rövid idõn belúl nagyon utálnád magad ha megvennél egy ilyen haszontalan fosadékot ami ráadás 4 számmal kisebb isVan lehetõségem venni ojcsójér egy Magellan deneb-et, és erõsen elgondolkodtam rajta.
Most egy cirka 18-19es méretû össztelós cc vázat hajtok ilyet:
Ez viszonylag könnyû is, fox float rl 165mm taggal egyutt kb 2,6 kg és kb 120-at mozog
Nagyon tetszene viszont ez a 150es út, biztos szépen (kevésbé okosan) lehet vele menni lefelé.
Az aggodalmam inkább az, hogy hogyan lehet vele felmenni a hegyre (merthogy senki nem visz fel). Egyszer kölcsönkaptam egy 15-ös UMF hardy-t azzal borzalmas volt tekerni. kb 15 km után vissza is vittem.
Úgy tervezem, hogy a U-turnös PSYLO telómat raknám bele, ahogy anno a 2005ös katalógusban is szerepelt. Ha ez valóban egy AM bringa akkor elvileg nem lehet gond a közlekedés vele az erdõben fel-le nem?
Egyébként 185 cm vagyok. Nem akarok vele versenyre, vagy maratonra menni...csak a móka a lényeg.
Mit gondoltok?
Jelentkezz be Regisztrálj

Milyen bringát vegyek?
#1961
Írta 2013. június 28. - 17:59

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1962
Írta 2013. június 28. - 16:50

A hasonlóság elsõ sorban a geometriában lehet. természetesen azért tudom mi a különbség egy mereve, meg egy nem merev gép között
. azon a bringán konkrétan fájt a térdem meg leszakadt a derekam...
Nem tudom, mennyire hasonló a két váz geometriája, de ha a Deneb is ilyen kicsike, akkor szerintem felejtsd el. Jobban jársz, ha még nézelõdsz...
A kérdéseim akkor konkrétan a következõk:
1) Mennyire para, hogy kicsi a vázméret (érdemes e ezen stucni, nyereg tologatással próbálkozni, vagy nagyon elcseszi a szögeit?
Véleményem szerint a kicsi váz nagyobb gáz, mint egy nagy. Tologathatod te az ülés ahogy akarod, cserélheted a nyeregcsöveket hátra nyúlóra, stb., valami mindig kényelmetlen lesz. Hol a derekad, hol a csuklód, stb. fog fájni.
2) mennyire hintázik bután ez a nagy himba, ha nincs lockos tagom?
Hintázik, de simán túléltem vagy 5 éven keresztül, amíg szereztem egy lockolható tagot.
+1) egyáltalán használható ez a bringa tisztességes erdei fel-le bringázásra, ha nem egy boxxert rakok bele, vagy inkább egy "ereszkedõ kerékpár".
Lehet, hogy régimódi gondolkodású vagyok, de véleményem szerint simán használható, nem is értem, miért ne lenne az...
Egy DH-s ismerõsõm szerint ez a bringa olyan tipikis "magyar stinky"... Ez azért elgondolkodtatott...
Ezt nem nagyon tudom értelmezni. Gondolom, ez valami ledegradálás akart lenni...
#1963
Írta 2013. június 28. - 13:53

Öööö... Most vagy én vagyok a retard (ami könnyen lehet
), vagy valamit kihagytál a leírásból, esetleg a kérdésbõl... Van egy fully masina, amit szeretnél megvásárolni, de próbáltál egy 15"-os merev gépet, ami nem jött be. :confused: Próbálom megfejteni az összefüggést. Lehet, hogy a Deneb is kis méretû, ezért nem vagy biztos a dologban? Vagy a hosszú rugóút vagy ...? :cool2:
Ha a hegymászástól paráznál, akkor elmondom, hogy a majd' 17 kilós Stinkymmel is vígan () mászok a hegyre, mivel - ahogy mondtad - senki nem visz fel. Igen, amíg nem volt lockolható rugóm elöl-hátul, addig is ugyanígy tettem. Az élet harc, na.
De írd már meg légyszi, mit nem értek a kérdéseden
A hasonlóság elsõ sorban a geometriában lehet. természetesen azért tudom mi a különbség egy mereve, meg egy nem merev gép között

