triál, dual, cc, országút....
Jelentkezz be Regisztrálj
A kezdetek
#61
Posted 2005. September 12. - 11:19
triál, dual, cc, országút....
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#62
Posted 2005. September 12. - 11:16
Szóval ennyi lenne a rövid történetem
Üdv:thy
#63
Posted 2005. September 11. - 22:07
6 év alatt összeszedett pénz+ballagás egy két szóbol elköltés. grat pifta;)
#64
Posted 2005. September 11. - 22:03
szóval valahogy úgy kezdõdött, hogy kb 5 évvel ezelõtt Kiri barátommal(passzív fórumozó, van kb 5 hozzászólása) egyszer elhatároztuk egy nyári délutánon, hogy elmegyünk biciklizni, amennyit csak bírunk
csak így, hírtelen felindulásból
mentünk 45 kilómétert, hazaértünk, összeestünk...
aztán rájöttünk hogy ez tök jó
akkoriban egy teszkós full merev géppel mentem, és így bejátuk a környéket, mentünk mindenfelé, Diósd, Dunaharaszti, Alsónémedi, Dunavarsány, egséz Csepel sziget, meg minden itt a környéken...
így aztán majdem elkapott az országútizás szele, de valamiért mégsem azt kezdtem el....
ekkoriban azektõl a túráktól kezdett meghalni a bringa, négyszöges hajtókar halt meg a negyvenvalahány kilóm alatt...:-)
aztán sok sírás után megkaptam az elsõ igazán komoly bicómat: egy Gepida Karaton-t
aluváz, full alivio, RST Gamma EL teló, stb
errõl sajna nincs kép, csak egy késõbbi állapotáról, amit majd késõbb linkelek
aztán Párki barátommal (ptom19 néven fut a fórumon) egyszer kimentünk a Normafához bicajjal, és elindultunk lefelé
hát ez megfogott minket, így aztán szép lassan kezdett átalakulni a bicó.
jött egy igénytelen korszak: ebbe a cécó vázba belekerült egy duplavállas rst teló, egy 381 XE :-D, meg szétvágott gumikülsõ az alsócsõre, meg egyebek:-)
aztán rákerült egy deore tárcsafék, meg egy használt oldszkul psylo, és így nézett ki:

ez a konfig maradt egy ideig, majd tavaly nyár végén vettem egy polarx vázat, és átraktam a cuccokat:
http://kep.tar.hu/co...77094/6257206#2http://kep.tar.hu/co...77094/6257222#2
kapott egy másik stucnit, avidot elõre, madzagos deorét hátra, szélesebb gumikat, majd egy magura louise-t meg még pár jó dolgot, és ez lett belõle:
http://kep.tar.hu/co...7094/11505957#2http://kep.tar.hu/co...77094/6380425#2
ez volt idén tavasz végéig, amikor aztán elkapott az össztelós érzés
összes spórolt pénzemet elköltöttem, és hát pöppet átalakult a bicó, jött egy zöld csoda a Nagy Vízen túlról:
http://kep.tar.hu/co...2331/13504636#2http://kep.tar.hu/co...2331/13504614#2
http://kep.tar.hu/co...2331/13504645#2
azóta persze megint fejlõdött picit, kapott egy wtb power v comp nyerget, ami az etalon számomra...meg még valamit biztosan, de az most nem jut eszembe:-)
hát kb ennyi...
#65
Posted 2005. September 10. - 19:19
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#66
Posted 2005. September 10. - 17:37
#67
Posted 2005. September 10. - 17:36
#68
Posted 2005. September 10. - 17:31
Amugy Ranger, miert elol van a gyengebb fek? Forditva kene lennie
I`m as fast as nobody!
#69
Posted 2005. September 10. - 17:26
volt belõle cross zöld-feka tigriscsíkos,meg nem cross fehér-kék-piros...
igen szivacsos
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#70
Posted 2005. September 10. - 17:03
egy kis velamos cross bmxet nyustöltünk .
ez a Velamos ez milyen márka volt?!?
csak mert nekem is ami BMX volt,az ez... yó kis szivacsborítás a vázon meg a kormányon,még öcsém is ezt nyúzta kiskorában,igaz,akkor már pl. a hajtókar meg a kormány kicsit le volt csoffadva,a pedálról nem is beszélve.. és még pár éve is láttam ilyet futni városban...
#71
Posted 2005. September 10. - 17:03

Majd átépítettem rá a Crater alkatrészeit, meg Funn kormányt, így lett egy hybrid bringám, ami már végre használható volt zúzásra, de a kerekek igen gyenguskák voltak ehhez.

