
Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#2001
Írta 2010. július 07. - 12:01


#2002
Írta 2010. július 06. - 23:34

írni is akartam már, hogy az a becsúszó szemre sincsen 40mm
#2003
Írta 2010. július 06. - 22:19

Blackspire DAS Stem and 800 mm No-Rise Bar: Product Spotlight - Pinkbike.com
#2004
Írta 2010. július 06. - 21:11

Egy fox, igaz?ez nem boxxer a képen.
Olyan foxos a jobb oldali kupak.

A sebesség mindent megold.
#2005
Írta 2010. július 06. - 21:00

#2006
Írta 2010. július 06. - 20:26

ez?
ez nem boxxer a képen.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2007
Írta 2010. július 06. - 14:45

ez is rohadtul tecc
kiváncsi leszek felénk is lesz e ilyen szín.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2008
Írta 2010. július 06. - 14:33


RAUH-Welt
B E G R I F F
#2009
Írta 2010. július 06. - 14:24

kösz
valóban csak a képeket néztem
ez meg jelszót kér

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2010
Írta 2010. július 06. - 14:17

végig néztem a 4 oldalt de frankón nem találom...
Mountain Bike Forums - View Single Post - I Smell 2011's...
#2011
Írta 2010. július 06. - 14:15

Lesz fekete-zöld Pitch is:
I Smell 2011's... - Mountain Bike Forums (A lap alja felé van a fotó.)
Nagyon eltalálták, hogy még mindig nem kell újítani rajta.
!
végig néztem a 4 oldalt de frankón nem találom...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2012
Írta 2010. július 06. - 14:10


#2013
Írta 2010. július 06. - 12:48

I Smell 2011's... - Mountain Bike Forums (A lap alja felé van a fotó.)
Nagyon eltalálták, hogy még mindig nem kell újítani rajta.
És egy tragikus hír Brotherrõl, az egyik legjobb bringás-fotós-videósunkról:
http://index.hu/bulv...egyik_aldozata/
Isten nyugosztalja!
#2014
Írta 2010. július 06. - 10:37

#2015
Írta 2010. július 06. - 10:36

Ez is durva kijelentés, mert úgy tudom a Novatec is Quando gyártmány (ha jol emlékszem). Azért a Nova nem olyan gagyi.
nem jól tudod
a nova az joytech ami a másik nagy (kerékagy)gyártó a kvando mellett
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2016
Írta 2010. július 06. - 10:34

Quando és barátai -bár a selejt vasakkal- de gyártanak mindent.
Ez is durva kijelentés, mert úgy tudom a Novatec is Quando gyártmány (ha jol emlékszem). Azért a Nova nem olyan gagyi.
#2017
Írta 2010. július 06. - 10:07

Csavarás max akkor keletkezik konkrétan a villanyakban ha befogod satuba a kereked és tekered a kormányodat. Egyébként használat során csavaró igénybevétel nem keletkezik, de legalább is elhanyagolható. A fõ igénybevételek a dinamikusan érkezõ hajlító és nyíró igénybevételek, másodsorban pedig a káros rezgések és ütések. Én a motorokhoz nem nagyon értek, de ha ti azt mondjátok, hogy ott elég a 1''os villanyak is akkor biztos megfelelne a biciklinél is. DE miért ne lehetne növelni az átmérõket? Hisz mindaddig a biztonság javára közelítünk ( persze azt leszámítva , hogy az most mókus vakítás mert amennyit nyerünk azzal, hogy jobban ellenáll a villanyak a terheléseknek ergo tovább bírja idõlegesen, tovább tudod használni, senki nem fog egy villát 10 évig használni.) A technológiák, fejlesztések jók, kevesebb baleset kevesebb sérülés, sztem ezzel senkinek nem lehet baja.
Én inkább tartom agybetegségnek ezt a sok karbont, persze fasza könnyû meg minden , nah de azért ez nem forma1...
/gondolom ezen dolgok megtárgyalásának is van topikja, ez meg nem errõl szól.../
#2018
Írta 2010. július 06. - 09:56


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2019
Írta 2010. július 06. - 09:29

Az 1,5 és 1,1/8-as rendszernek pedig statikailag jobban indokolható, mint a végig azonos vastagságú 1,1/8-as.


Viccet félretéve. Ha jól emlékszem - nem leszek pontos, mert itt nem is ez a lényeg - csövek esetében a torziós együttható ami a csõ csavarással szembeni ellenállását adja mondhatjuk, hogy jó közelítéssel a középátmérõ negyedik hatványával arányos. Így összehasonlítva az 1 1/8 és 1 1/2-es csöveket az jön ki, hogy a másfeles kb. 3,18-szor jobban ellenáll a csavarásnak mint az 1 1/8-as. Hajlításnál hasonló a helyzet. Szerény véleményem szerint az 1,5-ös indokolatlan túlépítés.
Amennyiben a falvastagságot lehet csökkenteni - mert a nagyobb külsõ átmérõ miatt a csõ legalább 3x olyan erõs, esetleg lehet könnyebb, de akkor meg nagyobb a csapágy ami nehezebb...
Szóval inkább marketing.
10-es rendszert láttam Szilváson testközelben. Nagyon haldoklott a sártól, pedig a tulaj elmondása szerint nem volt benne 200 km. A mostani kilences láncok is jó ha elmennek 1500 km-t (CN 7701), minek még tovább gyengíteni?
#2020
Írta 2010. július 06. - 01:17

Én is örülök a fejlõdésnek csak legyen mögötte valami tartalom is. A végén oda jutunk, hogy átfestenek valamit, aztán elkezdik bizonygatni, hogy ez így sokkal jobb, mert bla-bla-bla...Nekem egy délután sem kell ahhoz hogy kitaláljam azt hogy:
Itt ez a csõ, most éppen x mm az átmérõje, legyen inkább 1,5x! fassszaaaa, 3546343%-al merevebb, és olyan könnyû hogy könnyebb mintha nem lenne
Ettõl függetlenül én örülök annak hogy fejlõdnek a dolgok, pörög a technika. Ez viszi elõre a dolgokat.
Persze vannak jó dolgok is, de néha nagyon ki tudok bukni egyes fejlesztéseken, fõleg amikor jó az irány, de szar a megvalósítás valamilyen alapvetõ hiba miatt.
A sebesség mindent megold.