888
van 170-el is
hazilag mindketto 0mm-ig butithato
csak nincs ertelme
z1 fr
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#9801
Írta 2004. május 12. - 21:09

#9802
Írta 2004. május 12. - 20:36

shiver sc(2003) VS. z1 fr qr 20(2004)
kb:120000ft 130000ft
Melyik legyen?
bevetési terület:lejtõzés,hosszú tekerések meg ilyesmi
egy hope m4 lenne rajta
kb:120000ft 130000ft
Melyik legyen?
bevetési terület:lejtõzés,hosszú tekerések meg ilyesmi
egy hope m4 lenne rajta
#9803
Írta 2004. május 12. - 20:32

le lehet és nem is hülyeség. lényegében egy vastag fekete boxxer lesz. egyesek szerint a 200 milli sok volt, bár én pártatlan vagyok, engem az a 3 centi nem zavarNA. (ezt nem félreérteni ;D )
vki csinált hozzá kit et, ami 170re butít. vhol le van irva, probáld meg megkeresni keresõvel :-\, vagy várd meg amig elmondja valaki.
vki csinált hozzá kit et, ami 170re butít. vhol le van irva, probáld meg megkeresni keresõvel :-\, vagy várd meg amig elmondja valaki.
#9804
Írta 2004. május 12. - 20:23

Sehogy (DH és Extreme FR teló mindkettõ!)! És sehogy sem célszerû próbálkozni vele! A 888-at és a Dorado-t is ahoz a rugóúthoz tervezték, amekkorával büszkélkedhet! Ne akard lebutítani azt, ami úgy jó, ahogy van! Ha túl nagy a rugóútja, akkor inkább vegyél másmilyen telót!
#9805
Írta 2004. május 12. - 20:22

Rollin Limp: Te most arra célzol, hogy "break out", "ETA" meg ilyesmi út butító tényetõkkel mennyire lehet le korlátozni a villák útját? Mert a Marzó Nyócnyócvannyóc villán efféle butító eszköz nincs. A Dorado-n nem tudom de nem hiszem, hogy lenne ilyen. :-\
#9806
Írta 2004. május 12. - 20:04

#9807
Írta 2004. május 12. - 20:00

HI Mindenkinek!
A Marzocchi 888R-nek meddig lehet lekorlátozni az útját?(és a doradonak?)??? ??? ???
kösssssssssssz
A Marzocchi 888R-nek meddig lehet lekorlátozni az útját?(és a doradonak?)??? ??? ???
kösssssssssssz
#9808
Írta 2004. május 12. - 19:32

Egy árlista új Avalanche cuccokról:
Teló:
DHF-Ti-7.0 $1595
DHF-Ti-8.0 $1595
DHF-8.0 $1895
MTN-8 $3295 (tuningolhtatható gyárilag)
MTN-10 $3695
MTN-8 telóhoz tuningárak (az összes tuning belerakattatható, ha jól tudom):
Ultra Adjuster High/low Compression $249.95
Anti-Bottoming System $99.95
Internal Bleed Non-Recirculating System $99.95
Fender & Bracket $79.95
Rugóstag:
DHS (2.25; 2.50; 2.75; 3.00) $450 + tuning $100
DHS 3.50 $500 + tuning $100
MTN-3 & 3.5 $795
Titán Avalanche rugó $200 (gyárilag acél van)
Nos, ennyi. Nekem megtenné egy DHF-8.0 vagy DHF-Ti-8.0 teló és egy DHS 2.75" x 9" rugóstag (pont beleillene a teló és a rugóstag is a vázamba).
Rob! Sajnos a 8.5"os kicsi a vázamba, 9"-os kell (2.75" x 9")! Még $410 elviselhetõ, de akkor már a tuningnak is benne kell lennie, valamint jó állapotúnak is kell lennie (én póstaköltséggel kb. 100ezerre tagsálom, póstaköltség nélkül kb. 90ezer)!
Teló:
DHF-Ti-7.0 $1595
DHF-Ti-8.0 $1595
DHF-8.0 $1895
MTN-8 $3295 (tuningolhtatható gyárilag)
MTN-10 $3695
MTN-8 telóhoz tuningárak (az összes tuning belerakattatható, ha jól tudom):
Ultra Adjuster High/low Compression $249.95
Anti-Bottoming System $99.95
Internal Bleed Non-Recirculating System $99.95
Fender & Bracket $79.95
Rugóstag:
DHS (2.25; 2.50; 2.75; 3.00) $450 + tuning $100
DHS 3.50 $500 + tuning $100
MTN-3 & 3.5 $795
Titán Avalanche rugó $200 (gyárilag acél van)
Nos, ennyi. Nekem megtenné egy DHF-8.0 vagy DHF-Ti-8.0 teló és egy DHS 2.75" x 9" rugóstag (pont beleillene a teló és a rugóstag is a vázamba).
Rob! Sajnos a 8.5"os kicsi a vázamba, 9"-os kell (2.75" x 9")! Még $410 elviselhetõ, de akkor már a tuningnak is benne kell lennie, valamint jó állapotúnak is kell lennie (én póstaköltséggel kb. 100ezerre tagsálom, póstaköltség nélkül kb. 90ezer)!
#9809
Írta 2004. május 12. - 16:20

