Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9164 hozzászólás a témában

#2001
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

ez nem boxxer a képen.

Egy fox, igaz?
Olyan foxos a jobb oldali kupak. :)


A sebesség mindent megold.

 


#2002
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
2011-es KTM gépek: Infos VTT : KTM 2011 : les nouveaux mod


#2003
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

ez?

Feltöltött kép


ez nem boxxer a képen.

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#2004
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
kösz
ez is rohadtul tecc
kiváncsi leszek felénk is lesz e ilyen szín.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2005
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
itt van ni

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2006
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Mountain Bike Forums - View Single Post - I Smell 2011's...


kösz
valóban csak a képeket néztem
ez meg jelszót kér :(
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2007
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

végig néztem a 4 oldalt de frankón nem találom...


Mountain Bike Forums - View Single Post - I Smell 2011's...


#2008
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Lesz fekete-zöld Pitch is:
I Smell 2011's... - Mountain Bike Forums (A lap alja felé van a fotó.)
Nagyon eltalálták, hogy még mindig nem kell újítani rajta.

!


végig néztem a 4 oldalt de frankón nem találom...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2009
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Basszus...Szobi miatt kezdtem el nézni az idei Kamion EB futamokat :(
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#2010
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Lesz fekete-zöld Pitch is:
I Smell 2011's... - Mountain Bike Forums (A lap alja felé van a fotó.)
Nagyon eltalálták, hogy még mindig nem kell újítani rajta.

És egy tragikus hír Brotherrõl, az egyik legjobb bringás-fotós-videósunkról:
http://index.hu/bulv...egyik_aldozata/
Isten nyugosztalja!

#2011
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Akkor tévedtem, de a viszont a lényeg akkor is ugyanaz....

#2012
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Ez is durva kijelentés, mert úgy tudom a Novatec is Quando gyártmány (ha jol emlékszem). Azért a Nova nem olyan gagyi.


nem jól tudod

a nova az joytech ami a másik nagy (kerékagy)gyártó a kvando mellett
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2013
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás

Quando és barátai -bár a selejt vasakkal- de gyártanak mindent.


Ez is durva kijelentés, mert úgy tudom a Novatec is Quando gyártmány (ha jol emlékszem). Azért a Nova nem olyan gagyi.

#2014
zé rider

zé rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 452 hozzászólás
Noh akkor hozzászólnék még ehhez a fejcsõmizériához.

Csavarás max akkor keletkezik konkrétan a villanyakban ha befogod satuba a kereked és tekered a kormányodat. Egyébként használat során csavaró igénybevétel nem keletkezik, de legalább is elhanyagolható. A fõ igénybevételek a dinamikusan érkezõ hajlító és nyíró igénybevételek, másodsorban pedig a káros rezgések és ütések. Én a motorokhoz nem nagyon értek, de ha ti azt mondjátok, hogy ott elég a 1''os villanyak is akkor biztos megfelelne a biciklinél is. DE miért ne lehetne növelni az átmérõket? Hisz mindaddig a biztonság javára közelítünk ( persze azt leszámítva , hogy az most mókus vakítás mert amennyit nyerünk azzal, hogy jobban ellenáll a villanyak a terheléseknek ergo tovább bírja idõlegesen, tovább tudod használni, senki nem fog egy villát 10 évig használni.) A technológiák, fejlesztések jók, kevesebb baleset kevesebb sérülés, sztem ezzel senkinek nem lehet baja.

Én inkább tartom agybetegségnek ezt a sok karbont, persze fasza könnyû meg minden , nah de azért ez nem forma1...


/gondolom ezen dolgok megtárgyalásának is van topikja, ez meg nem errõl szól.../

#2015
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Jó, akkor legyen dinamikus, de a lényeg ugyanaz. A túlépítés meg addig mehet amíg nincs hátránya. :)

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2016
CMX

CMX

    vendég

  • fórumtag
  • 159 hozzászólás

Az 1,5 és 1,1/8-as rendszernek pedig statikailag jobban indokolható, mint a végig azonos vastagságú 1,1/8-as.


