Jelentkezz be Regisztrálj

Milyen bringát vegyek?
#7641
Írta 2008. június 06. - 17:17

Újabb kérdés:
Szerintetek mennyire erõs kompromisszum az X2-höz képest az X3?
De úgy is feltehetném ezt a kérdést, hogy az X2 felszereltsége ér-e 100 pénzzel többet egy átlag halandó számára?
Mivel a felfüggesztési rendszer nem hajlamos a pogózásra, ezért a "gyengébb" rugóstag valószínûleg nem gond.
Az RS Recon 335 air villa szintén megfelelõnek tûnik. Csak azt lenne érdemes tudni, mennyire illeszkedik a mozgása a bringa hátsó feléhez.
Ami némileg több kérdõjelet hagy bennem az a hajtómû, középcsapágy és a kerekek.
Ki hogyan vélekedik?
Linkek:
http://www.giant-bic...ain/1403/29660/
http://www.giant-bic...ain/1403/31724/
#7642
Írta 2008. június 06. - 17:14

Atesz:
A mostani bringám egy merevfarú Trek monti. Szeretem, hosszú ideje nyúzom már, eddig semmi komolyabb gondom nem volt vele. De ez kb. ugyan annyira az FSA, a Shimano, a Ritchey valamint a többi alkatrészgyártó érdeme is.
Ha az eltelt évek alatt valamit megtanultam az az, hogy nem az számít, hogy melyik gyártó neve virít a váz oldalán. Sokkal inkább az, hogy milyen technológiával, mennyire átgondolt tervezéssel készítik el a gépeiket. Fully-knál ez fokozottan így van. Nem a gyártó neve miatt fogok egyik vagy másik bringa mellett dönteni.
A új Fuel Ex nem azért került a listámra mert Treket használok jelenleg, hanem az rugózási rendszerben bevezetett változtatások és a váz tetszetõs formatervezése miatt. A neten fellelhetõ leírások és tesztek alapján egy jól mûködõ rendszer. A Gaint rendszere szintén. Más gyártóknak is vannak jó megoldásai, de jelenleg ez a két bringa az, ami leginkább megfelel az általam támasztott szempontoknak.
Mivel Én is csupán bérbõl, fizetésbõl élõ ember vagyok, nem engedhetem meg magamnak, hogy évente új bringát vegyek. Ezért talán érthetõ, hogy a pénzemért az elérhetõ legjobbat szeretném.
Tapasztalatokon alapuló érvek segíthetnek a döntésemben, de egy rosszul értelmezett márkahûség nem fog.
#7643
Írta 2008. június 06. - 14:35


Ha meg valakinek tapasztalat terén tutira lehet hinni/hiszek, az Tigrincs.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7644
Írta 2008. június 06. - 14:33

csak azért vagy büszke, mert olyan biciklin nyertek, mint amilyen neked van
na megyek, elugrom egy körre a Ferrarival. Porschet pedig soha ne vegyetek, Schumi nem azzal nyert!
Csak azzal a márkával amilyen nekem van.
És igen büszke vagyok rájuk legalább annyira mint ahogy egy magyar büszke arra ha egy magyar sportoló nyer pld az olimpián.
Én meg se ferrarival se porsche val nem mennék mert mindkettõ szar,schumi meg nagyképû ennyi.
#7645
Írta 2008. június 06. - 09:59

#7646
Írta 2008. június 06. - 09:51

Pld:maga a történelem 1976-2008ig közben
1992'-ben 5200-5500-as OCLV vázak,
1993'-ban 9900-as OCLV váz,
1995'-ben Karen Sysmers 1.hely,
1996'-ban elsõ nõi mtb versenyzõ Paola Pezzo OCLV 1.helyezett,
1999'-ben Lance Armstrong Tour De France 1.hely,Travis Brown és Michael Rassmussen mountain bike 1.helyek,
2002'-ben Tim DeBoom 2.Ironman gyõzelme és Lance 4.Tour gyõzelme,
2004'-ben Lance 6.gyõzelme,
2005'-ben Lance 7.gyõzelme Chris Eatough a szóló 24órás montizás világbajnoka TREK TOP FUEL-lel stb stb.
Van mire büszke legyek!!:lol1:
hm..élversenyzõk gyõzelmeivel érvelni egy adott (nem a szûkszámú élsportolónak fejlesztett) bicikli faszasága mellett..?
#7647
Írta 2008. június 06. - 09:06

végignyomtad már a Gázló mindkét távját egymás után?
Igen, megvolt 10 óra alatt. Hogy mivel, inkább nem linkelem be, elsírnátok magatokat.
Race, no Rest!
#7648
Írta 2008. június 06. - 08:31

