Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Teleszkópok - általános eszmecsere #2.

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10976 hozzászólás a témában

#5741
madve

madve

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 537 hozzászólás
háát a rock shox az utóbbi pár évben jóval megnyerõbb minõséget produkált, míg a manitou-val voltak kidolgozás beli problémák, bár állítólag a '08-as villáik (mármint manitou) már sokkal jobbak, mint az elõzõ évi modellek.köbö ezért, de biztos van aki máshogy gondolja.nekem volt egy manitou black super air villám, botrányosan sz*rul mûködött, próbáltam már rebát is háát van különbség a reba rendesen odavert a manitou-nak.ennyit tudok, de hallgass meg másokat is, hátha más szemszögbõl közelítik meg a dolgot!

#5742
Dada

Dada

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

hány kg vagy?



65 körül...

Magellan Polaris Deore ra lenne...
185ös tárcsa van elöl avid BB5 el...

#5743
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
hány kg vagy?

#5744
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
nyugodtan vedd az r7-et.

hogy hol, az már jobb kérdés...:)

#5745
Dada

Dada

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

én inkább rebát vennék mint r7-t


Részleteznéd? :)

#5746
madve

madve

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 537 hozzászólás
én inkább rebát vennék mint r7-t

#5747
Dada

Dada

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás



R7 et hol lehet jó áron vásárolni? (és mennyi az a jó ár)

#5748
madve

madve

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 537 hozzászólás

Na megnézegettem sram.com on, a tora, recon, reba hármast, és még mindig nem tudom eldönteni, melyiket vegyem!

A gyakorlatban mekkora különbségek vannak köztük??? És az r7 hogyan viszonyul ehez a triumvirátushoz?

(ha nincs nagy különbség, jó lenne nekem a 318as tora is 45e ért, de ha azt mondjátok ég és föld a többihez képest, akkor lehet rászánok 80e körül is)


hát ha ennyi dellád van rá, nehogy torat vegyél ám!azért a reba fényévekkel jobb...

#5749
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Na megnézegettem sram.com on, a tora, recon, reba hármast, és még mindig nem tudom eldönteni, melyiket vegyem!

A gyakorlatban mekkora különbségek vannak köztük??? És az r7 hogyan viszonyul ehez a triumvirátushoz?

(ha nincs nagy különbség, jó lenne nekem a 318as tora is 45e ért, de ha azt mondjátok ég és föld a többihez képest, akkor lehet rászánok 80e körül is)


Ha komolyan veszed a maratonozást, eredménycentrikus vagy, akkor érdemes a rebát vagy az r7-et választanod. A legkönnyebb az r7, aztán reba, recon, tora a sorrend. Mozgásban a reba és az r7 a legjobbak, a másik kettõ kicsit gyengébb, de azok sem rosszak (a toránál megeshet, hogy olajat kell cserélni kapásból, mert elõfordul, hogy gyárilag kispórolják).


A sebesség mindent megold.

 


#5750
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Tig igaz, hogy az ezévi Reconok között jelentõs különbségek vannak? Sl, Race, etc.

igaz

csak a race motion controllos, a többi "egyszerûbb"
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5751
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
Tig igaz, hogy az ezévi Reconok között jelentõs különbségek vannak? Sl, Race, etc.

#5752
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Ok, akkor még egy pont a Marzó javára. R7 kilõve :rocketman

de csak akkor vedd azt ha nem vagy több 70 kilónál és nem akarsz rá tárcsaféket tenni....hajlik mint a friss lángolt kolbász
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5753
Dada

Dada

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Na megnézegettem sram.com on, a tora, recon, reba hármast, és még mindig nem tudom eldönteni, melyiket vegyem!

A gyakorlatban mekkora különbségek vannak köztük??? És az r7 hogyan viszonyul ehez a triumvirátushoz?

(ha nincs nagy különbség, jó lenne nekem a 318as tora is 45e ért, de ha azt mondjátok ég és föld a többihez képest, akkor lehet rászánok 80e körül is)

#5754
kimy

kimy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 600 hozzászólás
Hellotok!

A becsúszón található kisebb sérülésekkel kell foglalkozni? Van egy nagyon kis pötty, sagon belül kb 1,6 cm-nél (szembe nézzük, akkor a jobb oldali becsúszón, ha ez számít) és kézzel szinte nem is érezni, csak épphogy. Gondolom, mivel ha az ember használja a biciklijét, ilyen elkerülhetetlen, ezzel nem nagyon kell törõdni.

#5755
Szepy2884

Szepy2884

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 300 hozzászólás

Nekem maraton xc-m van, két éves elmúlt de a fekete bevonat újszerû állapotban van, pedig van már benne jó pár ezer km.


