Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#1501
Írta 2010. november 30. - 19:08

Kiváncsi vagyok, hogy vakteszten megmondaná innen bárki is, hogy milyen szabványú tengely van éppen az elsõ vagy hátsó kerékben.
#1502
Írta 2010. november 29. - 13:46

Asszem a bikeban volt egy teszt a tengelyek merevségérõl, amiben a 15mm-es alig volt jobb a gyorszárasnál, a 20-asnál viszont sokkal gyengébbnek bizonyult...
minden teló tesztben van
és valóban számszerûen messze elmarad a 20-astól (sõt a marzónak sikerült olyat a 44 nél (ugyanazon telónak mérték a 9-es és a 15-ös tengelyes változatát) hogy a 3 mért értékbõl az egyikbõl a qr15-ös volt a gyengébb, bár azért azt inkább a slendrián gyártásból adódó minõségi szórásnak tudnám be inkább) s közelebb van a 9eshez. szvsz ha 5-6 évvel ezelõtt kitaláléták volna világbajnok dolog lett volna. de igazából a maxle light óta, hát...most is az a véleményem, hogy aki grammozik az úgyse fogja bevállani a plusz x grammot, (legfeljebb ha nem gyártanának gysz-ast) akinek meg a merevség a fontos az pont leszarja azt a plusz cca 50-60 grammot amivel a 20-as nehezebb). ettõl független kénytelen leszek megbarátkozni vele. (meg mért adat ide oda, több gyakorlati tapasztalat szerint elég)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1503
Írta 2010. november 29. - 12:00

#1504
Írta 2010. november 29. - 01:27

sõt, igazából a 15 kiválthatná a dh kivételével az összes szabványt elöl, a 135*12 meg hátul
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1505
Írta 2010. november 28. - 23:24

Minute-em 1650g 20-as átütõvel 140 úttal, és birja a nagy seggemet is
#1506
Írta 2010. november 28. - 23:01

12X143mm hátsó agy kitalálóját is elvihetnék valakik
na ja, egyszerûen nem hiszem el, hogy mekkora baromságokkal tudnak indokolni egy-egy "fejlesztést". könnyebb szerelhetõség... érdekes módon nekem mindig sikerül arra a pár másodpercre helyén tartani a kereket amíg áttolom a tengelyt.
#1507
Írta 2010. november 28. - 22:58

#1508
Írta 2010. november 28. - 22:41


#1509
Írta 2010. november 28. - 21:09

#1510
Írta 2010. november 28. - 20:26

#1511
Írta 2010. november 28. - 18:15


The Loop has 32mm stanchions, cast magnesium lowers, forged alloy crown, optimized butted legs, the Aura damper with rebound control and air spring and the QtapeR15 15mm axle.
Travel options (internally adjustable):
* 26’’
80-120mm
130-150mm
* 29’’
80-120mm
130-140mm
* Black or white 1 1/8th and tapered
#1512
Írta 2010. november 27. - 15:25

nemtetszik mert: a majdnem egy vonalba került támvilla-linkplate olyan szempontból jó, hogy természetes lock outként üzemel, de tutira kurva nehez indul meg
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1513
Írta 2010. november 27. - 15:19

#1514
Írta 2010. november 27. - 12:21

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1515
Írta 2010. november 23. - 15:07

#1516
Írta 2010. november 23. - 13:23

#1517
Írta 2010. november 22. - 20:13

Mof: esõ, takony, meg vízszintes (szél), volt a videóban is.:-)
és milyen jól esett volna ott: ) no, cserébe van nekünk zahnarztpraxis számolatlanul.. szóval a pálinka mellé tudok vinni fogpótlást is:)
#1518
Írta 2010. november 22. - 13:33

Jó neked. Nekem 150km a legközelebbi domb
Szombathelytõl 10-15 km és ott van a páratlan szépségû Velem, meg Kõszeg és környéke. Írott-kõ környékén azért elég jókat lehet bicajozni!
#1519
Írta 2010. november 22. - 12:32

#1520
Írta 2010. november 22. - 00:09
