Azért jelenleg csak a shimano kínál elektronikus váltást....
Nem is használja minden profi csapat.
Azért jelenleg csak a shimano kínál elektronikus váltást....
Ami valójában azt jelenti, hogy volt pénze és megvette az ipar néhány meghatározó cégét (Sachs, Truvativ, Avid, Rock Shox, Zipp), azokkal együtt a sok mérnököt, szabadalmakat, gyárakat. Az amerikai módszer szerint mindent felvásárolnak és azokkal lefedik a piacot (General Motors), a japánok mindent saját házon belül építenek ki, egy márkanéven (Toyota).persze könnyebb dolga volt
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
a shimano pl ott van k.rvára lemaradva a sramtól, hogy nincs rugózó elem a kínálatában. és mivel egyre inkább az integrálás felé mennek a dolgok, ott valós elõnye van a sramnak. a sram még azért van elõnyben, mert kb. 5 év alatt ment át olyan fejlõdésen, mint a shimano 20 év alatt. persze könnyebb dolga volt, mert megvoltak az etalon shimano cuccok, és azok vélt vagy valós hátrányait kellett kiküszöbölniük. de ha a lendület megmarad, akkor... ráadásul sokkal bátrabban mennek neki kõbe vésett szabályok felrúgásának, mint bárki más. pl. váltás.
kezdik behozni a lemaradást. Igazából szerintem az etalon nem is a Rohloff, hanem a NuVinci.. A bringámba ugyan még nem építeném be, mert súlyra, mintha ólomból lenne, de a technológiát illetõen valszeg ez a csúcs. Végtelen számú fokozat (azt ugyan nem adják meg, h kb. mik az áttételskála szélsõ értékei, de valszeg azok sem rosszak - " From bench and road testing by potential consumers and industry experts, the NuVinci CVP compares favorably with the internally geared hubs on the market today and has the same or better ratio range." ) és csekély belsõ ellenállás.
A sebesség mindent megold.
1) a shimano is gyárt full olajban járó agyváltót 2011-tõl (az uj 11-es alfine)
2) egyértelmû lemaradás?! te mirõl beszélsz?
1) a shimano is gyárt full olajban járó agyváltót 2011-tõl (az uj 11-es alfine)Eladások tekintetében talán, de a fokozatmentes agyváltó, a Rohloff, a Suntour integrált rendszerei mellett azért nehéz csúcsként emlegetni a Shimanot... A fékeknél már 10 éve volt úszónyereg hála a Magurának. Montin még mondhatni, hogy technológiailag fej-fej mellett halad a cég a Srammal, de az outiknál már egyértelmû a lemaradás a másik két versenytárshoz képest.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
ez egy boxxer valami egyedi csillapító egységgel. lehet, h bos, vagy mojo boxcart.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Akkor ez egy boxxer fox kupakkal?
Akkor ez egy boxxer fox kupakkal?
Reba "Brain" Ismét jók lesznek a jövõ évi Sepcik. PM tárcsarögzítés hátul, egyéb apró finomságok.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
de. nézd meg a cikk többi képet:
Blackspire DAS Stem and 800 mm No-Rise Bar: Product Spotlight - Pinkbike.com
A sebesség mindent megold.
Reba "Brain" Ismét jók lesznek a jövõ évi Sepcik. PM tárcsarögzítés hátul, egyéb apró finomságok.