A kérdéseim akkor konkrétan a következõk:
1) Mennyire para, hogy kicsi a vázméret (érdemes e ezen stucni, nyereg tologatással próbálkozni, vagy nagyon elcseszi a szögeit?
2) mennyire hintázik bután ez a nagy himba, ha nincs lockos tagom?
+1) egyáltalán használható ez a bringa tisztességes erdei fel-le bringázásra, ha nem egy boxxert rakok bele, vagy inkább egy "ereszkedõ kerékpár".
Egy DH-s ismerõsõm szerint ez a bringa olyan tipikis "magyar stinky"... Ez azért elgondolkodtatott...
#1964
Írta 2013. június 28. - 11:15

Sziasztok!
Még új vagyok itt, de már régóta gondolkodom egy SS vagy fixi építésén.
Egy problémám van, ez pedig a súlyom: 130 kg mellé 192 cm magas vagyok. A magassággal nincs probléma, de a súly érdekelne, hogy okozhat-e problémát.
Van itthon egy rohangálós monti, de nekem valami egysebességes kéne.
Mit javasoltok?
Elõre is köszi a segítséget!
amivel õ megy, az neked is tuti jó lesz


#1965
Írta 2013. június 28. - 09:25

Még új vagyok itt, de már régóta gondolkodom egy SS vagy fixi építésén.
Egy problémám van, ez pedig a súlyom: 130 kg mellé 192 cm magas vagyok. A magassággal nincs probléma, de a súly érdekelne, hogy okozhat-e problémát.
Van itthon egy rohangálós monti, de nekem valami egysebességes kéne.
Mit javasoltok?
Elõre is köszi a segítséget!
#1966
Írta 2013. június 28. - 08:36

Van lehetõségem venni ojcsójér egy Magellan deneb-et, ... Mit gondoltok?...
Öööö... Most vagy én vagyok a retard (ami könnyen lehet

Ha a hegymászástól paráznál, akkor elmondom, hogy a majd' 17 kilós Stinkymmel is vígan (


De írd már meg légyszi, mit nem értek a kérdéseden

#1967
Írta 2013. június 27. - 17:31

Most egy cirka 18-19es méretû össztelós cc vázat hajtok ilyet:
Ez viszonylag könnyû is, fox float rl 165mm taggal egyutt kb 2,6 kg és kb 120-at mozog
Nagyon tetszene viszont ez a 150es út, biztos szépen (kevésbé okosan) lehet vele menni lefelé.
Az aggodalmam inkább az, hogy hogyan lehet vele felmenni a hegyre (merthogy senki nem visz fel). Egyszer kölcsönkaptam egy 15-ös UMF hardy-t azzal borzalmas volt tekerni. kb 15 km után vissza is vittem.
Úgy tervezem, hogy a U-turnös PSYLO telómat raknám bele, ahogy anno a 2005ös katalógusban is szerepelt. Ha ez valóban egy AM bringa akkor elvileg nem lehet gond a közlekedés vele az erdõben fel-le nem?
Egyébként 185 cm vagyok. Nem akarok vele versenyre, vagy maratonra menni...csak a móka a lényeg.
Mit gondoltok?
#1968
Írta 2013. június 27. - 15:20

#1969
Írta 2013. június 27. - 12:13

#1970
Írta 2013. június 24. - 21:31

Sziasztok!Tavaly vettem egy cruisert és szeretnék rá egy kis tuningot
sokküllõs kerék stb!Ez ügyben tudnátok segíteni?Köszi elõre is!
http://forum.bikemag...11/#post1199481
#1971
Írta 2013. június 24. - 21:20