Szerintetek ez megérheti?
Ride Bike oldalán 130 kérül van újonan...
http://piacter.bikem...t=141303&cat=12
üdv
j4ni
a ridebike-nál (ami az ebike.hu fizikai boltja) az új 07-08-as kerül ennyibe
ez meg egy használt többéves váz.
#7649
Írta 2008. június 06. - 00:13

ha nem, akkor csak azért vagy büszke, mert olyan biciklin nyertek, mint amilyen neked van -igaz, hogy nekik édes mindegy lett volna, mit hajtanak, mint ahogy a legtöbb professzionális versenyzõnek - nem a bicikli nyerte meg a versenyt, hanem õk. a Giant (Deutsche Telekom, Ullrich, Zabel), a Speci (Sauser, Gerolsteiner), stb...ugyanúgy tud csinálni X kiló alatti bringákat nekik, csak õk éppen kevesebbet fizetnének.
na megyek, elugrom egy körre a Ferrarival. Porschet pedig soha ne vegyetek, Schumi nem azzal nyert!
#7650
Írta 2008. június 06. - 00:09

itt a TECHNOLÓGIA a kérdés. és szép, hogy karbonban jók, de itt a fullyk felfüggesztése volt a szempont.
ÉS NEM AZT AKARJUK MONDANI, HOGY A TREK SZAR, MERT NEM AZ, CSAK JELEN ESETBEN JOBB A GIANT!
Köszi
#7651
Írta 2008. június 05. - 23:59

Atesz: mondtál már egyetlen érvet, vagy jó pontot a Trek mellett? üres szavakkal dobálózol..
Pld:maga a történelem 1976-2008ig közben
1992'-ben 5200-5500-as OCLV vázak,
1993'-ban 9900-as OCLV váz,
1995'-ben Karen Sysmers 1.hely,
1996'-ban elsõ nõi mtb versenyzõ Paola Pezzo OCLV 1.helyezett,
1999'-ben Lance Armstrong Tour De France 1.hely,Travis Brown és Michael Rassmussen mountain bike 1.helyek,
2002'-ben Tim DeBoom 2.Ironman gyõzelme és Lance 4.Tour gyõzelme,
2004'-ben Lance 6.gyõzelme,
2005'-ben Lance 7.gyõzelme Chris Eatough a szóló 24órás montizás világbajnoka TREK TOP FUEL-lel stb stb.
Van mire büszke legyek!!:lol1:
#7652
Írta 2008. június 05. - 23:58

#7653
Írta 2008. június 05. - 23:13

Trekbõl csak a 8500 fölötti monti és az országúti felsõbb része érdekes.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7654
Írta 2008. június 05. - 23:12

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#7655
Írta 2008. június 05. - 23:11

tigris szerintem nem giant fan, csak sok váz megfordult már a kezei és a lábai alatt, és érveket hozott fel...
az biztos, hogy Giantbõl sok ember használja megelégedéssel, hosszútávú tapasztalattal a fullijait (Trance, NRS), míg a trekrõl kevés tapasztalat van róla (mert mindenki giantet vesz helyette:D). ennyi.
az pedig, hogy fejlesztés=tökéletesítés, nem igaz. sok olyan alkatrész van, ahol csak a designt meg pár apró dolgot fejlesztenek, lényegi változás nem történik. az xtr-hez sem nyúltak hozzá addig, amíg nem tudtak valami tényleg újat mutatni a tavalyi XTR-el...
Gabo: szerintem ne a nyereg döntse el a kérdést egy ilyen kaliberû gépnél...ahány hátsó, annyi nyereg...
De csak addig mig rá nem jön hogy a TREK sokkal jobb!

