Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#5741
Írta 2008. július 14. - 14:52

#5742
Írta 2008. július 14. - 14:51

hány kg vagy?
65 körül...
Magellan Polaris Deore ra lenne...
185ös tárcsa van elöl avid BB5 el...
#5743
Írta 2008. július 14. - 14:47

#5744
Írta 2008. július 14. - 14:47

#5745
Írta 2008. július 14. - 14:46

#5746
Írta 2008. július 14. - 14:39

#5747
Írta 2008. július 14. - 14:37

#5748
Írta 2008. július 14. - 11:08

Na megnézegettem sram.com on, a tora, recon, reba hármast, és még mindig nem tudom eldönteni, melyiket vegyem!
A gyakorlatban mekkora különbségek vannak köztük??? És az r7 hogyan viszonyul ehez a triumvirátushoz?
(ha nincs nagy különbség, jó lenne nekem a 318as tora is 45e ért, de ha azt mondjátok ég és föld a többihez képest, akkor lehet rászánok 80e körül is)
hát ha ennyi dellád van rá, nehogy torat vegyél ám!azért a reba fényévekkel jobb...
#5749
Írta 2008. július 14. - 10:55

Na megnézegettem sram.com on, a tora, recon, reba hármast, és még mindig nem tudom eldönteni, melyiket vegyem!
A gyakorlatban mekkora különbségek vannak köztük??? És az r7 hogyan viszonyul ehez a triumvirátushoz?
(ha nincs nagy különbség, jó lenne nekem a 318as tora is 45e ért, de ha azt mondjátok ég és föld a többihez képest, akkor lehet rászánok 80e körül is)
Ha komolyan veszed a maratonozást, eredménycentrikus vagy, akkor érdemes a rebát vagy az r7-et választanod. A legkönnyebb az r7, aztán reba, recon, tora a sorrend. Mozgásban a reba és az r7 a legjobbak, a másik kettõ kicsit gyengébb, de azok sem rosszak (a toránál megeshet, hogy olajat kell cserélni kapásból, mert elõfordul, hogy gyárilag kispórolják).
A sebesség mindent megold.
#5750
Írta 2008. július 14. - 10:31

igazTig igaz, hogy az ezévi Reconok között jelentõs különbségek vannak? Sl, Race, etc.
csak a race motion controllos, a többi "egyszerûbb"
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5751
Írta 2008. július 14. - 10:11

#5752
Írta 2008. július 14. - 10:06

de csak akkor vedd azt ha nem vagy több 70 kilónál és nem akarsz rá tárcsaféket tenni....hajlik mint a friss lángolt kolbászOk, akkor még egy pont a Marzó javára. R7 kilõve :rocketman
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5753
Írta 2008. július 14. - 10:05

A gyakorlatban mekkora különbségek vannak köztük??? És az r7 hogyan viszonyul ehez a triumvirátushoz?
(ha nincs nagy különbség, jó lenne nekem a 318as tora is 45e ért, de ha azt mondjátok ég és föld a többihez képest, akkor lehet rászánok 80e körül is)
#5754
Írta 2008. július 14. - 09:47

A becsúszón található kisebb sérülésekkel kell foglalkozni? Van egy nagyon kis pötty, sagon belül kb 1,6 cm-nél (szembe nézzük, akkor a jobb oldali becsúszón, ha ez számít) és kézzel szinte nem is érezni, csak épphogy. Gondolom, mivel ha az ember használja a biciklijét, ilyen elkerülhetetlen, ezzel nem nagyon kell törõdni.
#5755
Írta 2008. július 13. - 21:16

Nekem maraton xc-m van, két éves elmúlt de a fekete bevonat újszerû állapotban van, pedig van már benne jó pár ezer km.
Ok, akkor még egy pont a Marzó javára. R7 kilõve :rocketman
#5756
Írta 2008. július 13. - 20:06

