Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#3201
Írta 2008. december 25. - 11:55
Ehhez a vázhoz és rugózási rendszerhez mit szóltok? Az egyoldali változatot nézzétek!
http://www.vorb.org....pict-72724.html
Nekem a tag is újdonságnak tûnik. Állítólag hadiipari ötletek ( tankok ) vannak benne.
Szakértõk, Eurobike-on jártak: láttatok már ilyet?
Válaszaitokat elõre is köszönöm szépen!
Ha lehetne kapni kipróbálnám. Kíváncsi vagyok mennyire hasonlít az elve az egyoldalú lengõkaros motorokhoz ( pl.: BMW ).
Más: BÉKÉS, BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDEN KEDVES FÓRUMOZÓ TÁRSNAK!
üdv: forob
#3202
Írta 2008. december 24. - 23:23
gyakorlatilag lemásolták a vpp-t, és annyit módosítottak rajta, hogy ne tudjon beléjük kötni a giant.
ilyen próbálkozás van mástól is, például a sokat emlegetett astro si kihozta a sajátját all mountain fülön az "afamd"-t kell nézni. itt ugye annyi a csere, hogy a fusion-féle floatlink-et ötvözték a giant féle vpp-vel. hüdejó. és basszus festetlen váz FOB taiwan 290 usd. rugóstag nélkül.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3203
Írta 2008. december 24. - 23:01
és csak azért raktam be, mert egész objektív leírás, rövid magyarázattal, könnyen fogyasztható, és hasznos lehet, ha valaki most ismerkedik ezekkel a fogalmakkal
még, de már nehezebben emészthetõ;
http://209.85.135.10...UpsE9EoMbyqi6cg
#3204
Írta 2008. december 24. - 22:02
a giantnak is van ugyanilyen kiadvanya, amiben leirjak, hogy miert a maestro a legjobb rendszer a vilagon. meg a trek szerint az ABP. ezt a kettot konkretan mar lattam sajat szememmel. de biztos a specializednek is van ilyenje, mert ugye a horst link a legjobb.
mostakkor?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3205
Írta 2008. december 24. - 20:25
http://www.xtensionb..._design_pvp.php
#3206
Írta 2008. december 22. - 21:00
#3207
Írta 2008. december 22. - 20:34
ez kb meddig mehet fel árban? lehet érdemes lenne rá licitálni, bár szerintem nem tudok ebay kompatibilisen fizetni
http://cgi.ebay.de/F...bayphotohosting
#3208
Írta 2008. december 22. - 19:36
http://cgi.ebay.de/F...bayphotohosting
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#3209
Írta 2008. december 21. - 16:37
#3210
Írta 2008. december 21. - 16:27
Sziasztok!
Technikailag zérus vagyok. Elképzelhetõ, hogy össztelós vázakat "V" fékkel szereljünk?
Szeretnék venni egy Author A-Ray Plus vázat:
http://www.author-hu...&nev=A-Ray Plus
Összerakhatom eme vázat "V" fékkel?
A válaszokat köszönöm!
Üdv!
Elképzelhetõ, bár manapság már szinte csak a nagyon olcsó és a verseny CC kategóriás vázaknál van V-fék opció,
konkrétan a linkelt Author váz viszont nem fogad V-féket.
#3211
Írta 2008. december 21. - 15:39
#3212
Írta 2008. december 21. - 14:42
#3213
Írta 2008. december 21. - 12:25
ez nem össztelós, de látszik, hogy ott vannak hátul a tüskék:
http://ebike.hu/imag...8e53fe244a5.jpg
Izomtéridõninja-geológus!
#3214
Írta 2008. december 21. - 12:20
Technikailag zérus vagyok. Elképzelhetõ, hogy össztelós vázakat "V" fékkel szereljünk?
Szeretnék venni egy Author A-Ray Plus vázat:
http://www.author-hu...&nev=A-Ray Plus
Összerakhatom eme vázat "V" fékkel?
A válaszokat köszönöm!
Üdv!
#3215
Írta 2008. december 20. - 21:18
lásd: még nem jött vissza egy acél specialized P sem.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3216
Írta 2008. december 20. - 19:26
Hello
Szerintetek mennyire számít a láncvilla rövidsége a manuálozásnál (és bunny hopnál) ?
Arra gondolok, hogy az egyensúlyozást segíti-e és mennyire, nem arra h így könnyebb-e kiemelni.
Lehet, hogy veszek egy vázat, az egyik kiszemelt az újfajta polarx (v-fékkel használnám) , a másik egy piacteres giant stp. Elõbbinek 410-425 mm , utóbbinak 406 mm-es a láncvillahossza, de feltételezem, h a polarxnél nem lehet betolni teljesen a kereket a magasabb terepgumi miatt.
Az áraik: px - 25 + kormcsapi, stp - 50 (lehet h garancia nélkül)
Elõre is köszönöm.
Manuálnál/bunnynál a láncvilla rövidsége számít. Minél rövidebb, annál könnyebb kirántani. Forgáshoz pedig a minél rövidebb tengelytáv a jobb.
STP-m volt. Ha 14-es a kiszemelt, vedd meg, a 15ös streetre nekem túl hosszú volt (az eleje). Ez volt az egyetlen ok ami miatt eladtam, egyébként sztem a legszebb merevváz még mindig (a lenosky féle kék), szép heggesztések, 2 kiló!., 5 év gari. Nagyon jó kis váz ennyi. És hogy törik, pff:) Mi nem törik?...
#3217
Írta 2008. december 20. - 16:25
Egyoldali lengõkaros dh megoldás a Brit-szigetekrõl; a tank iparból származó rugóstaggal. A bringa összehajtható, a lánc a lengõkarban fut saját kenéssel.
Szerintem mehetne az újdonságok topikba is.
Szerintetek van-e ennek létjogosultsága? Nekem nem tûnik elveszettnek a hapsi. Õ tervezte a v12-es kawasaki motort. A blokkot például a saját sütõjében edzette. Volt a Discoveryn is.
http://www.pinkbike....art-1-2008.html
Más: hogyan tudnék beilleszteni fotókat?
Elõre is köszönöm válaszaitokat!
üdv: forob
#3218
Írta 2008. december 20. - 01:20
mivel hogy S1 nincs is aluból.Hardy S1 Team jó bringa. Naná, hogy acélban.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3219
Írta 2008. december 19. - 22:23
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3220
Írta 2008. december 19. - 20:47
Az áraik: px - 25 + kormcsapi, stp - 50 (lehet h garancia nélkül)
Elõre is köszönöm.
háát nem tudom stp bõl elég sok reped/törik.. legalábbis errefelé...
szerintem 50 böl már azért egész jó sztríít vázakat lehet venni apróban is van csomó.... pl ns bitch stb
a láncvillánál meg minél rövidebb tényleg annál könnyeb manuálozni ...meg levegõben pörögni stb