Merev villa... csuklóm midig fájt, a geo is szar volt.... Szereztem egy RS Psylo XC-t. Álom villa, átutaztam érte a fél országot, de megérte. Közben befigyelt egy komolyabb hátsókerék, Novatec+DT+DM24

Már majdnem tökéletes.... Ezek után új kormány, új elsõkerék, tárcsafékek (515 és XT), új gumik, és most már közel tökéletes, azóta is folyamatosan nyúzom, de ugye egy bringa soha sincs készen.
http://img.tar.hu/ga.../13967806.jpg#3
Kicsit hosszú lett, de remélem nem unalmas
A szar képekért meg bocsi, telfonnal készültek.... :/
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#72
Posted 2005. September 10. - 16:58
Az egész nagyon régen kezdõdött, már akkor mentem 2 kerekû biciklivel, amikor még egy normál magasságú ágyra sem tudtam magamtól felmászni. Apukám triatlonozott, és nagyon szeretett biciklizni, ezért tanított meg engemn is minél hamarabb. Volt rövid ideig egy csepelem, azon tanultam meg, utána pedig egy acél vázas cross bmx, asszem ez is schwinn volt, de nem biztos.. Azzal már indultam triaton versenyen. Faterom nekem adta, az addig általa használt Schwinn Csepel Woodlands-t, full altus, kijelzõs váltókarok, 3x7, valamikor a 90es évek közepe, és eleje között, talán 93. Álom bringa volt, fekete-metál lila. Sajnos kép nincs, csak papírfotó,de scanner az megint nincs... Ezzel is indultam triatlon versenyeken, voltak megyei 2. helyezések (nyerni soha nem tudtam), több is, de utáltam futni, és be jött a zeneiskola is, úgyhogy abbahagytam... Míg nem egy nap ellopták egy bringatárolóból.... teljes lelki összeomlás, nagyon imádtam... Aztán kaptam 10ezer forintért egy használt Gepida valamit, acél, kibaszott nehéz volt, kókányolt megoldások, 1szóval utáltam, fénykép se készült róla... mondtam már, hogy utáltam?
Ez után kaptam egy használt Magellan Cratert, igen jó állapotban volt ahhoz képest.Szénacél váz, alap suntour teló, full acera.
http://kepfeltoltes....10/DSCN1703.JPG
Ez után kapott 1-2 tuningott, full új meghajtás, sram 9.0 fékek, elõre continental twister pro gumi, etc...
http://kepfeltoltes....4072829_001.jpg
http://kepfeltoltes....4072829_004.jpg
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#73
Posted 2005. September 10. - 16:16
Valmikor kisgyerek koromban 9év körülre tudok tisztán viszaemlékezni,mikor egy kis velamos cross bmxet nyustöltünk kertvárosban.Ezzel kezdõdött az egész.Szétfaralt külsõk,felvivel ugyan ez ha már nem volt gumi és ha besötétedett akkor mentünk "szikráztatni".
Soha nem felejtem el azt a tipusát ezeknek amin volt kézi váltó,banán nyereg.
Késöbb mtb láz csapott föl a téren,és a túrák is jobban élvezhetõek voltak nagyobb váltós biciglivel,igy beáltam én is a sorba.
Egy alap mtb lett belõle.Használtam sokág.Majd ahogy estek szét az alkatrészek,igy áltam rá az eksztrémebb vonalra.Dupla falu felni,v fék,hajlított ploir alu kormány.
aztán ez az egész szétesett apró darabokra,a kerekeben öszesen vagy 15 küllõ mardt,de a váz csak nem tört el.
Majd általános 7. osztályban megismerkedtem a helyi flatlandesekkel,kicsit belepróbáltam a bmx be,de nem jött be igazán.Talán a mérete miatt..
Itt volt egy kis szünet a bringázásban,átnyergeltem az agressziv inlinra.Elején egyedül trükköztem,majd megismerkedtem a helyi akkor már országos hírnevû göris srácokkal.Ment az inspiráció,mindenki húzta egymást.Én fõleg a nagy magasságokra álltam rá,ebben versenyeztnk Dani Lacival,de a tíz év rutin eldöntötte hamar a versenyt.volt egy-két sérülés mert a bevállalósságal nem volt gond,mint rtam a rutinnal annál inkább.
http://www.skatevide...ne_dani_mpg.mpg
ezzel (is) nagyon ott hagyott hogy ezt nem bírtam beadni.
Azóta is nagyon-nagyon komoly szinten szablya.
Szóval 8.általános,egy dual gép beszerzésén ügyködtem,majd hoszas keresgélés után öszeált egy gép,amit egy bmxes havertol vettem.
