érzésre kell menni, nem a kijelzõt nézegetni

Meg hogy rendesen tartja a láncot....
azért akkora nagy különbség nincs.
sram igazi elõnye hogy nem kell 4-500 km-enként állítgatni.
A shimanot sem jó bovdenekkel. Egyébként az állítgatás egy nagyon bonyolult és hosszadalmas mûvelet...
azért akkora nagy különbség nincs.
sram igazi elõnye hogy nem kell 4-500 km-enként állítgatni.
A sebesség mindent megold.
vált is rendesen, csak nem csapkod a kanálEz mire lesz jó? vagy hogy mûködik? Váltani nem tudsz, de tartja aláncot?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
fura dolog: az új XTR hátsóváltót senki nem jegyzi meg?kellene egy videó róla, de a lényeg az, hogy ha bekapcsolod a sárga bizbaszt, akkor nem csapkod a kanál elõre-hátra
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Ha megoldanák azt is, hogy a váltókarok ne csak jobbra-balra, hanem föl le is mozgathatóak legyenek...
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
És akkor itt a jövõ, amire a DH-ban, meg az 1x10-ben már nagyon sokan vártak. Könnyebb (kisebb lánckerekek elöl-hátul, kisebb rockring és terelõ), egyszerûbb, és sokkal nagyobb helyet biztosít a középrész alatt.
A Hope is ugyanezt fejleszti, (és az az érzésem, hogy Japánban is kísérleteznek már vele), tehát 2013-ra szinte biztos, hogy lesz szériaérett 9-21/36/akármennyi lánckeréksor.
DT Swiss' 7 Speed Downhill Hub - Sea Otter - Pinkbike.com
A sebesség mindent megold.