Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#3461
Posted 2008. October 27. - 23:36
#3462
Posted 2008. October 27. - 23:34
talan az ebayrol tudnal szerezni egy 2006-os Giant XTC-t.
egy ilyet:
a nyeregcso 30.9-es, de adapterrel konnyen megoldhato 27.2
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3463
Posted 2008. October 27. - 23:27
Segítségeteket szeretném kérni,mert nem találok ilyen vázat:
-OX versenyzés valamint edzés lenne az elsödleges felhasználási terület
-alacsony tömeg,de a teljesítmény és a megbizhatóság is fontos
-lehetöleg max 80mm mozgó telóhoz optimalizált merevfarú
-tárcsafék nem,de V fék lesz rajta
-felsöcsõ tetején vezetett bowdenezés
-rövid homlokcsõ max 120mm körül
-1,1/8 hagyományos fejcsapágy
-68mm hagyományos középcsapágy
-27.2 nyeregcsõ átmérõ
-alu,fekete anodizált
Véleményetek szerint valami kerülendõ e jellemzõk közül?
Lehetséges-e hogy találok az új sorozatban gyártott vázak között ilyet?
Köszönöm,
#3464
Posted 2008. October 27. - 23:26
#3465
Posted 2008. October 27. - 20:51
76 kilómhoz keresek egy masszívabb, városiasabb vázat (szóval egy úthibától esetleg egy jó minõségû földúttól ne kelljen félteni), v- vagy canti fékes legyen, trekking felni és 28mm széles (esetleg pár mérettel nagyobb) külsõ elférjen benne, váz + merev villa lehetõleg 50 ropinál többe ne fájjon, és felõlem akár lehet használt is
eddigi kiszemelt a merida speeder t3, de nem nagyon találok a webshopokban készleten vagy az apróhirdetések között, pláne nem a 183 centimhez
mellesleg idõfutam kormánnyal (pl ilyennel) összehangolható-e normálisan egy ilyen egyenes kormányhoz tervezett váz?
választ elõre is köszönöm
#3466
Posted 2008. October 26. - 16:24
miért, van befolyás?Messze nem olyan mértékû a nagykerek/hirdetõk befolyása az egyes cikkek tartalmára, mint azt sokan gondolják.
amugy ezt már kitárgyaltuk az új számos topicban. akit érdekel, böngéssze át, ennek a továbbiakban itt nincs helye.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3467
Posted 2008. October 26. - 12:17
Bikemagban is furcsa lenne egy Merida/Specialized teszt ami úgy végzõdik:Nem egy csúcsgép, ár/érték arányban inkább vennék... :x
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#3468
Posted 2008. October 26. - 04:31
"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
#3469
Posted 2008. October 25. - 22:40
#3470
Posted 2008. October 25. - 20:50
az igazság valahol a 2 között lehet. ..tényleg jók a canyonok, ár*érték arányban pláne de azért annyira nem.Az igaz hogy fõképp a német gyártók gépeit tesztelik, de a nagyobb nevek is ott vannak közöttük (speci, scott, norco, rm). Sajna angolul nem beszélek olyan jól, így az Újvilág tesztjeiben inkább csak a képeket nézegetem!
Bikertigger: gondolod manipulálják a méréseket? Csak mert már nekem is megfordult a fejemben....Vagy tényleg ennyire jó a Canyon :scratchhe
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3471
Posted 2008. October 25. - 20:21
Bikertigger: gondolod manipulálják a méréseket? Csak mert már nekem is megfordult a fejemben....Vagy tényleg ennyire jó a Canyon :scratchhe
#3472
Posted 2008. October 25. - 19:46
Úgy látszik, nem véletlenül kételkedtem korábban a 1.5" létjogosultságában a szerényebb stílusoknál.
Kis érdekesség: a 2009-s Turner RFX még sem kap 1.5" fejcsövet, marad az 1,125. Vajon miért?
Bár korábban felvetettem hipotetikus elképzelésemet az "ideális enduro/AM" vázjellemzõk tekintetében, azért számomra az ideális ettõl egy picit különbözik. És pont ez az egyik fõ oka annak, hogy a Turner-nél kötöttem ki.
#3473
Posted 2008. October 25. - 19:28
érdeke módon a német labortesztekben mindig minden kategóriában a canyon a legmerevebb....(meg a kona)Ez ki is derül! Például ha már az endurók voltak a téma, a német Mountain Bike labortesztjében a legnagyobb fejcsõmerevséget ( 93 Nm ) az 1 1/8-os canyon torque nyerte, míg más nagy gyártók 1,5-ös fejcsõvel 60 Nm körüli értéket produkáltak. 1,5-ös fejcsõvel hasonló értéket csak a morewood mbuzii tudott. Valahogy el kel adni az új modelleket is,mint ezt már kitárgyaltátok oly sokszor.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3474
Posted 2008. October 25. - 19:21
#3475
Posted 2008. October 24. - 17:42
#3476
Posted 2008. October 24. - 17:36
fordíthattad vón is Drusza....Értekeztünk az "Aktuális hírek, újdonságok" topicban, valamint itt is a 1.5", illetve a "tapered - 1.5-1 1/8"" fejcsövekrõl. Bemásolnám ide az egyik neves amerikai márka tulajdonosa által eszközölt post rövid részét ezzel kapcsolatban:
"I talked to Marzocchi, Fox and RS about the 1.5 and tapered HT. They all said it was frame makers marketing, not that crowns are falling off the steering tubes of 1.125.":chin:
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3477
Posted 2008. October 24. - 16:12
"I talked to Marzocchi, Fox and RS about the 1.5 and tapered HT. They all said it was frame makers marketing, not that crowns are falling off the steering tubes of 1.125.":chin:
#3478
Posted 2008. October 23. - 22:52
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3479
Posted 2008. October 23. - 22:51
#3480
Posted 2008. October 23. - 22:44
Bízom benne, hogy valaki tud segíteni. Az lenne a problémám, hogy készülök megvenni egy sherman-t aminek 1,5 colos a nyaka, viszont az én bringámban jelen pillanatban egy 1 1/8"-os black van. A bringám egy 2003-as mongoose rockadile lex, tehát alapvetõen nem egy freeride/dh gép, de a homlokcsõ azért elég vaskosnak tûnik. Félintegrált fejcsapágy van benne, természetesen
1 1/8"-os villanyakmérethez.
A kérdés, hogy ki tudom-e cserélni a kisebbet nagyobbra, vagy inkább ne is próbálkozzak?