Wheeler 14"váz,SunTour mg91es teló narancssárga,roox nari s stucni,syncross kormány,deore cuccok.
Ezt nagyon megkedveltem,használtam amig lehetett.
De megfertõzött a dh,igy neten kutattam vázak,telók után.Egy junior t kapóra is jött csak igy a merevváz nem volt a legjobb,szóval kellet egy ösztelós.
Ez GerMan kollega Trek vrx lt 400asa lett.Ezzel indultam meg a lejtõn v fékkel kisbukóban.Aztán jött a tárcsafék,egyelõre elõre.
http://d-eyes.pganet...as/dscf1969.jpg
Miután ennek elértem a határát,tovább nézelõdtem és régi álmom megtaláltam az apróhírdetések közt:
Egy scott octanet,igaz a pénztárcámhoz képest nagyon boros áron,de szülõi kölcsönnel meg tudtam venni.
http://d-eyes.pganet...as/dscf9342.jpg
http://d-eyes.pganet...as/dscf8151.jpg
Innen nem volt megállás,tárcsa hátra,aztán másik mert nem jöttbe,villa csere,egy 05ös drop off került bele,de az nem lett jó,kicsi volt,nem jött be.
Aztán egy z150 képében megtaláltam az igazi fr villát.
Most így néz ki a gépem:
http://kep.tar.hu/dr...0124/15518143#2
nem tul hosszú,mivel még kiskorú vagyok,szóval lesz még folytatás bõven....
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#74
Posted 2005. September 10. - 09:38
VAn milyen bringát vegyek topic, ezt oda tesék írni.
http://forum.bikemag...8516#post318516 ( valamiért nem tudok linkelni szóval ez van)
#75
Posted 2005. September 10. - 06:41
Segítséget szeretnék tõletek kérni egy számomra fontos kérdésben.
Lécci írjatok kb. 4-5 db komplett biciklit (márka és típusnév,pl.:Rock machine avalanche) amit max. 130.000 ft-ból lehet venni. Amire használnám: János-hegy (persze men ugratgatnék de azért nyüstölném) valamint a városban.
Szeretnék egy nagyon strapabíró biciklit amit hosszú ideig tudnék használni. A mostani egy 10 éves BCA (anno 20.000 Ft volt) Vagyis egy raklap kaki. De azért ezzel is boldogultam.
A hangsúly a fontos alkatrészeken legyen... Nem szeretném azt tenni mint amit egyes oldalakon írnak hogy megvették a biciklit és egybõl lecserélték a telót, stb.-t
Ja és a váz kicsit DH-s legyen (nehogy orra keljen esnem a lejtõn lefelé jövet) Ha nem nagy kérés és nem idõigényes akkor válaszoljatok.
Elõre is köszi:
Zolkó
#76
Posted 2005. September 09. - 23:14
#77
Posted 2005. September 06. - 16:45
vmikor '97 körül hallottam egy "biciklistáborról" aminek a lényege az volt, hogy Hajdúszoboszlóról kerékpároztunk a Magas-Tátráig. ezt még egy eredeti Csepel országútival teljesítettem. A kerékpározás talán ekkor tetszett meg. Késõbb láttam a zújságot amiben elég jó kis cuccok voltak, ekkor gondoltam arra, hogy olyan akatrészekkel komolyabban is csinálnám. Mindig is a hegyi kerékpározás vonzott, bár a Hortobágy nem igazán a hegyeirõl híres. Késõbb lett egy kb 20 éves Peugeot outi vázam erre építettem egy használható biciklit amivel vastag gumival voltam Bükkben, Duna-maratonon majd 2001 ben érettségi meg egyébb ünnepek összevonásának okán kaptam egy Haro dsr ami már szinte egész komolynak volt mondható (számomra egy megvalósult álom: raceface hajtókar, mavic 321, hidra xt, xt agyak). tleszkóp tört, kellett vmi csõtengelyes így lett a zoom usd: belsõ csere, csillapítás, szimeringek, így már használható. ehhez vázat kellett cserélnem, de az univega nem felelt meg több okból sem, ezért építettem egy dh vázat. éppen.
országútizás azóta is ha idõm engedi. mert jó.
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#78
Posted 2005. September 06. - 16:10
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#79
Posted 2005. September 06. - 12:57
ugyis megtalalja mindenki!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#80
Posted 2005. September 06. - 12:53
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.

Sign In
Create Account

Back to top








