ha fullym lenne vennékb bele egy fasza vanillát vagy egy pro deluxetot és virulnék amig meg nem halok, vagy nem lesz divat a méteres rugóút... persze ha vázzal kapnám azt sokelemüt akkor jóvan nem dobnám ki.
nitrogénrõl meg nem mind1? ha megy levegõvel akkor jó.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#9821
Írta 2004. május 11. - 21:20

#9822
Írta 2004. május 11. - 19:46

rob: nem rad gondoltam, de ha mar igy magadra veszed.
a manitura gondoltam, hogy mar az a 6ik allitasi lehetoseg parasztvakitas...
minnel tobb cuccot beletesznek, hogy veletlenul se lehessen beallitani. megertem ha senki nem bizbaszol vele. felesleges.
a manitura gondoltam, hogy mar az a 6ik allitasi lehetoseg parasztvakitas...
minnel tobb cuccot beletesznek, hogy veletlenul se lehessen beallitani. megertem ha senki nem bizbaszol vele. felesleges.
#9823
Írta 2004. május 11. - 19:40

Akkor a NO2 az nem vegyület...
És a nitrogén miatt megy jobban a kocsi.... :-X ;D
És a nitrogén miatt megy jobban a kocsi.... :-X ;D
#9824
Írta 2004. május 11. - 19:32

Nitrogén szerintem sem nemesgáz...
:
pl. nitrogéndioxid NO2
Nemesgázok tudtommal csak a 8. peridódusban vannak, neon xeon és társai... Nem az 5.ben mint az N.
Bár lehet a gépészek ezt is jobban tudják! ;D


pl. nitrogéndioxid NO2
Nemesgázok tudtommal csak a 8. peridódusban vannak, neon xeon és társai... Nem az 5.ben mint az N.
Bár lehet a gépészek ezt is jobban tudják! ;D
#9825
Írta 2004. május 11. - 19:02

Nemes? Tán lovaggá ütötte a királynõ?
ezt asszem nem kellett volna
Nemesgáz: nem alkot vegyületet semmivel.
#9826
Írta 2004. május 11. - 18:09

#9827
Írta 2004. május 11. - 17:36

ÉN? ;Dbõcsész
vagy politológus?!
Informatikus, de a lustább fajtából ;D (ja meg ma buli is volt már egy pincében)
#9828
Írta 2004. május 11. - 17:13

#9829
Írta 2004. május 11. - 17:04

link=board=5;threadid=2338;start=7140#msg182686 date=1084282090]
és ki kell ábrándítsalak: az 5th elementben nincs nitrogén, ugyanis én is sima telópumpával fújom az enyémet. (ami levegõt pumpál bele)
Általános iskolai tanulmányaim emlékei alapján a levegõ hetven X százaléka nitrogén ;D ;D ;D.
#9830
Írta 2004. május 11. - 15:28

ohh, akkor elmondanám még egyszer: a manitou swinger 6 way és a progressive suspension 5th element ugyanaz!! a manitou megvette a licence-t a progressive-tõl, és most csinálják. azért 6-way, mert az 5th element 5 állítási lehetõségéhez hozzácsapták az elõfeszítés állítási lehetõséget, amitõl egybõl 6 lett 
spv, ami a manitoukban van: ez az a technológia, amit licenceltek. platform sensitive valving, vagy hogy híjják a progressive-nél.
szóval: kérlek ne kérdezdd meg többet, hogy melyik a jobb, vagy miben más, mert ugyanaz a kettõ, csak a szinük más. (jajj, el ne feledjem: a 6-waynek a túlfolyó ugyanazon oldalán van a low és high speed állító bizbasz, az 5th elementnek meg egyik oldalon egy, másik oldalon egy - hatalmas különbség....)
és ki kell ábrándítsalak: az 5th elementben nincs nitrogén, ugyanis én is sima telópumpával fújom az enyémet. (ami levegõt pumpál bele)
miért érzed úgy, hogy kell valami különbségnek lennie? nagyon hihetetlen, hogy az ég egy adta világon semmi nincs köztük?
vajda: igazad van, egy átlagjúzerlúzer mint én, nem használja az 5th állítási lehetõségeit, csak a levegõt kell pumpálgatni néha, meg a visszaút csillapítást egyszer belõni, hogy jó legyen.
arra még nem jöttem rá amúgy, hogy a kamraméret hogy szabályozza a progressziót: mi a különbség akkor, amikor nagy kamra mellett megyek nagy nyomással, és amikor kis kamra mellett megyek nagy nyomással?

spv, ami a manitoukban van: ez az a technológia, amit licenceltek. platform sensitive valving, vagy hogy híjják a progressive-nél.
szóval: kérlek ne kérdezdd meg többet, hogy melyik a jobb, vagy miben más, mert ugyanaz a kettõ, csak a szinük más. (jajj, el ne feledjem: a 6-waynek a túlfolyó ugyanazon oldalán van a low és high speed állító bizbasz, az 5th elementnek meg egyik oldalon egy, másik oldalon egy - hatalmas különbség....)
és ki kell ábrándítsalak: az 5th elementben nincs nitrogén, ugyanis én is sima telópumpával fújom az enyémet. (ami levegõt pumpál bele)
miért érzed úgy, hogy kell valami különbségnek lennie? nagyon hihetetlen, hogy az ég egy adta világon semmi nincs köztük?
vajda: igazad van, egy átlag
arra még nem jöttem rá amúgy, hogy a kamraméret hogy szabályozza a progressziót: mi a különbség akkor, amikor nagy kamra mellett megyek nagy nyomással, és amikor kis kamra mellett megyek nagy nyomással?
#9831
Írta 2004. május 11. - 14:10

sziasztok!
tudom, hogy nem ide kéne írni, de fontos!
valak rendelt mostanában a bikemailorder-rõl? ha igen jó lenne ha megkeresne privátban, mert lenne egy pár kérdésem!
köszi
tudom, hogy nem ide kéne írni, de fontos!
valak rendelt mostanában a bikemailorder-rõl? ha igen jó lenne ha megkeresne privátban, mert lenne egy pár kérdésem!
köszi
#9832
Írta 2004. május 11. - 13:53

#9833
Írta 2004. május 11. - 10:58

Beszivatják? Akkor az nem nitrogén lesz :a nitrogennel mindig beszivatjak az emebreket!

nitrogen csak azert van benn mert attol nem korrodal semmi.
nemes gaz.
Nemes? Tán lovaggá ütötte a királynõ?

