Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9168 hozzászólás a témában

#1981
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás
asszem én még ritkán neveztem a conti termékeit guminak, de ez az x-king nevezetû szutykuk, meg az új montian king határozottan biztató képet fest. bár aki eddig szerette a mk-t az újat nem fogja.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1982
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Márka != termék(család).

Továbbra is ugyanazoktól a gyártóktól jönnek a cuccok, mint eddig, csak többet hallani mostanában a Sramról az elmúlt pár évben országútis berkekben. Ha majd tömegesen fogják használni a Di2 rendszerû szetteket, akkor lesz érdemes megvizsgálni, hogy mi újság van piacszegmentáció terén.

#1983
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Nem is használja minden profi csapat.


ez kb. minden márkára elmondható

#1984
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

Ami valójában azt jelenti, hogy volt pénze és megvette az ipar néhány meghatározó cégét (Sachs, Truvativ, Avid, Rock Shox, Zipp), azokkal együtt a sok mérnököt, szabadalmakat, gyárakat. Az amerikai módszer szerint mindent felvásárolnak és azokkal lefedik a piacot (General Motors), a japánok mindent saját házon belül építenek ki, egy márkanéven (Toyota).


jah, de ezeket megvehette volna a shimano is. nem is értem, hogy miért nem mozdultak.

#1985
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás

Azért jelenleg csak a shimano kínál elektronikus váltást....


Nem is használja minden profi csapat.

#1986
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

persze könnyebb dolga volt

Ami valójában azt jelenti, hogy volt pénze és megvette az ipar néhány meghatározó cégét (Sachs, Truvativ, Avid, Rock Shox, Zipp), azokkal együtt a sok mérnököt, szabadalmakat, gyárakat. Az amerikai módszer szerint mindent felvásárolnak és azokkal lefedik a piacot (General Motors), a japánok mindent saját házon belül építenek ki, egy márkanéven (Toyota).

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1987
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

a shimano pl ott van k.rvára lemaradva a sramtól, hogy nincs rugózó elem a kínálatában. és mivel egyre inkább az integrálás felé mennek a dolgok, ott valós elõnye van a sramnak. a sram még azért van elõnyben, mert kb. 5 év alatt ment át olyan fejlõdésen, mint a shimano 20 év alatt. persze könnyebb dolga volt, mert megvoltak az etalon shimano cuccok, és azok vélt vagy valós hátrányait kellett kiküszöbölniük. de ha a lendület megmarad, akkor... ráadásul sokkal bátrabban mennek neki kõbe vésett szabályok felrúgásának, mint bárki más. pl. váltás.


Azért jelenleg csak a shimano kínál elektronikus váltást....

#1988
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

kezdik behozni a lemaradást. Igazából szerintem az etalon nem is a Rohloff, hanem a NuVinci.. A bringámba ugyan még nem építeném be, mert súlyra, mintha ólomból lenne, de a technológiát illetõen valszeg ez a csúcs. Végtelen számú fokozat (azt ugyan nem adják meg, h kb. mik az áttételskála szélsõ értékei, de valszeg azok sem rosszak - " From bench and road testing by potential consumers and industry experts, the NuVinci CVP compares favorably with the internally geared hubs on the market today and has the same or better ratio range." ) és csekély belsõ ellenállás.


360%-ot írnak áttételtartománynak, még fejlesztenek egy kicsit, aztán jó lesz montin is. A súlya az brutális, fél-egy kg-t még le kéne faragni belõle.


A sebesség mindent megold.

 


#1989
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
a shimano pl ott van k.rvára lemaradva a sramtól, hogy nincs rugózó elem a kínálatában. és mivel egyre inkább az integrálás felé mennek a dolgok, ott valós elõnye van a sramnak. a sram még azért van elõnyben, mert kb. 5 év alatt ment át olyan fejlõdésen, mint a shimano 20 év alatt. persze könnyebb dolga volt, mert megvoltak az etalon shimano cuccok, és azok vélt vagy valós hátrányait kellett kiküszöbölniük. de ha a lendület megmarad, akkor... ráadásul sokkal bátrabban mennek neki kõbe vésett szabályok felrúgásának, mint bárki más. pl. váltás.

#1990
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

1) a shimano is gyárt full olajban járó agyváltót 2011-tõl (az uj 11-es alfine)
2) egyértelmû lemaradás?! te mirõl beszélsz?


