Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9164 hozzászólás a témában

#1541
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
en meg maradok a 26"-nal.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1542
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Ma is találkoztam 29"-es MTB-vel nyomuló bringással reggel terepen :->

#1543
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Azt olvastam, hogy a 26-os kerék helyett a 29-esé a jövõ az MTB világában is. Ez igaz? Használható lesz és megélhet a nagyobb kerék?


Kicsit le vagy maradva... :D

#1544
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
már használják is sokan...

#1545
ricsárd

ricsárd

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
Azt olvastam, hogy a 26-os kerék helyett a 29-esé a jövõ az MTB világában is. Ez igaz? Használható lesz és megélhet a nagyobb kerék?

#1546
madve

madve

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 537 hozzászólás
A filmen komplett gépnek összeszerelve szerintem nem is csúnya...

#1547
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Csúnyának tényleg csúnya egy gép, de a piac egyik legjobban mûködõ gépe. A fõtervezõ - Luis Arraiz - pedig az egyik legnagyobb telóguru a földön. Állandó szakértõje és teló/felfüggesztés-mûködési cikkírója a Dirt-nek, ahol több képlet, grafikon és fizikai elv van a szövegben, mint kötõszó. Az a mérnök, aki leszarja az esztétikát, mert csak a rendszer tökéletessége számít.

#1548
kupakos

kupakos

    vendég

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás

Feltöltött kép

» 2010 Interbike: K9 Industries DH001-S - Sick Lines – mountain bike reviews, news, videos | Your comprehensive downhill and freeride mountain bike resource




és valóban végighegesztették a csöveket? oszt miért?

#1549
kupakos

kupakos

    vendég

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás

szerintem szarul szimulálták.
ez egy merev bábu. az igazi ember teljesen máshogy esik! pl amikor orra bukik, ez egybõl lefejeli a földet, míg egy átlag bringás átrepül a kormány felett és kb hasra érkezik...


nekem kurvára kéne ilyen dauersapka mint ami a mûanyag négeren van. sõtt ha elõbb lett volna még lenne saját metszõfogam. és nem lenne sok öltés a fejemen.

#1550
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
nem, felül vezet egy mûanyag ketrec, alul van egy görgõ, plusz egy kis rész fix plexi szikla ellen.

egyébként nagyon ocsmány váz.

#1551
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Nem fordítva van az a láncterelõ? :s

szerk: Jahogy az rokkring (vagy besguárd vagy mi) is egyben. áhááá.

#1552
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Feltöltött kép

» 2010 Interbike: K9 Industries DH001-S - Sick Lines – mountain bike reviews, news, videos | Your comprehensive downhill and freeride mountain bike resource



#1553
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás
Az unalmas Liteville is készitett egy gépet, amit 601-nek nevez (piros)
Inversion Riders - IBC-TV auf MTB-News.de

#1554
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
jogos. terjunk vissza a temahoz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1555
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
azt mondjátok meg ennek az új decás hulladék vs öreg csótányszarnak menetes racsnival mi köze van a topik témájához ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1556
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

A hátsó agy meg egy menetes többsebességes racsnihoz való darab, mk. oldalon hosszú kilógó tengellyel. Télen, közlekedni, lánccal lezárni nem olyan rossz.

Az enyém is ilyen, tökéletesen mûködik. Bár DuraAce van ráírva. De használtam hulladékot is, az is tökéletesen bírta a strapát ilyen kombóban.

#1557
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Vagy tudsz jobbat ennyiért?

Errefelé 15 ezer egy STX-es bringa, az XT-s már elmegy 25-ért is. Szar itt keleten...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1558
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Elsõre azt akartam amúgy írni, h részeg bringást szimulál, annál nem, vagy csak sokkal lassaban mûködnek az ilyen reflexek. Persze nem tételezem fel, hogy bringázol, ha iszol :) (h ne legyek álszent, velem ferdült már elõ :) )

#1559
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás

Nem arra gondolsz, hogy orra bukásnál még a legbénább bringás is maga elé kapja a kezét, hogy védje a fejét? Az ügyesebbje meg leugrik. Viszont ha hátulról beléd jönnek, az valszeg így nézhet ki, arra kevésbé tudsz reagálni.


Tavaly november végén,hazafele menet elkezdtem kiállva tekerni a szaladgálós bringámmal,megugrott a racsni,arccal reagáltam le a szitut,nem volt idõm levenni a kormányról a kezem.Eredmény: 15 perc eszméletlenül fekvés,orrom csontom 3 darabban,metszõ fogaim kilazulva,1,5 hónapig pépes kaján élés!
Mindenki másképpen reagálja le!



#1560
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

szerintem szarul szimulálták.
ez egy merev bábu. az igazi ember teljesen máshogy esik! pl amikor orra bukik, ez egybõl lefejeli a földet, míg egy átlag bringás átrepül a kormány felett és kb hasra érkezik...


Nem arra gondolsz, hogy orra bukásnál még a legbénább bringás is maga elé kapja a kezét, hogy védje a fejét? Az ügyesebbje meg leugrik. Viszont ha hátulról beléd jönnek, az valszeg így nézhet ki, arra kevésbé tudsz reagálni.