Emlékszem Atom azt írta, hogy a következõ xtr agyváltós lesz, nem jött be neki.
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#2081
Írta 2010. június 29. - 13:27
Emlékszem Atom azt írta, hogy a következõ xtr agyváltós lesz, nem jött be neki.
A sebesség mindent megold.
#2082
Írta 2010. június 29. - 12:22
A németek (Syntace/Liteville) valamit nagyon tudnak, ha 2010-2011-re, lassan szabvány méretté válik a 12x142mm kiosztású hátsó agy/tengely.
Elég lassan.... én még az új XTR-en kívül még egy ilyen méretû agyat sem láttam... egyébként miért nem jók az eddigi méretek(135/10 135/12, 150/10mm)?
Más: a Shimano most visszaforgatta 90 fokkal a fékkaron a tartályt amire a múltkor azt mondták hogy mennyivel jobb mert kevesebb helyet foglal, kb ez a legnagyobb újdonság, najó meg az hogy felcsavaroztak egy félkilós vasdarabot a féknyeregre
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#2083
Írta 2010. június 29. - 09:03
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2084
Írta 2010. június 29. - 07:16
Úgy látszik elmúltak azok az idõk, amikor egy-egy új Shimano szett kisebb technikai forradalmat indított el.
#2085
Írta 2010. június 28. - 23:00
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2086
Írta 2010. június 28. - 17:21
#2087
Írta 2010. június 28. - 11:51
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2088
Írta 2010. június 28. - 11:46
Demóhoz pár új adat:
422 (16.6 in) chainstay length
ISCG05
frame is 3/4 lb lighter than last year
422es láncvilla? ez tuti? és azt lehet tudni, hogy a súlya így mennyi lesz?
#2089
Írta 2010. június 28. - 10:26
#2090
Írta 2010. június 28. - 09:21
#2091
Írta 2010. június 28. - 07:28
Lap alján rugós Enduro EVO:
I Smell 2011's... - Mountain Bike Forums
És az új, 18-as Fox-szal, jól látom?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#2092
Írta 2010. június 28. - 00:35
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2093
Írta 2010. június 28. - 00:00
#2094
Írta 2010. június 27. - 23:51
#2095
Írta 2010. június 27. - 23:46
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2096
Írta 2010. június 27. - 23:06
150x12 rear thru axle
83 mm shell - accommodates OSBB, BB30, PF30 and threaded cups
Adjustable geo:
13.5 or 13.9 bb
64 or 64.5 HT
422 (16.6 in) chainstay length
ISCG05
frame is 3/4 lb lighter than last year
3.0x9.5 shock, azaz 240-es a tag.
Rövidül pár millit a felsõcsõ is.
Szóval minden benne lesz, amire vágytunk. Ha a 951-et nyugdíjazom egyszer, akkor tuti ez a következõ gépem.
Ja, és nem lesz többé Demo7, hanem az SX veszi át a szerepét, ahogy a Pitchét is az Enduro, illetve a Stumpi, ha minden igaz.
#2097
Írta 2010. június 27. - 22:47
szerintem merevváznál annyira nem létfontosságú az átütõ, mert ugye az össztelós vázak hátulja picit rugalmasabb
#2098
Írta 2010. június 27. - 22:24
de én örülnék ha lenne gyárilag pl. Blast átütõs. meg szerintem mások is élnének a lehetõséggel.
Maggi, egy olyan Minute nekem is jól jönne.
Izomtéridõninja-geológus!
#2099
Írta 2010. június 27. - 22:12
#2100
Írta 2010. június 27. - 22:05
mindez 160mm-es tárcsákkal is érzékelhetõ?
igen
és bõven, nem csak a fékhatáson
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