Országúti szakágat illetõen beelõztek.
Agyváltókkal kapcs;
kezdik behozni a lemaradást. Igazából szerintem az etalon nem is a Rohloff, hanem a NuVinci.. A bringámba ugyan még nem építeném be, mert súlyra, mintha ólomból lenne, de a technológiát illetõen valszeg ez a csúcs. Végtelen számú fokozat (azt ugyan nem adják meg, h kb. mik az áttételskála szélsõ értékei, de valszeg azok sem rosszak - " From bench and road testing by potential consumers and industry experts, the NuVinci CVP compares favorably with the internally geared hubs on the market today and has the same or better ratio range." ) és csekély belsõ ellenállás.

De valójában engem pl. ezek nem annyira érdekelnek vásárláskor. Elvagyok az Ultegrámmal boldogan, és az egyetlen "újdonság", amivel igazán meg tudnának hatni, az az olcsó és stapabíró lánc illetve sor lenne :) Barátnõmnek meg épp ma veszek 3 sebességes Shimano agyváltóval szerelt bringát...

#1991
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Rob: pl az országúti szetteknél csak most a 7900as Dura Acetõl lettek rejtett bovdenesek. Ha mást nem ez egy elég nagy lemaradás. A hajtókarkonstrukciók közül jelenleg a Campagnolo Ultra Torque rendszere az etalon, igaz hogy sokáig ebben a Shimano járt az élen, de mára az olaszok beelõztek. A Sram alkalmazta elõször (ha jól tudom, a tévedés lehetõsége fenntartva), hogy a felsõ vezetõgörgõ csavarja egyben a váltókanalat is rögzíti a testhez. A Sram brutálkönnyû fékváltókarja mellett a másik kettõ labdába sem rúg.

Más kérdés, hogy ezeket a kis különbségeket lehet tálalni szenzációs innovációnak, de nincsenek nagy különbségek, mindhárom csúcs szettel lehet Grand Tourt nyerni :)


Volt már?

http://www.bikerumor...first-then-you/

#1992
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Eladások tekintetében talán, de a fokozatmentes agyváltó, a Rohloff, a Suntour integrált rendszerei mellett azért nehéz csúcsként emlegetni a Shimanot... A fékeknél már 10 éve volt úszónyereg hála a Magurának. Montin még mondhatni, hogy technológiailag fej-fej mellett halad a cég a Srammal, de az outiknál már egyértelmû a lemaradás a másik két versenytárshoz képest.

1) a shimano is gyárt full olajban járó agyváltót 2011-tõl (az uj 11-es alfine)
2) egyértelmû lemaradás?! te mirõl beszélsz?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1993
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

ez egy boxxer valami egyedi csillapító egységgel. lehet, h bos, vagy mojo boxcart.


egyedi belsõ lehet mert a 2011-es sem igy fog kinézni....

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#1994
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
X-fusion:

2011 X-Fusion Suspension - Pinkbike.com



#1995
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

Akkor ez egy boxxer fox kupakkal?


ez egy boxxer valami egyedi csillapító egységgel. lehet, h bos, vagy mojo boxcart.

#1996
Grande

Grande

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.328 hozzászólás
2011 Giant Anthem X

Tapered fejcsô, módosult himbák, PM tárcsarögzítés hátul (ha jól látom)

Gaint 2011 Performance Range

Feltöltött kép

#1997
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Pár kommenttel lejjebb volt másik gyártó hasonló megoldása. Mondjuk ha ez tényleg így elterjed, nem lesz több pumpálás. :)

#1998
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás

Akkor ez egy boxxer fox kupakkal?



az a kupak valsz nem gyári...:) max a pici kék tekerõ a közepén....

#1999
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás

Reba "Brain" :) Ismét jók lesznek a jövõ évi Sepcik. PM tárcsarögzítés hátul, egyéb apró finomságok.


Na EZT már fejlesztésnek hívom :) Nagyon kíváncsi vagyok rá!! :)

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#2000
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

de. nézd meg a cikk többi képet:
Blackspire DAS Stem and 800 mm No-Rise Bar: Product Spotlight - Pinkbike.com


Akkor ez egy boxxer fox kupakkal?


A sebesség mindent megold.