Ti-Ni becsuszot lehet kapni kulon, illetve lehetett. Amugy a Ti-Ni-s Boxxer WC 2002-ev vegen jott be, persze nem ebben a szinben....
Ez a bordo utolag lett atalakitva.
Ez a bordo utolag lett atalakitva.
#9811
Írta 2004. május 12. - 15:24

láttam egy rugóstagot, 8.5*2.5-ös avy titán rugóval. 410 usd. ez olcsó? (kb 150.000 mire itthon van)
villa meg: egy ideje egyáltalán ne láttam használtat eladót. a multkor volt egy risse bigfoot az mtbr-en. de nem lenne elég annak a giantnak egy boxxer?
villa meg: egy ideje egyáltalán ne láttam használtat eladót. a multkor volt egy risse bigfoot az mtbr-en. de nem lenne elég annak a giantnak egy boxxer?
#9812
Írta 2004. május 12. - 15:09

Tökmindegy, a lényeg, hogy jó egyen a rugóstag!
Avalanche telót és rugóstagot tud valaki olcsón szerezni jó állapotban?
Avalanche telót és rugóstagot tud valaki olcsón szerezni jó állapotban?
#9813
Írta 2004. május 12. - 14:39

nagyon megy a kémia okítás ;D
amúgy pl a He is nemesgáz és a legutolsó héjja ;D
az s, így oda nehezen kerül 2-nél több elektron.
amúgy pl a He is nemesgáz és a legutolsó héjja ;D
az s, így oda nehezen kerül 2-nél több elektron.
#9814
Írta 2004. május 12. - 14:09

;DMinden atom arra törekedik, hogy 8 e-je legyen az utolsó hélyán...akinek ez megvan az nemes..(yeah)
még anno igy magyarázta el nekem hatodikba a tanci néni...
még anno igy magyarázta el nekem hatodikba a tanci néni...
#9815
Írta 2004. május 12. - 09:47

A nitrogént (a levegõ kb. 78%-a) az iparban INERT gázgént használják, és valóban nem nemesgáz, de a nemesgázokhoz hasonlóan igen nehezen lép reakcióba más elemekkel/vegyületekkel, így a fémek korróziós reakcióiban sem vesz részt. A NO és a NO2 mérgezõ N-oxidok, a N2O a habpatronokból ismert, régen altatásra használt gáz (régebben: kéjgáz).
#9816
Írta 2004. május 12. - 09:36

akoo huyleseget irtam a nemessegevel kapcsolatban.
hiszek nektek!
es kismedve.
de attol meg nem kell a rugostagban levo nitrogen toltestol hasra esni.
hiszek nektek!
es kismedve.
de attol meg nem kell a rugostagban levo nitrogen toltestol hasra esni.
#9817
Írta 2004. május 12. - 09:27

ezt asszem nem kellett volna
Nemesgáz: nem alkot vegyületet semmivel.
Ja, mint Begbie megjegyezte a N nem igazán tartozik a nemesgázok közé, minthogy elmemi állapotában jellemzõen nem fordul elõ... (A levegõben: N2)
Szomorú lenne, ha nem alkotna vegyükleteket, az NO2 nem annyira hiányozna, de a N2O nélkül nem ehetnénk tejszínhabot, és sok gyanúsan ;D emberke arca lenne

Ezen túl a szerves vegyületek egyik alapvetõ alkotóeleme (a C és az O mellett)...
Ezért gondoltam, hogy esetleg egyéb érdemei elismeréseként kapta mostanában a nemesi címet, csak nem olvastam a Blikkben...
#9818
Írta 2004. május 12. - 08:22

Attól függ: mennyit, milyen úton, mennyire poros/vizes körülmények között használod.
Ez igazi "neszesemmifogdmegjól" válasz volt. Vállveregetés ezerrel! ;D
Most komolyan: átlagban legyen mondjuk félévente. Kb tavasszal, mielõtt elkezded rendszeresebben használni, illetve valamikor õsszel, mielõtt elpakolod. Vagy tavasszal és a nyár közepén?
Szal kb érzésre, mikor úgy érzed, nem mozog már olyan finoman mint ahogy kellene.
Ez igazi "neszesemmifogdmegjól" válasz volt. Vállveregetés ezerrel! ;D
Most komolyan: átlagban legyen mondjuk félévente. Kb tavasszal, mielõtt elkezded rendszeresebben használni, illetve valamikor õsszel, mielõtt elpakolod. Vagy tavasszal és a nyár közepén?
Szal kb érzésre, mikor úgy érzed, nem mozog már olyan finoman mint ahogy kellene.
#9819
Írta 2004. május 11. - 23:08

Sziasztok!
Szerintetek egy rs jett-nek mennyi iddönként van szüksége zsirozásra?
Szerintetek egy rs jett-nek mennyi iddönként van szüksége zsirozásra?
#9820
Írta 2004. május 11. - 22:35
