Off:
Személyes tapasztalat a vevőszolgálat, vagy a várakozást feldolgozni képtelen sértettek tipródásaiból olvastad ezt össze a fórumokon?
Szezon közepén a 2-3 hónapos vázcsere várakozás valóban bosszantó ezt elismerem. A chat-en válaszolnak azonnal, néha várni kell mire sorra kerülsz. Írom ezt úgy, hogy a 4 éves vázam vélhetően elrepedt, cserélték. Még a tartozékok is lemaradtak a cseréről de a fent írt chat-en 5 perc alatt egyeztettünk és 4 nap múlva a váz tartozékok is nálam voltak. Mindezt messziről és fotók alapján kell eldönteni és bizonyítani nekem, de egy fillérembe nem került.
Illúzióim nincsenek, ha alkatrész rossz akkor a garanciát itt az országban nem tudom érvényesíteni, de még a szomszédban sem nagyon. Valószínűleg csak a villával és esetleg a kerékkel állnék neki vacakolni garanciában. Romlott az ár/érték arány de 3000 € környékén nem találtam jobbat októberben (a Canyon is akciózott) pedig vannak itthon is forrásaim. 2 szinttel rosszabb (vagy értékelhetetlen) kerekekkel, legalább 1 szinttel rosszabb felszereltséggel vannak szerelve a kerékpárok abban a kategóriában ami engem érdekel. Kiegészítőket nem nézem mert Syntace és Thomson nem lesz egyiken sem. Hozzáteszem a Canyon régen Syntace termékekkel szerelte a kerékpárokat. És hát a full fekete mindig csak a legdrágábbak sajátja a márkákon belül, a Canyon nem ilyen
https://cyclingtips....st-ride-review/
eddig is mindenki azzal ekézte ezeket a canyonokat, hogy ZÉRÓ testreszabási lehetőség-alkatrészcsere lehetséges.
Tessék, még egy adaggal: nem választhatod meg a stucnihosszt-kormányszélességet, cserébe nem is egyszeru variálni.
Évről-évre rosszabb ár-érték arány, immáron nem szól semmi mellettük. Vevőszolgálat meg kb. nem létezik, az ügyfél nekik teher és fárasztó.
Majd lesz még ez rosszabb is
Edited by karakoram, 2018. March 19. - 14:07.