Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9170 hozzászólás a témában

#2121
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

azt gondoltam :)
nekem csak 32-44 vagy...sosem használtam 22t-t, viszont ha elkopnak ilyen 30/40 vagy 30/38-asban gondolkodom
igaz enyémre nem is lehet kicsit rakni, csak 104-es lyukkörrel
de már az egytányéron is elgondolkodtam, valami könnyebb fajta terelõvel

jah, hát síkon aszfaltra nem is kell 22-es :D:p
30-as tányért találsz 104-es lyukkörhöz. nagytányérnak pedig 42-est vennék, kicsit kisebb, mint a 44 és még lehet vele haladni is
saras versenyre gondoltam én is egytányérost, egy darab 32-est, hátulra meg 11-32-es 8-as sort... de ez már nem ide tartozik

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2122
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
azt gondoltam :)

nekem csak 32-44 vagy...sosem használtam 22t-t, viszont ha elkopnak ilyen 30/40 vagy 30/38-asban gondolkodom

igaz enyémre nem is lehet kicsit rakni, csak 104-es lyukkörrel

de már az egytányéron is elgondolkodtam, valami könnyebb fajta terelõvel

#2123
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
ésszerûségbõl kéne 2 tányérosra csinálni a hajtókarokat. felesleges a 3 tányér, 2-vel is le lehet fedni szinte ugyanazt az áttételtartományt. ezenkívül könnyebb is lenne valamint kevesebb hibalehetõség van 2 tányér esetén.
gyanítom, h Jani erre célzott

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2124
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
akkor öntsd ki a lelked :P kíváncsi lettem :)

tech. dolgok mindig érdekelnek, érdekel az észrevételed...én csak annyit szûrtem le eddig h csúnya, annyira nem nyaltam át

#2125
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

MInidg lesz valaki akinek nem tetszik....de egyszerû a megoldás, nem shimano-t veszel ;)

van már választék bõven :) vagy még mindig alkíthatsz át magad 3-ast 2-esre


Fogalmad sincs hogy mirõl beszélek... ;) Ez nem tetszés-nem tetszés dolga... ;)


A sebesség mindent megold.

 


#2126
Ðave

Ðave

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.011 hozzászólás

2011-es Specik:Infos VTT : Nouveaut
Lap alján angolul a Demo változásai:
Infos VTT : Nouveaut


Zõõõõd stumpit ide kérném!

#2127
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Túl sok esély nincs rá. Csak a meridának van komolyabb tesztprogramja itthon.

a gepidanak is van néhány bringája, ami körbejárja az ország néhány bringaboltját. de kétségkívül nem olyan komoly, mint amit a merida csinál

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2128
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
MInidg lesz valaki akinek nem tetszik....de egyszerû a megoldás, nem shimano-t veszel ;)

van már választék bõven :) vagy még mindig alkíthatsz át magad 3-ast 2-esre

#2129
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Akárhogy is nézzük az bõven nem 30, nemde? :)

Elérhetõek lesznek vajon a 29-es össztelós gépek (bármilyen gyártó) valahol az országban tesztbicajként?


Igen. :)

Túl sok esély nincs rá. Csak a meridának van komolyabb tesztprogramja itthon.

Inkább a mûszaki dokumentációt nézzétek, ott sokkal több a meglepetés:
- újra kétcsavaros karrögzítés
- új rögzítésû agyak
- kétféle SPD pedál
- váltókar kéttányéros rendszerhez


Az egyik pedál gondolom AM pedál. Az elsõváltónál beszédes, hogy lehet állítani a nagytanyér méretéhez, lesz sokféle hajtómû.

Mondjuk, ahogy elnézem, hogy milyen 2 tányéros hajtómûvek lesznek, meg kell állapítanom, hogy a shimanonál még mindig nem tudnak számolni.


A sebesség mindent megold.

 


#2130
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás
Inkább a mûszaki dokumentációt nézzétek, ott sokkal több a meglepetés:
- újra kétcsavaros karrögzítés
- új rögzítésû agyak
- kétféle SPD pedál
- váltókar kéttányéros rendszerhez

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2131
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Akárhogy is nézzük az bõven nem 30, nemde? :)

Elérhetõek lesznek vajon a 29-es össztelós gépek (bármilyen gyártó) valahol az országban tesztbicajként?

#2132
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

@Maggi X.9 váltókar(pár) 'csak' 25 ezer pénz. XT meg 22. Nem értem...

Ettõl függetlenül nekem az X.0/XX/XTR dolgok amúgy sem jelentenének semmi többletteljesítményt, bár a néhánnyal lejjebb linkelt XTR cuccok design-ja tetszik, nagyon (kivéve a hajtómû). :-]

15 az XT és 20 az X9 a németeknél.


A sebesség mindent megold.

 


#2133
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
2011-es Specik:Infos VTT : Nouveaut
Lap alján angolul a Demo változásai:
Infos VTT : Nouveaut

#2134
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
@Maggi X.9 váltókar(pár) 'csak' 25 ezer pénz. XT meg 22. Nem értem...

Ettõl függetlenül nekem az X.0/XX/XTR dolgok amúgy sem jelentenének semmi többletteljesítményt, bár a néhánnyal lejjebb linkelt XTR cuccok design-ja tetszik, nagyon (kivéve a hajtómû). :-]

#2135
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
hát nincs olyan beteg ára mint az XX-nek, meg a többi Sram-nak, azért 75 rugó hátsóváltóért, meg hogy egy X9-es váltókar párban 30 ezer webshop áron, lehet csóró vagyok vagy sóher de nekem húzós....

#2136
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás
XTR 2011 árak és dokumentumok

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2137
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
8,1 kiló az s-works ht bringa ...
2011 First Look: Specialized S-Works Stumpjumper HT & S-Works Epic 29er Carbon | Specialized HQ Tour on CyclingDirt

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2138
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.950 hozzászólás
Specialized 2011


#2139
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
még lapierre
Lapierre's 2011 DH Bike Pendbox Suspension: In Detail And On Video! - Pinkbike.com

#2140
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.627 hozzászólás
én azért egy pirosat el tudnék viselni a bicajomon