Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#1981
Írta 2010. július 08. - 17:46

Továbbra is ugyanazoktól a gyártóktól jönnek a cuccok, mint eddig, csak többet hallani mostanában a Sramról az elmúlt pár évben országútis berkekben. Ha majd tömegesen fogják használni a Di2 rendszerû szetteket, akkor lesz érdemes megvizsgálni, hogy mi újság van piacszegmentáció terén.
#1982
Írta 2010. július 08. - 17:04

#1983
Írta 2010. július 08. - 16:56

Ami valójában azt jelenti, hogy volt pénze és megvette az ipar néhány meghatározó cégét (Sachs, Truvativ, Avid, Rock Shox, Zipp), azokkal együtt a sok mérnököt, szabadalmakat, gyárakat. Az amerikai módszer szerint mindent felvásárolnak és azokkal lefedik a piacot (General Motors), a japánok mindent saját házon belül építenek ki, egy márkanéven (Toyota).
jah, de ezeket megvehette volna a shimano is. nem is értem, hogy miért nem mozdultak.
#1984
Írta 2010. július 08. - 15:36

Azért jelenleg csak a shimano kínál elektronikus váltást....
Nem is használja minden profi csapat.
#1985
Írta 2010. július 08. - 14:14

Ami valójában azt jelenti, hogy volt pénze és megvette az ipar néhány meghatározó cégét (Sachs, Truvativ, Avid, Rock Shox, Zipp), azokkal együtt a sok mérnököt, szabadalmakat, gyárakat. Az amerikai módszer szerint mindent felvásárolnak és azokkal lefedik a piacot (General Motors), a japánok mindent saját házon belül építenek ki, egy márkanéven (Toyota).persze könnyebb dolga volt
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1986
Írta 2010. július 08. - 13:23

a shimano pl ott van k.rvára lemaradva a sramtól, hogy nincs rugózó elem a kínálatában. és mivel egyre inkább az integrálás felé mennek a dolgok, ott valós elõnye van a sramnak. a sram még azért van elõnyben, mert kb. 5 év alatt ment át olyan fejlõdésen, mint a shimano 20 év alatt. persze könnyebb dolga volt, mert megvoltak az etalon shimano cuccok, és azok vélt vagy valós hátrányait kellett kiküszöbölniük. de ha a lendület megmarad, akkor... ráadásul sokkal bátrabban mennek neki kõbe vésett szabályok felrúgásának, mint bárki más. pl. váltás.
Azért jelenleg csak a shimano kínál elektronikus váltást....
#1987
Írta 2010. július 08. - 11:38

kezdik behozni a lemaradást. Igazából szerintem az etalon nem is a Rohloff, hanem a NuVinci.. A bringámba ugyan még nem építeném be, mert súlyra, mintha ólomból lenne, de a technológiát illetõen valszeg ez a csúcs. Végtelen számú fokozat (azt ugyan nem adják meg, h kb. mik az áttételskála szélsõ értékei, de valszeg azok sem rosszak - " From bench and road testing by potential consumers and industry experts, the NuVinci CVP compares favorably with the internally geared hubs on the market today and has the same or better ratio range." ) és csekély belsõ ellenállás.
360%-ot írnak áttételtartománynak, még fejlesztenek egy kicsit, aztán jó lesz montin is. A súlya az brutális, fél-egy kg-t még le kéne faragni belõle.
A sebesség mindent megold.
#1988
Írta 2010. július 08. - 10:26

#1989
Írta 2010. július 08. - 10:12

1) a shimano is gyárt full olajban járó agyváltót 2011-tõl (az uj 11-es alfine)
2) egyértelmû lemaradás?! te mirõl beszélsz?
Országúti szakágat illetõen beelõztek.
Agyváltókkal kapcs;
kezdik behozni a lemaradást. Igazából szerintem az etalon nem is a Rohloff, hanem a NuVinci.. A bringámba ugyan még nem építeném be, mert súlyra, mintha ólomból lenne, de a technológiát illetõen valszeg ez a csúcs. Végtelen számú fokozat (azt ugyan nem adják meg, h kb. mik az áttételskála szélsõ értékei, de valszeg azok sem rosszak - " From bench and road testing by potential consumers and industry experts, the NuVinci CVP compares favorably with the internally geared hubs on the market today and has the same or better ratio range." ) és csekély belsõ ellenállás.
De valójában engem pl. ezek nem annyira érdekelnek vásárláskor. Elvagyok az Ultegrámmal boldogan, és az egyetlen "újdonság", amivel igazán meg tudnának hatni, az az olcsó és stapabíró lánc illetve sor lenne

#1990
Írta 2010. július 08. - 08:30

Más kérdés, hogy ezeket a kis különbségeket lehet tálalni szenzációs innovációnak, de nincsenek nagy különbségek, mindhárom csúcs szettel lehet Grand Tourt nyerni

Volt már?
http://www.bikerumor...first-then-you/
#1991
Írta 2010. július 07. - 23:56

1) a shimano is gyárt full olajban járó agyváltót 2011-tõl (az uj 11-es alfine)Eladások tekintetében talán, de a fokozatmentes agyváltó, a Rohloff, a Suntour integrált rendszerei mellett azért nehéz csúcsként emlegetni a Shimanot... A fékeknél már 10 éve volt úszónyereg hála a Magurának. Montin még mondhatni, hogy technológiailag fej-fej mellett halad a cég a Srammal, de az outiknál már egyértelmû a lemaradás a másik két versenytárshoz képest.
2) egyértelmû lemaradás?! te mirõl beszélsz?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1992
Írta 2010. július 07. - 21:58

ez egy boxxer valami egyedi csillapító egységgel. lehet, h bos, vagy mojo boxcart.
egyedi belsõ lehet mert a 2011-es sem igy fog kinézni....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1993
Írta 2010. július 07. - 21:38

#1994
Írta 2010. július 07. - 13:52

Akkor ez egy boxxer fox kupakkal?
ez egy boxxer valami egyedi csillapító egységgel. lehet, h bos, vagy mojo boxcart.
#1995
Írta 2010. július 07. - 13:50

Tapered fejcsô, módosult himbák, PM tárcsarögzítés hátul (ha jól látom)
Gaint 2011 Performance Range

#1996
Írta 2010. július 07. - 13:46


#1997
Írta 2010. július 07. - 13:45

Akkor ez egy boxxer fox kupakkal?
az a kupak valsz nem gyári...

#1998
Írta 2010. július 07. - 13:41

Reba "Brain"
Ismét jók lesznek a jövõ évi Sepcik. PM tárcsarögzítés hátul, egyéb apró finomságok.
Na EZT már fejlesztésnek hívom


"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1999
Írta 2010. július 07. - 13:23

de. nézd meg a cikk többi képet:
Blackspire DAS Stem and 800 mm No-Rise Bar: Product Spotlight - Pinkbike.com
Akkor ez egy boxxer fox kupakkal?
A sebesség mindent megold.
#2000
Írta 2010. július 07. - 12:08

Reba "Brain"
Ismét jók lesznek a jövõ évi Sepcik. PM tárcsarögzítés hátul, egyéb apró finomságok.
Kiváncsian várom. Közös fejlesztés a rock shox-al?
