Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#2041
Írta 2010. július 05. - 14:15

Az pedig, hogy innováció (beleértve ebbe az újnál újabb "szabványokat" is) terén hol tart egy cég, nem feltétlenül korrelál a piaci részesedéssel (pl. Sunrace).
#2042
Írta 2010. július 05. - 13:30

#2043
Írta 2010. július 05. - 13:25


No, fekete becsúszó: elvileg, (nem vagyok vegyész) a teflon fekete. Konyhanyelven kifejtve ; azért rakják a becsúszókra, mert kevésbé kopik mint a sima anyag, és jobban csúszik. Persze a manitou egy ideig terjesztette, hogy az igazi teflon arany színû. Még igazuk is lehet, bár furcsa, hogy csak nekik problémás a fekete becsúszó. Persze a kopás gondot nem okoz, csak csúnya. Miattuk viszont sikerül kivetíteni a többi gyártóra is a szar jelzõt.
Igen 1/8-1,5 -ról csak jót lehet olvasni. Nézzük csak: Volt valaha 1 col. Ok vacak. Jött 1,1/8. Egész jó, de lehetne vastagabb. 1,1/4 ? Igen ez az!! Sajna nem terjedt el igazán. Eltelt kb. 10 év, jött az 1.5 Ez tényleg jó!! Fõleg, ha az 1,1/8-hoz nézzük, amitõl majdnem egy centivel vastagabb. ( 1.5 in = 3.8 cm 1 1/4" = 3.2 cm 1 1/8" = 2.9 cm ) Ezzel így semmi baj nem lenne, de a gyártók valamiért az extrém szakágakba számûzték.
Aztán jött valaki, aki megideologizálta, hogy az egyöt csak alulra kell, a nép meg eszi. Kérdem, miért?? Jó-jó, alul nagyobb a terhelés, de azért felül is van! Engem nagyon emlékeztet az egykori integrált vs hagyományos kormánycsapágyas idõszakra, 'amikoris sokan elkezdték szidni Chris Kinget, pedig õ végképp nem tehetett róla, hogy (mint utólag -nem csak miatta- kiderült) jött hatféle logikátlan fölös szabvány.
A legnagyobb gond vele az, hogyha pár év múlva szeretnéd cserélni az 1/8-1.5 villádat, és 'neadjisten eltûnik ez a "szabvány" is, akkor jobbára átalakítóznod kell...
BB-30 -at nem kérdeztétek, de itt is volt már róla értekezés.. oda nem szóltam mert igazatok volt. Logikátlan újra belepréselni a csapágyat oda, ahonnan végre kikerült.
Ja igen, Simanyó: Ha úgy gondolnák, hogy zöld pöttyökkel festik le a rózsaszínû csirkelábszár vastagságú hajtókarjukat, és erre ráírnák az xtr feliratot, akkor is vennék. Egyáltalán nem kell nyúlnia a sramot, még mindig nagyon magasan piacvezetõ. Nem mellékesen nekem sem tetszik. A bilincsbe integrált olajtartály náluk volt a legkorrektebb, szervizelés szempontjából pláne.
Én azon sem csodálkoznék, ha újra visszahoznák a microdrive-ot valami "innovatív" marke technológiai köntösben. Bár akkor a csodás 10-es sort egy alkalom után megeszi majd a sár, nem kell a harmadikat megvárni a cseréhez

Erre a Lapierre bovdenre gondoltam
Igen, hobbibringás vagyok. Jelenleg nem ebbõl élek

Bocsi attól aki sértõnek vélte. Nem személyeskedtem, neveket nem néztem, csak egyben elolvasva vicces volt.
Ja, a szivacsos sram kar bejön

Ride everywhere.
.
#2044
Írta 2010. július 05. - 10:13

@AGA: mi a gond például az 1 1/8-1,5 tapered villákkal? Rosszat még nem olvastam róla, inkább csak jót; vagy keveset olvastam? :-)
Nem AGA vagyok,de nekem van tapered villám és ami a rossz benne az az,hogy nem rakhatom bele amibe akarom

