Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#1281
Posted 2011. April 08. - 07:10
Nem tudom, hogy a Proto2-höz képest mennyit változtattak még (valószínûleg nem sokat), de annak a következõek az adatai:
Tengelytáv: 1235 mm,
Villaszög: 61,2 (középsõ állásban!)
BB. 350 mm
Tömeg: 18,28 kg (ez grammra annyi, mint a tavalyi gépe volt)
Tengelytáv: 1235 mm,
Villaszög: 61,2 (középsõ állásban!)
BB. 350 mm
Tömeg: 18,28 kg (ez grammra annyi, mint a tavalyi gépe volt)
#1282
Posted 2011. April 07. - 23:28
#1283
Posted 2011. April 07. - 23:14
csopperes fejcsoszog befigyel.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1284
Posted 2011. April 07. - 23:12
#1285
Posted 2011. April 07. - 22:38
Errõl az Acros-ról cikkeznek a friss, májusi német Bike Magazinban. Sajnos méregdrága... De ígéretes! :-)
#1286
Posted 2011. April 07. - 21:39
#1287
Posted 2011. April 07. - 16:18
#1288
Posted 2011. April 07. - 14:34
na, ez teccik
Evil Undead - Pinkbike's Exclusive First Look - Pinkbike.com
http://lp1.pinkbike....p5pb6403716.jpg
jol nez ki. es most allitolag mindenki kap egy ilyet akinek a Revolt-ja volt. Aminek az alsocsovet szetverte a himbakar berugozaskor...
valaki foglalja már össze ezt a RF sztorit pls...
Olyan keszletre vettek fel hitelt aminek az erteke nem annyi amennyinek feltuntettek. Amikor kitelepultek Taiwanra akkor oda szallitottak egy csomo keszletet/szerszamot/stb ami szinten ennek a 2.5 millanak a fedezete lett volna es sosem szabadott volna hogy elhagyja az orszagot. Plusz valami aluminiumszallitmanyrol is lemaradtak ami miatt honapokat kesett az Atlas FR hajtomu gyartas pedig az volt a legkelendobb termek a kinalatban. Raadasul ez a Pollack egy ido utan nem alkalmazottkent hanem konzultanskent dolgozott a cegnek es igy annyit szamlazott ki a munkajaert amennyit nem szegyellt. [400ezer usd per ev]
szal gyakorlatilag el lett herdalva egy jol mukodo, sikeres ceg.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1289
Posted 2011. April 07. - 13:10
#1290
Posted 2011. April 07. - 12:30
#1291
Posted 2011. April 05. - 17:11
hat ez igen szomoru. Nincsenek ennek a Pollack faszinak magyar felmenoi veletlenul...?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1292
Posted 2011. April 05. - 16:05
Akit érdekel a téma és otthon van az angol nyelvben, itt olvashat a "Race Face saga" részleteirõl: Race Face's Demise | NSMB.e.MAGAZINE - Freeride, Extreme and North Shore style Mountain Biking
#1293
Posted 2011. April 05. - 10:09
na tok jo. Ujabb monoblokk szabvany, hatha eddig nem volt eleg
BH Bikes and FSA create BB386 standard | Bicycle Business | BikeBiz
BH Bikes and FSA create BB386 standard | Bicycle Business | BikeBiz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1294
Posted 2011. April 03. - 12:24
Nem csoda, hogy utálják a versenyzõk. Ennél még nálunk is sokkal izgalmasabb pályákat lehet kijelölni. A közepén az a 40 mp-nyi totál egyenes tekerés nem semmi.
2011 Pietermaritzburg World Cup Downhill - sspomer - Mountain Biking Videos - Vital MTB
Ezek után szerintem nem kérdés , hogy ki nyeri idén is PMB -t.
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#1295
Posted 2011. April 03. - 09:20
Sok viszonyítási alapom nincs, mivel ez az egyetlen dh pálya, ahol lejöttem bringával, talán 5 alkalommal szálltam le Viszont az tényleg szimpatikus ahogy hozzáállnak Nonoék, no meg, hogy hivatalos a pálya.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1296
Posted 2011. April 03. - 08:38
A soproni pálya simán elmenne VK pályának, ha egy Willingen pálya lehetett (750 m), vagy egy Andorra. Csak a lejtése nem elég, bár, ha Pitermaritzburg belefér, akkor már ez sem kritérium. Egyébként az egyik legkeményebbnek tartott Maribor is egy Mátra méretû hegyen van, Windham sem magas, se Le Bresse, de régebben Graz is csak 700 m-en volt, pedig egy híresen durva pálya.
Alapvetõen nem a magasság a fontos, hanem hogy mit hoznak ki belõle. Lsd. Sopron, ahol Norbi, meg Peti két ásóval megépítette az ország legdurvább pályáját, amelyen eddig még a hazai legjobbak sem bírtak nyélen végigmenni.
És ahonnan kifejlõdött a pálya:
Alapvetõen nem a magasság a fontos, hanem hogy mit hoznak ki belõle. Lsd. Sopron, ahol Norbi, meg Peti két ásóval megépítette az ország legdurvább pályáját, amelyen eddig még a hazai legjobbak sem bírtak nyélen végigmenni.
És ahonnan kifejlõdött a pálya:
#1297
Posted 2011. April 02. - 21:22
#1298
Posted 2011. April 02. - 19:56
A soproni dh pálya is kimondottan színvonalas, bár nyilván nem vb szintû és (talán) hosszúságú. Jah és hivatalos (erdészet és természetvédelmi hatóság engedélyével).
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1299
Posted 2011. April 02. - 12:26
Egy 499m-es dombon is.tulajdonképpen egy 800-1000m körüli hegyen lehetne már rendezni....szerintem
Pl. itt e Kelet-Bakonyban nagyon jó pályákat lehetne építeni, ha engedélyeznék.
A sebesség mindent megold.