázaknál ott van, hogy versenyszerû használatra nem vonatkozik a garancia... 'nyád. akkor mi a rendeltetésszerû használat, a boltba járás?
#4112
Írta 2008. május 21. - 20:55

de úgysem cseréltetiSzerintem az a ráció benne, hogy amiket élettartam garival adnak, azok olyan áron kerültnek a polcokra, h ha minden 3. delikvens ki is cserélteti a vázat, még akkor is megéri
![]()
..
- laikus okfejtés
benyelik az elsõ tulajos dumát, és azért jól megszámolva abban a körbrn aki használja is aktivan a bicajt kb 1% akinek 5-6 év múlva amikor megreccsenhet egy váz még a tulaj birtokában van....azt a 100 bicóra esõ 10 dollárt meg amibe egy váz van nekik simán bevállalják...
zúzos vázakra meg szokik korlátos garancia lenni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4113
Írta 2008. május 21. - 20:50


Meg tegye fel a kezét, akinek itt öregedett el cucca! Nekem 7 év alatt heti sok óra kerózással csak egy vázat és egy telót sikerült nyugdíjazni, de még azokat is használtan vettem már. Szóval mire eljutna ide a termék, addigra rég lecserélték, ha mégsem, akkor kevés embernek jut eszébe garit érvényesíteni, meg hol van addigra már a vásárlást igazoló számla, stb...

- laikus okfejtés
#4114
Írta 2008. május 21. - 19:17

De! Érdekes kérdés, amikor úgy hirdetnek valamit, hogy élettartam garis. Egyrészt a fogyasztók megtévesztése az, hogy nem teszik hozzá, h szerintük csak az elsõ tulajnak,
Általában hozzáteszik, hogy csak az elsõ tulajnak (egy kis kötekedés a tanulmányaim alapján


meg nem biztos, hogy egyáltalán lehetséges így garanciát vállalni, mivel az a termékre, és nem a vásárlóra szól, így a termék átruházásával a vele járó jogosultságokat is átruházza az ember. Ergo, legalábbis nálunk, olyan, h névre szóló garikártya, nem létezhetne.
Ez így valóban érdekes kérdés.
A sebesség mindent megold.
#4115
Írta 2008. május 21. - 18:52

#4116
Írta 2008. május 21. - 18:47

de én nem is értem ezt az élettartam garit
ha valaki zúzza 10 év után eltör akármilyne vázat.
és ha vki dh fr vázat vezs, jo esetben nem a vitrinben tárolja hanem zúzza.
tehát ah veszek ujonnan élettartam garis vázat zúzom 10 évig és akkor eltörik mert megfárad az anyag kicserélik?
Igen.
A sebesség mindent megold.
#4117
Írta 2008. május 21. - 18:40

ha valaki zúzza 10 év után eltör akármilyne vázat.
és ha vki dh fr vázat vezs, jo esetben nem a vitrinben tárolja hanem zúzza.
tehát ah veszek ujonnan élettartam garis vázat zúzom 10 évig és akkor eltörik mert megfárad az anyag kicserélik?
#4118
Írta 2008. május 21. - 18:39

#4119
Írta 2008. május 21. - 18:35

#4120
Írta 2008. május 21. - 18:29

hát de sztem a stab többet mozog meg jobb a tag is benne. mondjuk tény hogy egyedibb ez.
az igaz hogy többet mozog de az dh váz nem ijen pörgös forgos ugri bugris slop style szal ha vmi ijesmire kéne ( gondolom ) akor a trek jobb választás...
sztem...