Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#1481
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.011 hozzászólás

(mondjuk õk csak a hulladékot teszik oda, a villákat, a karbon és a hegesztett felniket svájcban és lengyelországban csinálják továbbra is)

Ezt még egyszer olvasd át :D


sikerült értelmezni...

#1482
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

ezt nem tudom (de nem hiszem)
azzal magyarázták, hogy közelebb kerülnek azokhoz, akiknek beszállítanak/nának illetve az erõs EUR/USD ingadozást is ki tudják küszöbölni


Akkor a neve is dttojvan lesz? :)

#1483
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

Tulajdonképpen ti hol érzitek, hogy mennyire rugalmas vagy merev a tengely? Egyáltalán milyen irányú ez a rugalmasság?

Kiváncsi vagyok, hogy vakteszten megmondaná innen bárki is, hogy milyen szabványú tengely van éppen az elsõ vagy hátsó kerékben.


Vakon nem bringázunk :) A tengelyt ugyan nem lehet megmondani, de óriási a különbség villa és villa között. Annak csak örülni lehet sztem, ha az egyik tényezõn javítanak.

#1484
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

akkor talán várható olcsósítás is? :)

ezt nem tudom (de nem hiszem)
azzal magyarázták, hogy közelebb kerülnek azokhoz, akiknek beszállítanak/nának illetve az erõs EUR/USD ingadozást is ki tudják küszöbölni

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1485
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás

hulladék DT villa? ez számomra erõs képzavar, kifejtenéd Rob?


(mondjuk õk csak a hulladékot teszik oda, a villákat, a karbon és a hegesztett felniket svájcban és lengyelországban csinálják továbbra is)

Ezt még egyszer olvasd át :D

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#1486
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.011 hozzászólás
hulladék DT villa? ez számomra erõs képzavar, kifejtenéd Rob?

#1487
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

az megvan, hogy a magura is taiwanra költözteti a gyártást? meg a dt swiss is? (mondjuk õk csak a hulladékot teszik oda, a villákat, a karbon és a hegesztett felniket svájcban és lengyelországban csinálják továbbra is)

akkor talán várható olcsósítás is? :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1488
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
az megvan, hogy a magura is taiwanra költözteti a gyártást? meg a dt swiss is? (mondjuk õk csak a hulladékot teszik oda, a villákat, a karbon és a hegesztett felniket svájcban és lengyelországban csinálják továbbra is)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1489
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Ez a Magura MT8 elég jól sikerülhetett. Kinézetre sem utolsó (sõt), de hogy szinte teljesen full karbon az egész... Valamelyik korábbi prototípus is mindössze 260 gramm volt. (Egyébként vicces, ahogy az elsõ fotók alapján (fehér színû fékkarok a Liteville-en) kritizálták a kinézetét, aztán ahogy kikerült a hivatalos fekete, egybõl elájultak a legtöbben. :->)
Több fotó és rengeteg kapcsolódó komment (köztük magurás srácoktól) itt, akit érdekelnek a további részletek: Exklusiv: erste Fotos der neuen Magura "Wunderbremse" [Update] - MTB-News.de | IBC Mountainbike Forum

#1490
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
magura:

» Magura Mission Performance Brakes – MT8 Carbotecture - Sick Lines – mountain bike reviews, news, videos | Your comprehensive downhill and freeride mountain bike resource

#1491
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
többnyire igen, feltételezve a jó fékbeállítást....

#1492
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás
Átütõsnél is cicereg...

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#1493
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás

ha nehéz vagy akkor nagy fékezésnél mindenképpen.....

Kanyarnál is cicereg a tárcsa, ez is emiatt van, nem?
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#1494
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

A 15 mm egyáltalán nem biztos, hogy könnyebb is, mint a 20 mm. .


én is csak úgy saccoltam , hogy uganazon fox teló 9 vs 15 mm és ugyanazon reba 9 vs maxle light közti különbségének a különbsége :)
úgy az adódott hogy a qr15 kb 50 grammal könyebb. (ami meg kb elhanyagolható) persze azonos gyártónál nyilván más lenne

rs sektorból elméletileg van mind 3 tengely opció
az adhatna pontos választ a kérdésre
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1495
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
A 15 mm egyáltalán nem biztos, hogy könnyebb is, mint a 20 mm. Az agyak legalábbis nem feltétlenül. A komplett rendszer (tengely, papucs, stb.) biztos. De annyival merevebb, hogy nem kétség, hogy 130 mm és/vagy 80 kg fölött teljesen fölösleges erõltetni a 15 mm-t. Módomban állt egyidejûleg 9 mm-es, 15 mm-es és 20 mm-s rendszereket tesztelni azonos cégtõl, és a 9-15 közt akkora különbség volt, mint a 15-20 közt. Persze, ehhez a 32 és 36 mm becsúszóvastagság is hozzáadódott.

#1496
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

ha nehéz vagy akkor nagy fékezésnél mindenképpen.....


igaz, ti már tárcsafékkel nyomjátok....

Bezzeg a jó öreg acél merevvilla és canti fék kombóval még a kérdés is nagyjából értelmezhetetlen :)

#1497
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
ha nehéz vagy akkor nagy fékezésnél mindenképpen.....

#1498
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
Tulajdonképpen ti hol érzitek, hogy mennyire rugalmas vagy merev a tengely? Egyáltalán milyen irányú ez a rugalmasság?

Kiváncsi vagyok, hogy vakteszten megmondaná innen bárki is, hogy milyen szabványú tengely van éppen az elsõ vagy hátsó kerékben.

#1499
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Asszem a bikeban volt egy teszt a tengelyek merevségérõl, amiben a 15mm-es alig volt jobb a gyorszárasnál, a 20-asnál viszont sokkal gyengébbnek bizonyult...


minden teló tesztben van
és valóban számszerûen messze elmarad a 20-astól (sõt a marzónak sikerült olyat a 44 nél (ugyanazon telónak mérték a 9-es és a 15-ös tengelyes változatát) hogy a 3 mért értékbõl az egyikbõl a qr15-ös volt a gyengébb, bár azért azt inkább a slendrián gyártásból adódó minõségi szórásnak tudnám be inkább) s közelebb van a 9eshez. szvsz ha 5-6 évvel ezelõtt kitaláléták volna világbajnok dolog lett volna. de igazából a maxle light óta, hát...most is az a véleményem, hogy aki grammozik az úgyse fogja bevállani a plusz x grammot, (legfeljebb ha nem gyártanának gysz-ast) akinek meg a merevség a fontos az pont leszarja azt a plusz cca 50-60 grammot amivel a 20-as nehezebb). ettõl független kénytelen leszek megbarátkozni vele. (meg mért adat ide oda, több gyakorlati tapasztalat szerint elég)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1500
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
Asszem a bikeban volt egy teszt a tengelyek merevségérõl, amiben a 15mm-es alig volt jobb a gyorszárasnál, a 20-asnál viszont sokkal gyengébbnek bizonyult...
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.