mikori dropoff? nem lehet, hogy elnyalódott az egyik végállásban megragadva az állító? nekem a boxxer race-mben az imbusz amivel állítani lehetett, egy mûanyag negativ formába illeszkedett, amit az acél imbuszcsavar elnyalt gyakorlatilag egy fél év alatt. bele kellett ragasztani...
2003-as, pici imbussz csavar van egy mûanyag tekerentyûben. Szétszedtem: a pici imbuszcsavar rögzítette a mûanyag tekerentyût egy hatszügletû aluminium "papához", ami tulajdonképen maga az állítócsavar. A mûanyagban van egy hatszügletû fészek, tehát "mamaként" magába foglalja az állítócsavart. Mivel az imbuszcsavarnak csak annyi szerepe van, hogy a mûanyag ne essen le, ezért mûküdõképesnek tûnik a kontsrukció, tehát nem gondolom, hogy bármi is megszorult volna. Egyszerûen ilyen sokat lehet tekerni.
Tapasztalatotok szerint milyen távol vannak a csillapítás végállásai egymástól?
Marha sokat tekertem a slow irányba, de õszintén szólva nem érzékeltem a mozgáson (udvaron nyomkodva) érezhetõ különbséget. Aztán jütt az esõ és abbahagytam...
#5757
Írta 2008. július 13. - 19:11

hát nem tom az enyém ottmaradt, amennyire összenyomtam...más kérdés nehéz eltalálni pontosanmeredekebb
nem lehet alligatni, fix utja lesz neki. nem tudom pontosan mennyi, olyan 30-40mili. ha ha csak 60milire nyomod le, akkor ottmarad, de ha aztan meglejjebb nyomod, akkor nem megy mar vissza 60-ra.

lehet vannak úgynevezett fejletebb rendszerei a marzónak de máig ez a legjobb. igazából ez a használható útállító rendszer meg a talas II a foxtól...a többi pont nem jó semmire
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5758
Írta 2008. július 13. - 18:13

Egy olyan, a teló bal felsõ vállán elhelyezett kapcsoló, mely aktiválását követõen a teleszkópot lenyomod, a teló beül, ezáltal laposabb (vagy meredekebb, ezt mindig összekeverem) lesz a fejcsõ szög, tehát ideálisabb mászáshoz.
meredekebb
csak 30 mm-re lehet beállítani az utat vagy pe lehet pl 60-ra is úgy h mozogjon
nem lehet alligatni, fix utja lesz neki. nem tudom pontosan mennyi, olyan 30-40mili. ha ha csak 60milire nyomod le, akkor ottmarad, de ha aztan meglejjebb nyomod, akkor nem megy mar vissza 60-ra.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5759
Írta 2008. július 13. - 15:13

ETA=Extension Travel Adjustment (Kibõvített útállítási lehetõség)
Egy olyan, a teló bal felsõ vállán elhelyezett kapcsoló, mely aktiválását követõen a teleszkópot lenyomod, a teló beül, ezáltal laposabb (vagy meredekebb, ezt mindig összekeverem) lesz a fejcsõ szög, tehát ideálisabb mászáshoz. Az ETA ahelyett, hogy lockolná a villát a gyári útból hagy kb 30 mm-ert, így felfelé sem merevvillával kell csapatni.
Dióhéjban ennyi, 2003-óta már vannak a marzónak ennél fejletteb útállítási opciói is.
csak 30 mm-re lehet beállítani az utat vagy pe lehet pl 60-ra is úgy h mozogjon
eladó cuccok
#5760
Írta 2008. július 13. - 14:32

mikori dropoff? nem lehet, hogy elnyalódott az egyik végállásban megragadva az állító? nekem a boxxer race-mben az imbusz amivel állítani lehetett, egy mûanyag negativ formába illeszkedett, amit az acél imbuszcsavar elnyalt gyakorlatilag egy fél év alatt. bele kellett ragasztani...Sajna a Marzo topicban nem kaptam választ az alábbi kérdésemre, így most probálkoznék itt is:
Marzo Drop off 03 esetében tapasztalom azt, hogy a jobb láb alján található csillapítás állító tekerentyûnek nincsen végállása. Vagy 50-60 fordulatot tekergettem mindkét irányba, de nem lelem a végét. Gondolom ennek úgy kellene mûködnie, hogy szelepet / átfolyót szûkít, illetve nyit, hogy gyorsabban vagy lassabban follyon az olaj ki-be. No most ennek azért illene végállásnak lennie, szerintem...
A villa most volt szervizben olajcserén, a tekerentyûben lévõ pici imbuszcsavar be van húzva, tehát együtt forognak (esetleg pont az a baj, hogy ez megszorult a végállásnál?).
A láb tetején az elõfeszítés állító tekerentyûnek megvan mindkét végállása, ezért nagyon hiányolom a lenti végállásokat. Arról nem is beszélve, hogy hiába tekerem jó sokat, semmi változást nem tapasztalok a mozgáson.
a másik lábban az ETA is müxik rendesen.
köszi
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.