#9834
Írta 2004. május 11. - 10:44

#9835
Írta 2004. május 11. - 01:40

#9836
Írta 2004. május 11. - 01:17

Ior!
Egy hatalmas félreértést akarok elkerülni! Fogalmazási hiba volt! Én úgy gondoltam, csak rosszúl írtam le, de most kijavítom! A 5th-ben Nitrogén van (Crossmotor telóknál és rugóstagoknál is van ilyen), melynek nincs külön kamrája (egyben van az olaj és a gáz) és a Manitouban légkamra van külön (tehát külön részben van a gáz és külön részben az olaj), amiben levegõ van és ezt a légkamrát a pumpával tudjuk telenyomatni levegõvel. A 5th belseje olyan, mint a 2003-as Pro Deluxe-é (nincs külön gázkamra, hanem egyben az olaj és a gáz). Naszóval én ezt így hallotam! Ez érdekelne, hogy ez tényleg így van-e? De akkor mi a külömbség a menettulajdonságban, ha állítólag mind a kettõ tök egyforma, csak más külsõ és név alatt van forgalomban? Biztos van valami külömbség?
Egy hatalmas félreértést akarok elkerülni! Fogalmazási hiba volt! Én úgy gondoltam, csak rosszúl írtam le, de most kijavítom! A 5th-ben Nitrogén van (Crossmotor telóknál és rugóstagoknál is van ilyen), melynek nincs külön kamrája (egyben van az olaj és a gáz) és a Manitouban légkamra van külön (tehát külön részben van a gáz és külön részben az olaj), amiben levegõ van és ezt a légkamrát a pumpával tudjuk telenyomatni levegõvel. A 5th belseje olyan, mint a 2003-as Pro Deluxe-é (nincs külön gázkamra, hanem egyben az olaj és a gáz). Naszóval én ezt így hallotam! Ez érdekelne, hogy ez tényleg így van-e? De akkor mi a külömbség a menettulajdonságban, ha állítólag mind a kettõ tök egyforma, csak más külsõ és név alatt van forgalomban? Biztos van valami külömbség?
#9837
Írta 2004. május 10. - 23:47

#9838
Írta 2004. május 10. - 23:12

a nitrogennel mindig beszivatjak az emebreket!
tok mindegy, hogy nitrogen vagy levego.
na jo nem tok mindegy de majdnem.
nitrogen csak azert van benn mert attol nem korrodal semmi.
nemes gaz.
ha nem lenne elvalasztva a gaz az olajtol akkor nem mukodne a spv vagy minek van nevezve.
ugyanaz kivul belul.
csak a szine mas!
szerinted amikor nekialsz a telopumpaval a palya mellett pumaplni. akkor a pumpa kiszuri a levegobol
a nitrogent es csak azt nyomja be a tagba?
jah
tok mindegy, hogy nitrogen vagy levego.
na jo nem tok mindegy de majdnem.
nitrogen csak azert van benn mert attol nem korrodal semmi.
nemes gaz.
ha nem lenne elvalasztva a gaz az olajtol akkor nem mukodne a spv vagy minek van nevezve.
ugyanaz kivul belul.
csak a szine mas!
szerinted amikor nekialsz a telopumpaval a palya mellett pumaplni. akkor a pumpa kiszuri a levegobol
a nitrogent es csak azt nyomja be a tagba?
jah
#9839
Írta 2004. május 10. - 21:48

Iljics!
Szerinted valaha fog változni a helyzet ilyen téren pozitív irányba vagy célszerû, ha kiviszem külföldre, ha van valami gáz? Külömben melyik a jobb a 5th vagy a 6Way? Az egy dolog, hogy bellül egyformák, de azért mégis van valami külömbség a kettõ között, nem? Én úgy hallotam, hogy a 5th belsejében Nitrogén van és nincs külön kamra a gáznak (egyben van az olajjal), a Manitouban meg légkamrája van, amit lehet pumpálni és a Nitrogén helyett levegõ van (külön van az olaj és a gáz), persze mindkettõben van olajcsillapítás is. Vagy ez csak valamiféle rossz pletyka, amit hallotam?
Szerinted valaha fog változni a helyzet ilyen téren pozitív irányba vagy célszerû, ha kiviszem külföldre, ha van valami gáz? Külömben melyik a jobb a 5th vagy a 6Way? Az egy dolog, hogy bellül egyformák, de azért mégis van valami külömbség a kettõ között, nem? Én úgy hallotam, hogy a 5th belsejében Nitrogén van és nincs külön kamra a gáznak (egyben van az olajjal), a Manitouban meg légkamrája van, amit lehet pumpálni és a Nitrogén helyett levegõ van (külön van az olaj és a gáz), persze mindkettõben van olajcsillapítás is. Vagy ez csak valamiféle rossz pletyka, amit hallotam?
#9840
Írta 2004. május 10. - 20:04

Mindkettõt egyformán lehetetlen szervízelni kishazánkban, mivel a két tag ugyanaz belül !!