Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#461
Írta 2018. március 01. - 20:56
Viszont szerintem pár éven belül jönnek az automata váltók bringára, power meter alapján még az is lehet, hogy jó lesz.
- Procolus kedveli ezt
#462
Írta 2018. március 01. - 14:01
Van több ilyen félszerzet is, nekem tetszenek (valahol már posztoltam itt ezeket):
https://www.bikerada...-weights-51759/
#463
Írta 2018. március 01. - 10:14
Jó kis beszélgetés kerekedett a témában, most már azt is megoszthatnád, az R2bike, elnézést kért, egy kamu kép volt amit feltettek!
van így, hogy benézi valaki a dátumot. 03.01 majdnem 04.01
#464
Írta 2018. március 01. - 09:46
Egyetértek.
Akit érdekel hasonló technika. Van a piacon egy "félszerzet" is már, íme: https://r2-bike.com/...ess-e-Shifter_1
Jó kis beszélgetés kerekedett a témában, most már azt is megoszthatnád, az R2bike, elnézést kért, egy kamu kép volt amit feltettek!
#465
Írta 2018. március 01. - 09:43
Én nem féltem a Shimano-t. Van ott fejlesztő kapacitás bőségesen. Az direkt jó, hogy a Sram kicsit megszorítja őket, legalább megrázzák magukat. A verseny jó dolog.
Egyetértek.
Akit érdekel hasonló technika. Van a piacon egy "félszerzet" is már, íme: https://r2-bike.com/...ess-e-Shifter_1
#466
Írta 2018. március 01. - 00:35
A Pinion/effigear féle vagy hasonló megoldásban én nagyon bízok egy jóféle szíjhajtással. A láncváltós rendszer egyszerűen nem ideális sok esetben. Mint a belső égésű motorok. Rossz hatásfok, de nincs más gazdaságos megoldás. Azt kell reszelgetni.
eddie1978 módosította - 2018. március 01. - 00:38
#467
Írta 2018. március 01. - 00:14
Ha már úgyis értelmetlen, akkor az Acros-féle hidrós rendszer még mindig sokkal menőbb.
#468
Írta 2018. február 28. - 21:47
Biztosan meg fogják tudni csinálni hibátlanra, mert ...
Értem én amit mondasz, de a kerékpáriparnak muszáj előre haladnia. Muszáj (ál-)fejleszteni, ebből eladást generálni, profitot termelni, állandóan bővülni, különben meghal ez a kapitalista világ. A mechanikus rendszerek sokkal nehezebben fejleszthetők ma, mint az elektronikusak. Egyáltalán mi az istent lehet még fejleszteni a mechanikus láncváltós alkatrészeken? Mondom ezt úgy, hogy nekem soha nem kellene etap meg di2. Oké, jó dolog a pinion, csak spéci váz kell neki és drága, soha nem lesz tömegtermék. Ezek az elektromos bizbaszok meg le fognak csorogni az alsóbb kategóriákba is, csak sokat kell eladni belőle. Ha egyszer meglódul az akksi technológia és már nem lehet megkülönböztetni egy pedelec-et az igazi bringától, na az lesz a szép világ
#469
Írta 2018. február 28. - 21:19
Biztosan meg fogják tudni csinálni hibátlanra, mert mi akadálya lenne? De ettől értelme/haszna nem lesz. Kb mint becsukott szemmel tapétázni. Ha valaki igazán jó, meg tudja csinálni, jó is lesz, csak értelme semmi, egyszerű bravúrkodás, meg persze macerásabb: "Őőőő, most nem tudok menni tekerni, töltőn van a váltóm...." Nevetséges. Nem a láncváltós rendszert kellene variálni. Ami előremutató lenne, az egy használható, megfelelően nagy áttételtartományú gearbox. Felőlem akár elektronikus váltással is lehet, ha már mindenképpen kell valami, amiben szaladgálnak az elektronok. De akkor legyen automata láncfeszesség-állítás is és szóljon, ha cserés a lánc! Ja és legyen egy mai, láncváltós rendszer tömegének max 1,5-szerese. Persze az e-bike-okhoz legyen elérhető opció az automata váltás is!
Kisherceg módosította - 2018. február 28. - 21:20
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#470
Írta 2018. február 28. - 21:04
Ha csak annyi gond lesz vele, mint az országúti eTapokkal, akkor felkötheti a nadrágot a Shimano - pláne, ha kijön majd az olcsóbb GX-verzió!