Ok, akkor még egy pont a Marzó javára. R7 kilõve :rocketman

#5756
tompi79

tompi79

    vendég

  • fórumtag
  • 27 hozzászólás

mikori dropoff? nem lehet, hogy elnyalódott az egyik végállásban megragadva az állító? nekem a boxxer race-mben az imbusz amivel állítani lehetett, egy mûanyag negativ formába illeszkedett, amit az acél imbuszcsavar elnyalt gyakorlatilag egy fél év alatt. bele kellett ragasztani...


2003-as, pici imbussz csavar van egy mûanyag tekerentyûben. Szétszedtem: a pici imbuszcsavar rögzítette a mûanyag tekerentyût egy hatszügletû aluminium "papához", ami tulajdonképen maga az állítócsavar. A mûanyagban van egy hatszügletû fészek, tehát "mamaként" magába foglalja az állítócsavart. Mivel az imbuszcsavarnak csak annyi szerepe van, hogy a mûanyag ne essen le, ezért mûküdõképesnek tûnik a kontsrukció, tehát nem gondolom, hogy bármi is megszorult volna. Egyszerûen ilyen sokat lehet tekerni.
Tapasztalatotok szerint milyen távol vannak a csillapítás végállásai egymástól?
Marha sokat tekertem a slow irányba, de õszintén szólva nem érzékeltem a mozgáson (udvaron nyomkodva) érezhetõ különbséget. Aztán jütt az esõ és abbahagytam...

#5757
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

meredekebb



nem lehet alligatni, fix utja lesz neki. nem tudom pontosan mennyi, olyan 30-40mili. ha ha csak 60milire nyomod le, akkor ottmarad, de ha aztan meglejjebb nyomod, akkor nem megy mar vissza 60-ra.

hát nem tom az enyém ottmaradt, amennyire összenyomtam...más kérdés nehéz eltalálni pontosan :)

lehet vannak úgynevezett fejletebb rendszerei a marzónak de máig ez a legjobb. igazából ez a használható útállító rendszer meg a talas II a foxtól...a többi pont nem jó semmire
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5758
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Egy olyan, a teló bal felsõ vállán elhelyezett kapcsoló, mely aktiválását követõen a teleszkópot lenyomod, a teló beül, ezáltal laposabb (vagy meredekebb, ezt mindig összekeverem) lesz a fejcsõ szög, tehát ideálisabb mászáshoz.


meredekebb

csak 30 mm-re lehet beállítani az utat vagy pe lehet pl 60-ra is úgy h mozogjon


nem lehet alligatni, fix utja lesz neki. nem tudom pontosan mennyi, olyan 30-40mili. ha ha csak 60milire nyomod le, akkor ottmarad, de ha aztan meglejjebb nyomod, akkor nem megy mar vissza 60-ra.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5759
Demon

Demon

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 314 hozzászólás

ETA=Extension Travel Adjustment (Kibõvített útállítási lehetõség)

Egy olyan, a teló bal felsõ vállán elhelyezett kapcsoló, mely aktiválását követõen a teleszkópot lenyomod, a teló beül, ezáltal laposabb (vagy meredekebb, ezt mindig összekeverem) lesz a fejcsõ szög, tehát ideálisabb mászáshoz. Az ETA ahelyett, hogy lockolná a villát a gyári útból hagy kb 30 mm-ert, így felfelé sem merevvillával kell csapatni.
Dióhéjban ennyi, 2003-óta már vannak a marzónak ennél fejletteb útállítási opciói is.



csak 30 mm-re lehet beállítani az utat vagy pe lehet pl 60-ra is úgy h mozogjon
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok

#5760
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Sajna a Marzo topicban nem kaptam választ az alábbi kérdésemre, így most probálkoznék itt is:

Marzo Drop off 03 esetében tapasztalom azt, hogy a jobb láb alján található csillapítás állító tekerentyûnek nincsen végállása. Vagy 50-60 fordulatot tekergettem mindkét irányba, de nem lelem a végét. Gondolom ennek úgy kellene mûködnie, hogy szelepet / átfolyót szûkít, illetve nyit, hogy gyorsabban vagy lassabban follyon az olaj ki-be. No most ennek azért illene végállásnak lennie, szerintem...
A villa most volt szervizben olajcserén, a tekerentyûben lévõ pici imbuszcsavar be van húzva, tehát együtt forognak (esetleg pont az a baj, hogy ez megszorult a végállásnál?).
A láb tetején az elõfeszítés állító tekerentyûnek megvan mindkét végállása, ezért nagyon hiányolom a lenti végállásokat. Arról nem is beszélve, hogy hiába tekerem jó sokat, semmi változást nem tapasztalok a mozgáson.
a másik lábban az ETA is müxik rendesen.
köszi

mikori dropoff? nem lehet, hogy elnyalódott az egyik végállásban megragadva az állító? nekem a boxxer race-mben az imbusz amivel állítani lehetett, egy mûanyag negativ formába illeszkedett, amit az acél imbuszcsavar elnyalt gyakorlatilag egy fél év alatt. bele kellett ragasztani...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.