Illetve 1.5 vázba +1db fejcsapágy
#2045
Írta 2010. július 05. - 09:36

es nem kell ez a "szorakoztatoak vagytok" lesajnalo szoveg, senki nem szereti ha igy beszelnek vele, es te most egy hozzaszolasban tetted ezt meg tobb mindenkivel.
nem tudom kinek gondolod magad, de ha ugy is erzed hogy tobbet tudsz masoknal a temaban, akkor nem volna intelligensebb dolog szepen erthetoen elmagyarazni a dolgokat, mint alpari stilusban osztani az eszt es kozben megalazni masokat?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2046
Írta 2010. július 05. - 09:22

Aga: azért az látszik mennyire a hobbybringás oldalt nézed.... meg h sz@rt se konyítasz az egészhez

#2047
Írta 2010. július 05. - 09:16

_____________________________________________
AM rlz
#2048
Írta 2010. július 05. - 03:52

a Manitou fekete bevonata ha megkopik (ha csak éppen látszódik rajta a halványodás) azon kívül, hogy nem szép van valami egyéb hátránya? nyomja az olajat, ilyesmire gondolok...
Izomtéridõninja-geológus!
#2049
Írta 2010. július 05. - 02:08

Nyolcszor számoltam meg, de akkor is hetes sor van neki hátul. Engem meg hülyének néztek mikor azt mondom annyi elég...palmer bicaja óta az elsõ speci dh bicaj, ami tetszik:
2011 Specialized Demo 8 - Exclusive! - Pinkbike.com
Amúgy meg elolvasva itt kiderült, hogy jövõre a simanyó iksztéer szar lesz, nehéz, és nyúlja a sramot


Borzasztó, ( és


A Fox egyszerû


A fekete becsúszó baromság

Ja és mégegyszer \o/
Komolyan szórakoztatóak vagytok

Van szomorú oldal is; sajnálatosan a nagy visszafejlõdés BB30 néven terjed mint a pestis. 1/8-1,5 markec cucc szintén. Meg a 10-es sor is...
Ride everywhere.
.
#2050
Írta 2010. július 04. - 21:41

#2051
Írta 2010. július 04. - 19:24

MCDH
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2052
Írta 2010. július 04. - 14:37

#2053
Írta 2010. július 04. - 10:04


boxxer wc 2011: végre kijavították azokat a bosszantó dolgokat, rebound szétszedése macerás volt, Solo air fej néha elfelejtett kinyitni...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2054
Írta 2010. július 03. - 08:07

Specialized DH gumik 2011:
2011 Specialized Hillbilly Tire and Butcher Tire
A jobbaktól lopni nem szégyen

#2055
Írta 2010. július 02. - 23:28

pont oda, ahova a shimano "industry leader" címkéje...
rókák:
Fox Racing Shox 2011 Product Highlights: 36 180, Terralogic, TALAS 29 | Mountain Bike News and Reviews
[/url]
fox lapon már vagy egy hónapja a jövõ éviek vannak fent
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2056
Írta 2010. július 02. - 23:21

#2057
Írta 2010. július 02. - 16:33


rókák:
Fox Racing Shox 2011 Product Highlights: 36 180, Terralogic, TALAS 29 | Mountain Bike News and Reviews
a wc boxxer meg változik egy hangyafasznyit
Inside the 2011 RockShox BoXXer World Cup - Mountain Bike Videos | Vital MTB
#2058
Írta 2010. július 02. - 16:04


Katalógusban is bennevolt, CRC-n is kintvolt hogy érkezni fog, aztán eltünt. Valaki?
#2059
Írta 2010. július 01. - 08:51

2011 Specialized Demo 8 - Exclusive! - Pinkbike.com
#2060
Írta 2010. július 01. - 00:26



