Tévedni emberi dolog
neked el is nézzük.
GX Axs úton, jövő héten kézben
Ára 460eur körül, váltó, váltókar plusz töltő
Info márc 30. de nem tőlem tudjátok,
sala módosította - 2021. március 05. - 22:10
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Tényleg egész jó, bár leginkább arról szól, miért sz_r. A frissebb cikk sokkal jobb, mert kiderül, hogyan lehet jó és miért nehéz jól csinálni:Ez egesz jo iras a karbonrol. Meg hogy mennyi veszellyel jarhat a minimal minosegbiztositassal kikerulo kinai cuccok garmadaja.
https://totalbike.hu...s_5_-ban_csoda/
Kisherceg módosította - 2021. március 05. - 21:00
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
A sima 2.25ös gumi az országúti túrázásra való.
ebben speciel egyet értek vele.....(már ha többé kevésbé sima, és nem egy nobby mondjuk. vettem is télre akkora g-one-t, az a görgőre is jó alapon csak aztán már nem került fel )
más :
specinél csak hallják mit szeretnék a leendő gravel bringámba. bár amennyire egúrult náluk a gyóccer árazásilag, nem fenyeget hogy lesz itthon ilyen.
https://www.bikerada...ear-suspension/
bár tulképp a kancsó már megoldotta a problémát a karbon topstone modelleknél a "kingpin suspension" cuccal. meg lefty is van benne..
Bikertigger módosította - 2021. február 20. - 20:08
Aha, hát szuper merev és az jó. A következő videó a normál villákról szól és a gumikról.
Ez a Jones fickó teljesen elvetemült, szerinte a 54mm-es felnin 29x3.25 gumival jó terepre menni. A sima 2.25ös gumi az országúti túrázásra való. Nem grammániás a fickó, az már biztos.
marton módosította - 2021. február 20. - 19:48
Azt a "dupla" villát magyarázza már el valaki, minek az a hosszú rúd oda pluszban? https://jonesbikes.com/
Hacsak az nem, hogy máshogy nem tudott volna 1400gr lenni a villa.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Mint a Dongó motoros bringák - csak már 21. századi formában. (li-ion aksi, eMotor...) https://magyarjarmu....8/08/dongo1.jpg
Azt a "dupla" villát magyarázza már el valaki, minek az a hosszú rúd oda pluszban? https://jonesbikes.com/
Hacsak az nem, hogy máshogy nem tudott volna 1400gr lenni a villa.
marton módosította - 2021. február 20. - 00:29
a mondatom végén láttad a szmájlit?
Ja persze, a passziv aggressziv hangnem inkabb a gyartok fele iranyult Friss elmeny, ismeros ismerosenek kellett latatlanba gorgozeshez thru-axle adaptert szerezni, 20ezer forinttal kesobb a mostani valszeg jo lesz
Specialized Roubaix, korabbi evjaratoknal 135*10 thru axle volt, aztan 142*12, de 1.0 menettel...Es a a menetsuruseg valasztanasanal a speci honlapja sem volt valami segitokesz.
Ugyan mar, 20perc keresgeles kell hozza hogy egyaltalan kitalald milyen MENET szabvany van az adott bringa "standard" 142x12 hatso tengelyen, meg ezen sem tudnak "megegyezni" a gyartok, nevetseges. Az mar csak hab a tortan hogy azert nem a letezo montis 15x100 szabvany lesz elol mert "nehez, meg kevesbe aerodinamikus" Ok...
a mondatom végén láttad a szmájlit?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ezt már nagyon vártuk, végre megérkezik!
https://bikerumor.co...-it-affect-you/
Ugyan mar, 20perc keresgeles kell hozza hogy egyaltalan kitalald milyen MENET szabvany van az adott bringa "standard" 142x12 hatso tengelyen, meg ezen sem tudnak "megegyezni" a gyartok, nevetseges. Az mar csak hab a tortan hogy azert nem a letezo montis 15x100 szabvany lesz elol mert "nehez, meg kevesbe aerodinamikus" Ok...
aham, 1,2 kilos az azon levo csomagtarto, mindezt ugy hogy alu: www.decathlon.hu/hatso-csomagtarto-touring-900-id_8646629.html
miota vannak titan csomitartok, csak olyat vennek!11!1
www.bike-components.de/en/tubus/Airy-Titanium-Rack-p15497/
ja, lattam hogy szepen felaggattak mindennel, de ahogy irtad azok nelkul is lehet vagy 14 kilo, ami me'g mindig baszott sok, de legalabb hadd erosodjon, aki megveszi. Amugy az az alu villa kicsit furan mutat a bringan, de mar mindegy is.
A riverside 920 geojat neztem, persze ugyanugy nem ertem, hogy ez most miert is jo, tisztara, mint egy monti, csak tettek ra egy orszaguti kormanyt, meg jol megfurkaltak a vazat az "inzerteknek" (imadom a dekatlonos szohasznalatot, mindig rogton a sajtreszelos hasonlat jut eszembe...), meg majdnem 13 kilo es me'g ott a mar emlitett 458 mm-es lancvillahossz :DD Hat nemtom, de tenyleg, terepen nem bohockodnek orszaguti kormannyal, orszagutra meg tul montis, a szantofoldek mellett szinte meg mindegy, hogy montival megyek-e, bar azert 30-as slick gumival orszagutin nem tul nagy elvezet, na de biztos megveszik ezt is.
a trekking/krossztrekking általában nem a grammvadászatról szól....(a "csúcsmodellek" szoktak 12 körül lenni meztelenül
rs 920 ...1 féle vázból gyártatni 100 ezeret olcsóbb mint 4 féléból 10-20 ezereket....
aham, 1,2 kilos az azon levo csomagtarto, mindezt ugy hogy alu: www.decathlon.hu/hatso-csomagtarto-touring-900-id_8646629.htmlalapból lenne 13,5 -14 agydinamó, lámpák, sárvédő, csomitartó ----sok kicsi sokra mén
blash módosította - 2021. január 06. - 01:55
en annak az 520-nak a 16 kilos bevallott sulyat nem ertem,
alapból lenne 13,5 -14 agydinamó, lámpák, sárvédő, csomitartó ----sok kicsi sokra mén
en annak az 520-nak a 16 kilos bevallott sulyat nem ertem, meg hogy miert nem lehet egy normalis alkatreszlistat odatenni, ja meg 237 ezret irtak me'g a bringabuzin, de azota mar 250 lett, vagyis gyorsan felvittek az arat.nyilván vissza-visszanéztem erre, meg agyaltam, meg elolvastam ezt. meg agyaltam tovább és pl a félméteres láncvillán csak kerekedett a szemem... azt nem értettem, mi a tököt "fejlesztettek" négy évig, szerintem csak túrázgattak jobbra-balra a "fejlesztőcsapat" tagjai, a végén meg egy Excel-ben összedobták a legjobb profitot hozó alkatrészkombinációt. szóval valahogy nem állt össze, hogy miért is lenne ez jó, pedig a színe tényleg szép. aztán rátaláltam erre. a srác a számból vette ki a szót...
blash módosította - 2021. január 05. - 23:10