#1972
Írta 2013. június 24. - 12:11

#1973
Írta 2013. június 22. - 05:37

Egyedi építésû országúti kerékpár « kerékpár « ORSZÁGÚTI KERÉKPÁR « Kategóriák tallózása
tegnap készítettem róla képeket még, megnéztem élõben, csekkolgattam egy-két apróságot (középcsapágy,kormánycsapágy,agyak,váz, felnik, hajtókar, fogsor, lánc, gumik állapota (utóbbi mondjuk cserés, a 20-as nem kell..) miegymás.
Hibát annyit találtam hogy hátul voltak laza küllõk. Nagyon szép, gyakorlatialg karc csak a fékváltókaron van, sor vadonat új (szemre láncot még nem látott), a láncon-tányérokon sem látszott használat.
Hozhatja akkor? Még egy óriási hiba az SPD pedál, de hát.. az majd megy kukába.
elsõ bringája lenne a srácnak, azért szeretne helybõl, mert nem akar 8ezer forintos vonatutakat kitapsolni (nem mindenki olyan hülye, mint én..) amit bicajra is költhet..
#1974
Írta 2013. június 21. - 13:20

A használtak között biztosan találsz egy jót. HASZNÁLT KERÉKPÁR APRÓHIRDETÉSSziasztok
Ha szeretnék egy komolyabb terepre való bringát, azonban nem szeretnék sokat költeni rá, mit javasoltok.
Most jelenleg egy sima bike-om van teleszkópos semmi extra.
#1975
Írta 2013. június 21. - 05:23

Sziasztok
Ha szeretnék egy komolyabb terepre való bringát, azonban nem szeretnék sokat költeni rá, mit javasoltok.
Most jelenleg egy sima bike-om van teleszkópos semmi extra.
fejtsd ki bõvebben, hogy mire szeretnéd használni és mennyit szánsz rá!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1976
Írta 2013. június 20. - 18:24

Ha szeretnék egy komolyabb terepre való bringát, azonban nem szeretnék sokat költeni rá, mit javasoltok.
Most jelenleg egy sima bike-om van teleszkópos semmi extra.
#1977
Írta 2013. június 19. - 20:16

Egyébként valami tartós kerékszettet keresek lehetõleg racsnival és beleférhetne egy tízesbe.
Ehhez elég nagy mázli kell. Vagy sokat fizetsz érte, vagy drága lesz.
Race, no Rest!
#1978
Írta 2013. június 18. - 23:38

#1979
Írta 2013. június 18. - 05:15

Mi az, hogy UG sor? :cool2: Most meglepõdtem, azt hittem ez egy átlagos kerékszett, ami passzolni fog a meglévõ bringához, de akkor lehet, hogy nagyon mellényúltam. Egyébként valami tartós kerékszettet keresek lehetõleg racsnival és beleférhetne egy tízesbe.
http://sheldonbrown.com/k7.html
http://sheldonbrown.com/speeds.html
shimanó kazattatest szabványok.. UG, ami kb. 1988 elõtti, van HG-UG ahol ugyan már az egyik borda keskenyebb, de akülsõ rész még menetes, meg van a HG, ami a mai, egyik borda keskenyebb.
Az UG-s sorra rámegy a HG-s koszorú, csak egy bordát el kell reszelni, nomeg.. kell a záró, ami az eredeti UG-s sorban a legkisebb lánckerék.
HG-sbõl talán a 10-es Dura és Ultegra olyanok, hogy kissé mélyebbek a bordák, arra is csak a saját 10-es koszorújuk jó.
126-os hátsó papucstávú az az agy, nem megy rá, max. hetes lánckeréksor.
Ilyen téren jó nézni a "tricolor ultegra" szériát..
6400--hetes UG, 126-os papucstávhoz
6401 hetes HG-UG, külsõ rész menetes, 126-os papucstáv
6402 HG-UG, de már rámegy a 8-9-10-es koszorú, igaz, a 11-es záróanya.. NEM : )
6500 na. ez sima HG, erre rámegy minden. a heteshez külön 3mm-es hézagoló kell...
de egy UG-s agy még mindig jobb, mint a 8-as campa rotor. B ) vagy az ... hélicomatic. huhh.û
van egy campys is, de nem találom..
egyébiránt ami még lehetséges ha 126-os agyad van, de 8as sort akarsz.. vegyél egy 9-es sort, 9-es váltóval, aztán használj föl belõle 8 lánckereket. : )
#1980
Írta 2013. június 17. - 21:55