Én nem féltem a Shimano-t. Van ott fejlesztő kapacitás bőségesen. Az direkt jó, hogy a Sram kicsit megszorítja őket, legalább megrázzák magukat. A verseny jó dolog.
#471
Írta 2018. február 28. - 18:55
Ha csak annyi gond lesz vele, mint az országúti eTapokkal, akkor felkötheti a nadrágot a Shimano - pláne, ha kijön majd az olcsóbb GX-verzió!
#472
Írta 2018. február 28. - 16:23
remélem, nem lesz igazad, Tig. ez egy igazi értelmetlen "fejlesztés".
egy nagyobb tábla csokit merek rá tenni, hogy a 2022-23 top szettekből nem lesz bovdenes.
- Procolus kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#473
Írta 2018. február 28. - 15:51
Most látok először elektromos váltót.Egy előnyét látok.Nem nyúlik meg a bowden .Nálam vissza térő probléma az időnkénti megnyúlás.
Elektromos váló nem állítódik el úgy gondolom.
Rosszul gondolom ?
A bovden - esetleges - nyúlásából adódó pontatlanság orvoslása, feltételezve, hogy tudod, hogyan működik a váltás, kevesebb ideig tart, mint ennek a mondatnak az elolvasása.
- marton, gren_tamas és Procolus kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#474
Írta 2018. február 28. - 14:31
Szép, letisztult, meg minden, de 1x12-nél van ennek értelme? A markolat váltó egy pillanat alatt végigmegy a soron, a sima karral is csak "lefelé" irányában lassú. Majd a piac eldönti...
Most látok először elektromos váltót.Egy előnyét látok.Nem nyúlik meg a bowden .Nálam vissza térő probléma az időnkénti megnyúlás.
Elektromos váló nem állítódik el úgy gondolom.
Rosszul gondolom ?
#476
Írta 2018. február 28. - 12:34
Szép, letisztult, meg minden, de 1x12-nél van ennek értelme? A markolat váltó egy pillanat alatt végigmegy a soron, a sima karral is csak "lefelé" irányában lassú. Majd a piac eldönti...
nem lesz nehéz dönteni, ha nem lesz más (5év persze kb)
Bikertigger módosította - 2018. február 28. - 12:34
- Procolus kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#477
Írta 2018. február 28. - 11:53
Szép, letisztult, meg minden, de 1x12-nél van ennek értelme? A markolat váltó egy pillanat alatt végigmegy a soron, a sima karral is csak "lefelé" irányában lassú. Majd a piac eldönti...
- Kisherceg és Procolus kedveli ezt
#478
Írta 2018. február 27. - 17:34
nézz körül olyan kulcsszavakkal hogy, vasúttörténeti park (04 7-8) illetve mozgásvilág tesztnap (04 22)
Az a Bikeweekend, annál minden ok, ott sok (és széles palettán mozgó) kiállító van.
Én a Hungexpo-s Bringaexpo miatt háborgok, ami most lesz jövő péntektől. (Én hülye meg már megvettem a jegyeket rá).
Sandman módosította - 2018. február 27. - 17:35
#479
Írta 2018. február 27. - 15:43
Na felkerült a lista. Bár ne tették volna:
http://bringaexpo.hu...hu/hu/kiallitok
Ez most komoly? 14 kiállító, aminek a fele ráadásul csak érintőlegesen foglalkozik ilyesmivel. Ennél több bringát láthatok bármelyik kerékpárboltban...
nézz körül olyan kulcsszavakkal hogy, vasúttörténeti park (04 7-8) illetve mozgásvilág tesztnap (04 22)
Bikertigger módosította - 2018. február 27. - 15:44
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#480
Írta 2018. február 27. - 14:11
Az idei Bringaexpo kiállítóiról van valakinek listája? A Bikeweekend listája elérhető, de a Hungexpo nem tette fel és az e-mailemre sem válaszoltak.
Na felkerült a lista. Bár ne tették volna:
http://bringaexpo.hu...hu/hu/kiallitok
Ez most komoly? 14 kiállító, aminek a fele ráadásul csak érintőlegesen foglalkozik ilyesmivel. Ennél több bringát láthatok bármelyik kerékpárboltban...