Vajon TREK-et is próbált már vagy csak fikázni tudja azt a rendszert??
A fejlesztéssel kapcsolatban továbra fent tartom álításomat illetve véleményem.
Én úgyvagyok a dologal hogy a nevesebb gyátokat szeretem vagyis amiknek van hírnevük pld:TREK,GIANT,SPECI...stb nekem mindegyik tetszik de történetesen nekem TREK-em van de azért még nem szoktam fikázni a többi neves cég által fejlesztett(tökéletesített) rendszereket.
#7656
Írta 2008. június 05. - 23:02

Ride Bike oldalán 130 kérül van újonan...
http://piacter.bikem...t=141303&cat=12
üdv
j4ni
#7657
Írta 2008. június 05. - 22:58

offEz nagyon off!
Azért a TREK-nél sem hülye emberek dolgoznak!A hozzászólásodból arra következtetek hogy te Giant fan vagy??:chin:
Mibõl gondolod hogy a TREK-nél minden tapasztalat nélkûl fejlesztenek valamit,illetve a tapasztalatot mire érteted mert lehet hogy itt nálunk még nem annyira elterjedt ez a rendszer de attól még nem szar sõt...!:wtf:
Az hogy a TREK-nél ezt a rendszert ilyen hosszú idelye alkalmazzák és azt fejlesztik(tökéletesítik) tovább azt csak arra lehet visszavezetni hogy igenis jó és használható és nem utólsó sorban még (náluk!)bevált rendszer is!
a legkevésbé sem vagyok giant fan
az hogy ilyen hosszú ideje alkalmazzák az jelenti hogy olcsó, nem kell milliókat fejlesztésre költeni, és nem kell licenszdijat fizetni pl a specinek a horst link licenszért. ilyen eccerû.
on
amúgy meg mindenki azt vesz amit akar, csak ha x százezret költ fullira akkor jobban jár ha egy valóban jól mûködõ sokkal jobban használható rendszert vesz mint egy elavult nem túl jót egy talán müködõ ráncfelvarrással (amit a marketing világrengetõ fejlesztésnek ad el)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7658
Írta 2008. június 05. - 22:48


az biztos, hogy Giantbõl sok ember használja megelégedéssel, hosszútávú tapasztalattal a fullijait (Trance, NRS), míg a trekrõl kevés tapasztalat van róla (mert mindenki giantet vesz helyette:D). ennyi.
az pedig, hogy fejlesztés=tökéletesítés, nem igaz. sok olyan alkatrész van, ahol csak a designt meg pár apró dolgot fejlesztenek, lényegi változás nem történik. az xtr-hez sem nyúltak hozzá addig, amíg nem tudtak valami tényleg újat mutatni a tavalyi XTR-el...
Gabo: szerintem ne a nyereg döntse el a kérdést egy ilyen kaliberû gépnél...ahány hátsó, annyi nyereg...
#7659
Írta 2008. június 05. - 22:43

Te pedig csak jó fanatistaként vastagbetûvel kiszedve véded a Trek-et...

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#7660
Írta 2008. június 05. - 22:38

a giant váz (ami egy fulli lelke) minden tekintetben egy nagyságrenddel jobb mint a trek, ami egy elavult 20 éves rendszer kissé ráncfelvarrott változata, ráadásul kb 0 tapasztalattal a hátsó 3szög hosszútávú megbízható mükõdését illetõen. a magas középrész meg abszolt nem elõnyös ha tekerni is akarsz a géppel, nem sak zúzni. a trance viszont egy évek óta bevált kitûnõen mûködõ megoldás.
Ez nagyon off!
Azért a TREK-nél sem hülye emberek dolgoznak!A hozzászólásodból arra következtetek hogy te Giant fan vagy??:chin:
Mibõl gondolod hogy a TREK-nél minden tapasztalat nélkûl fejlesztenek valamit,illetve a tapasztalatot mire érteted mert lehet hogy itt nálunk még nem annyira elterjedt ez a rendszer de attól még nem szar sõt...!:wtf:
Az hogy a TREK-nél ezt a rendszert ilyen hosszú idelye alkalmazzák és azt fejlesztik(tökéletesítik) tovább azt csak arra lehet visszavezetni hogy igenis jó és használható és nem utólsó sorban még (náluk!)bevált rendszer is!