

tech. dolgok mindig érdekelnek, érdekel az észrevételed...én csak annyit szûrtem le eddig h csúnya, annyira nem nyaltam át
MInidg lesz valaki akinek nem tetszik....de egyszerû a megoldás, nem shimano-t veszel
van már választék bõvenvagy még mindig alkíthatsz át magad 3-ast 2-esre
A sebesség mindent megold.
2011-es Specik:Infos VTT : Nouveaut
Lap alján angolul a Demo változásai:
Infos VTT : Nouveaut
a gepidanak is van néhány bringája, ami körbejárja az ország néhány bringaboltját. de kétségkívül nem olyan komoly, mint amit a merida csinálTúl sok esély nincs rá. Csak a meridának van komolyabb tesztprogramja itthon.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Akárhogy is nézzük az bõven nem 30, nemde?
Elérhetõek lesznek vajon a 29-es össztelós gépek (bármilyen gyártó) valahol az országban tesztbicajként?
Inkább a mûszaki dokumentációt nézzétek, ott sokkal több a meglepetés:
- újra kétcsavaros karrögzítés
- új rögzítésû agyak
- kétféle SPD pedál
- váltókar kéttányéros rendszerhez
A sebesség mindent megold.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
15 az XT és 20 az X9 a németeknél.@Maggi X.9 váltókar(pár) 'csak' 25 ezer pénz. XT meg 22. Nem értem...
Ettõl függetlenül nekem az X.0/XX/XTR dolgok amúgy sem jelentenének semmi többletteljesítményt, bár a néhánnyal lejjebb linkelt XTR cuccok design-ja tetszik, nagyon (kivéve a hajtómû). :-]
A sebesség mindent megold.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu