Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9164 hozzászólás a témában

#1481
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

akkor talán várható olcsósítás is? :)

ezt nem tudom (de nem hiszem)
azzal magyarázták, hogy közelebb kerülnek azokhoz, akiknek beszállítanak/nának illetve az erõs EUR/USD ingadozást is ki tudják küszöbölni

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1482
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás

hulladék DT villa? ez számomra erõs képzavar, kifejtenéd Rob?


(mondjuk õk csak a hulladékot teszik oda, a villákat, a karbon és a hegesztett felniket svájcban és lengyelországban csinálják továbbra is)

Ezt még egyszer olvasd át :D

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#1483
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.011 hozzászólás
hulladék DT villa? ez számomra erõs képzavar, kifejtenéd Rob?

#1484
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

az megvan, hogy a magura is taiwanra költözteti a gyártást? meg a dt swiss is? (mondjuk õk csak a hulladékot teszik oda, a villákat, a karbon és a hegesztett felniket svájcban és lengyelországban csinálják továbbra is)

akkor talán várható olcsósítás is? :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1485
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
az megvan, hogy a magura is taiwanra költözteti a gyártást? meg a dt swiss is? (mondjuk õk csak a hulladékot teszik oda, a villákat, a karbon és a hegesztett felniket svájcban és lengyelországban csinálják továbbra is)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1486
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Ez a Magura MT8 elég jól sikerülhetett. Kinézetre sem utolsó (sõt), de hogy szinte teljesen full karbon az egész... Valamelyik korábbi prototípus is mindössze 260 gramm volt. (Egyébként vicces, ahogy az elsõ fotók alapján (fehér színû fékkarok a Liteville-en) kritizálták a kinézetét, aztán ahogy kikerült a hivatalos fekete, egybõl elájultak a legtöbben. :->)
Több fotó és rengeteg kapcsolódó komment (köztük magurás srácoktól) itt, akit érdekelnek a további részletek: Exklusiv: erste Fotos der neuen Magura "Wunderbremse" [Update] - MTB-News.de | IBC Mountainbike Forum

#1487
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
magura:

» Magura Mission Performance Brakes – MT8 Carbotecture - Sick Lines – mountain bike reviews, news, videos | Your comprehensive downhill and freeride mountain bike resource

#1488
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
többnyire igen, feltételezve a jó fékbeállítást....

#1489
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.029 hozzászólás
Átütõsnél is cicereg...

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#1490
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás

ha nehéz vagy akkor nagy fékezésnél mindenképpen.....

Kanyarnál is cicereg a tárcsa, ez is emiatt van, nem?
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#1491
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

A 15 mm egyáltalán nem biztos, hogy könnyebb is, mint a 20 mm. .


én is csak úgy saccoltam , hogy uganazon fox teló 9 vs 15 mm és ugyanazon reba 9 vs maxle light közti különbségének a különbsége :)
úgy az adódott hogy a qr15 kb 50 grammal könyebb. (ami meg kb elhanyagolható) persze azonos gyártónál nyilván más lenne

rs sektorból elméletileg van mind 3 tengely opció
az adhatna pontos választ a kérdésre
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1492
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
A 15 mm egyáltalán nem biztos, hogy könnyebb is, mint a 20 mm. Az agyak legalábbis nem feltétlenül. A komplett rendszer (tengely, papucs, stb.) biztos. De annyival merevebb, hogy nem kétség, hogy 130 mm és/vagy 80 kg fölött teljesen fölösleges erõltetni a 15 mm-t. Módomban állt egyidejûleg 9 mm-es, 15 mm-es és 20 mm-s rendszereket tesztelni azonos cégtõl, és a 9-15 közt akkora különbség volt, mint a 15-20 közt. Persze, ehhez a 32 és 36 mm becsúszóvastagság is hozzáadódott.

#1493
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

ha nehéz vagy akkor nagy fékezésnél mindenképpen.....


igaz, ti már tárcsafékkel nyomjátok....

Bezzeg a jó öreg acél merevvilla és canti fék kombóval még a kérdés is nagyjából értelmezhetetlen :)

#1494
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
ha nehéz vagy akkor nagy fékezésnél mindenképpen.....

#1495
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás
Tulajdonképpen ti hol érzitek, hogy mennyire rugalmas vagy merev a tengely? Egyáltalán milyen irányú ez a rugalmasság?

Kiváncsi vagyok, hogy vakteszten megmondaná innen bárki is, hogy milyen szabványú tengely van éppen az elsõ vagy hátsó kerékben.

#1496
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Asszem a bikeban volt egy teszt a tengelyek merevségérõl, amiben a 15mm-es alig volt jobb a gyorszárasnál, a 20-asnál viszont sokkal gyengébbnek bizonyult...


minden teló tesztben van
és valóban számszerûen messze elmarad a 20-astól (sõt a marzónak sikerült olyat a 44 nél (ugyanazon telónak mérték a 9-es és a 15-ös tengelyes változatát) hogy a 3 mért értékbõl az egyikbõl a qr15-ös volt a gyengébb, bár azért azt inkább a slendrián gyártásból adódó minõségi szórásnak tudnám be inkább) s közelebb van a 9eshez. szvsz ha 5-6 évvel ezelõtt kitaláléták volna világbajnok dolog lett volna. de igazából a maxle light óta, hát...most is az a véleményem, hogy aki grammozik az úgyse fogja bevállani a plusz x grammot, (legfeljebb ha nem gyártanának gysz-ast) akinek meg a merevség a fontos az pont leszarja azt a plusz cca 50-60 grammot amivel a 20-as nehezebb). ettõl független kénytelen leszek megbarátkozni vele. (meg mért adat ide oda, több gyakorlati tapasztalat szerint elég)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1497
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
Asszem a bikeban volt egy teszt a tengelyek merevségérõl, amiben a 15mm-es alig volt jobb a gyorszárasnál, a 20-asnál viszont sokkal gyengébbnek bizonyult...
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#1498
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
kell a 15 a 9 meg a 20 közé, hidd el
sõt, igazából a 15 kiválthatná a dh kivételével az összes szabványt elöl, a 135*12 meg hátul

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1499
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
minek 15mm E!?
Minute-em 1650g 20-as átütõvel 140 úttal, és birja a nagy seggemet is

#1500
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás

12X143mm hátsó agy kitalálóját is elvihetnék valakik


na ja, egyszerûen nem hiszem el, hogy mekkora baromságokkal tudnak indokolni egy-egy "fejlesztést". könnyebb szerelhetõség... érdekes módon nekem mindig sikerül arra a pár másodpercre helyén tartani a kereket amíg áttolom a tengelyt.