:) Aha, mert a bringa kifejezetten statikus terhelést kap fõleg terepen. :)

Viccet félretéve. Ha jól emlékszem - nem leszek pontos, mert itt nem is ez a lényeg - csövek esetében a torziós együttható ami a csõ csavarással szembeni ellenállását adja mondhatjuk, hogy jó közelítéssel a középátmérõ negyedik hatványával arányos. Így összehasonlítva az 1 1/8 és 1 1/2-es csöveket az jön ki, hogy a másfeles kb. 3,18-szor jobban ellenáll a csavarásnak mint az 1 1/8-as. Hajlításnál hasonló a helyzet. Szerény véleményem szerint az 1,5-ös indokolatlan túlépítés.
Amennyiben a falvastagságot lehet csökkenteni - mert a nagyobb külsõ átmérõ miatt a csõ legalább 3x olyan erõs, esetleg lehet könnyebb, de akkor meg nagyobb a csapágy ami nehezebb...
Szóval inkább marketing.

10-es rendszert láttam Szilváson testközelben. Nagyon haldoklott a sártól, pedig a tulaj elmondása szerint nem volt benne 200 km. A mostani kilences láncok is jó ha elmennek 1500 km-t (CN 7701), minek még tovább gyengíteni?

#2017
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Nekem egy délután sem kell ahhoz hogy kitaláljam azt hogy:
Itt ez a csõ, most éppen x mm az átmérõje, legyen inkább 1,5x! fassszaaaa, 3546343%-al merevebb, és olyan könnyû hogy könnyebb mintha nem lenne :)

Ettõl függetlenül én örülök annak hogy fejlõdnek a dolgok, pörög a technika. Ez viszi elõre a dolgokat.

Én is örülök a fejlõdésnek csak legyen mögötte valami tartalom is. A végén oda jutunk, hogy átfestenek valamit, aztán elkezdik bizonygatni, hogy ez így sokkal jobb, mert bla-bla-bla...
Persze vannak jó dolgok is, de néha nagyon ki tudok bukni egyes fejlesztéseken, fõleg amikor jó az irány, de szar a megvalósítás valamilyen alapvetõ hiba miatt.


A sebesség mindent megold.

 


#2018
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Kifejtenéd ezt nekem (nekünk) logikus érvekkel?

Nézd meg ezt a tornyot fejjel lefelé és megtalálod az azonos pontokat.
http://commondatasto...nal/6383671.jpg

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2019
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás

Honnan veszed, hogy a teflon fekete?

Csak onnan, hogy mindenhol ahol láttam, és ráírták/mondták ott fekete volt. Az is rendben, hogy nem kemény. De írtam is; nem vagyok vegyész. Szóval, ha te az vagy, milyen színû a teflon? Mostmár nagyon érdekel.

Tam, Mavic idõnként elõjön alkatrész szettekkel, logikus lenne most is lépnie. Dt sincs távol tõle, de csak feltevés. Quando és barátai -bár a selejt vasakkal- de gyártanak mindent.
Itthon az eladandó készletek 99%-a simanyóval van szerelve. Még a külföldi bázisú nagy-áruházas gépeknél is így van. Nem tudnám megszámolni hány biciklit adtam el az utóbbi pár évben, de azt igen mennyi volt sram Suntour/Sunrace-szel legalább nagyobb részben szerelve. Négy darab.

Az 1,5 és 1,1/8-as rendszernek pedig statikailag jobban indokolható, mint a végig azonos vastagságú 1,1/8-as.

Kifejtenéd ezt nekem (nekünk) logikus érvekkel?
Felül is van terhelés rendesen. Hajlik az a csõ össze vissza, és felül szokott kilazulni. Amíg nem volt headlockkom egy átlagos Thököly úti macskakavicson átgurulás is lazulást okozott. Szerintem ha alul 1.5 lett volna, akkor is ez történik. (Ha felül is abban már nem vagyok biztos.)

Ride everywhere.

.


#2020
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

A fejlesztés témához.
Nekem sokszor van olyan érzésem amikor az újításokat nézem, hogy megint kitaláltak valamit egy délután alatt (csak azért hogy legyen valami új) és építettek köré egy jó marketinget.


Nekem egy délután sem kell ahhoz hogy kitaláljam azt hogy:
Itt ez a csõ, most éppen x mm az átmérõje, legyen inkább 1,5x! fassszaaaa, 3546343%-al merevebb, és olyan könnyû hogy könnyebb mintha nem lenne :)

Ettõl függetlenül én örülök annak hogy fejlõdnek a dolgok, pörög a technika. Ez viszi elõre a dolgokat.