Elvileg atszerelheto. A lab tuti ugyanaz, ha a rugout megegyezik a ket villanal, akkor a becsuszo is ugyanaz. Nem vagom annyira a manitouk belsejet, de szerintem siman at tudod szerelni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#6241
Írta 2005. március 15. - 20:18

#6242
Írta 2005. március 15. - 20:09

Sziasztok!
Van egy szar axel elitem (elhajlott a válla), postán rendeltem, aztán amikor megkaptam..... néztem,..... nagyot...., persze hiába hívtam a srácot, hiába írtam e-mailt... tudjátok. már nem is érdekel. most azon gondolkodtam, hogy ha manitouék ésszel élnek, akkor a comp és az elite ugyanarra a lábra épül. ez szerintem biztos így van. az elitemen minden belsõség jó, mert nagyon jól mozog, csak kicsit érdekes szögben áll. Tehát ha veszek egy axel compot, akkor az apróság elvileg jó lesz alkatrésznek (tömítések, rugók, tekerentyû, gumiharang...) de azt lehet, hogy az axel compba berakom az állítható csillapítást az elitebõl????
ha tudtok segíteni, akkor plíííízzzz!!!!!!
elõre is köszi.
Van egy szar axel elitem (elhajlott a válla), postán rendeltem, aztán amikor megkaptam..... néztem,..... nagyot...., persze hiába hívtam a srácot, hiába írtam e-mailt... tudjátok. már nem is érdekel. most azon gondolkodtam, hogy ha manitouék ésszel élnek, akkor a comp és az elite ugyanarra a lábra épül. ez szerintem biztos így van. az elitemen minden belsõség jó, mert nagyon jól mozog, csak kicsit érdekes szögben áll. Tehát ha veszek egy axel compot, akkor az apróság elvileg jó lesz alkatrésznek (tömítések, rugók, tekerentyû, gumiharang...) de azt lehet, hogy az axel compba berakom az állítható csillapítást az elitebõl????
ha tudtok segíteni, akkor plíííízzzz!!!!!!
elõre is köszi.
#6243
Írta 2005. március 15. - 17:08

Nem tudja vki, honnan lehetne megszerezni a marzo mz comp/race tervrajzát(vagy vmi olyan rajzot ahol le van rajzolva, hogy hogy néz ki belül).
már szétnéztem egy csomó helyen, de nem találtam.
már szétnéztem egy csomó helyen, de nem találtam.
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#6244
Írta 2005. március 14. - 20:04

#6245
Írta 2005. március 14. - 20:00

és 4x versenyezni is jó lehet. felépítésben olyan, mint egy fox. És azzal is elég sokan dual/4x versenyeznek. világkupán. Szóval?

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6246
Írta 2005. március 14. - 19:46

Hát szerintem karbon váll-nyakkal, és mondjuk 65-80mm-re leszabva a reba sem lesz sokkal nehezebb egy sid-nél. Tárcsaféket viszont bírja, ellenben a Sid-el. Tehát azért lenne létjogosultsága. Majd meglátjuk. Mindesetre szerintem, ha attól többen megveszik, akkor bármit ráírnak.
#6247
Írta 2005. március 14. - 19:43

Najo, csak eddig a WorldCup szeria valoban az elversenyzoknek keszult.
Itt is latszik a harom kategoriabol hogy a Boxxer es a SId a Racing, es ezekbol van csak WC.
http://www.sram.com/...forks/index.php
Mondjuk ezzel a nevvel talan tobb Reba-t adnak el
Itt is latszik a harom kategoriabol hogy a Boxxer es a SId a Racing, es ezekbol van csak WC.
http://www.sram.com/...forks/index.php
Mondjuk ezzel a nevvel talan tobb Reba-t adnak el

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#6248
Írta 2005. március 14. - 19:42

legyen 4x, 1reba/verseny

#6249
Írta 2005. március 14. - 19:37

hát van maraton vb nem? testesebb cc-seknek jó lehet. Meg felvágósoknak
Amugy meg nem az a lényeg, hogy valaki tényleg elinduljon egy világkupán vele, hanem hogy az emberek megvegyék.

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6250
Írta 2005. március 14. - 19:19

Es a Rebaval megis melyik vilagkupan indulnak?? ( Boxxer - DH, SID - CC, Reba - ? )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#6251
Írta 2005. március 14. - 19:03

Endroo: Csak kivancsiskodtam ,hogy mik a lehetosegek 
Amugy azert kerdeztem ,mert hallottam arrol ,hogy vannak olyan telok amik tobbre kepesek "pici" beavatkozassal ,de ha ennel bonyolultabb az ugy akkor persze hagyom a dolgot.
Suntour kap egy nagy pirospontot

Amugy azert kerdeztem ,mert hallottam arrol ,hogy vannak olyan telok amik tobbre kepesek "pici" beavatkozassal ,de ha ennel bonyolultabb az ugy akkor persze hagyom a dolgot.
Suntour kap egy nagy pirospontot

#6252
Írta 2005. március 14. - 18:55

#6253
Írta 2005. március 14. - 18:39

#6254
Írta 2005. március 14. - 18:13

az meg mi, a vállnál a becsúszókon, vajon?
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#6255
Írta 2005. március 14. - 15:30

2006 rst dirtjump villa - avagy taiwan strikes back.

érdemes figyelni az átütõs papucsot, az állítókákat, stbstb
mégegy kép:
KÉP

érdemes figyelni az átütõs papucsot, az állítókákat, stbstb

mégegy kép:
KÉP
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6256
Írta 2005. március 14. - 15:08

utóbbit nem kapni utángyártottban
De, porlehuzobol is van olcso utangyartott, ami persze nem utangyartott, mert nem a villahoz csinaltak, hanem szabvany, csak jo bele. Annyi a kulonbseg, hogy ennek nincs pereme es belul van a rugo ne kivul. De legalabb lehet kapni es nem tobb ezer, hanem csak par szaz forint.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#6257
Írta 2005. március 14. - 14:18

a low-end marzok készülnek ott. Mz comp, dirt jam comp, és társai. Gondolom azok, amik itthon 50ezer ftnál kevesebbe kerülnek.
a giant a giantnál készül. a merida a specializedet csinálja.
ja, és a 888 meg ugye albániában készül.
a giant a giantnál készül. a merida a specializedet csinálja.
ja, és a 888 meg ugye albániában készül.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6258
Írta 2005. március 14. - 14:17

dig: légyszíves ne legyél hüüüüüüjjjjjjeeeee
csak a tw-s katalógusban szereplõ marzók készülnek állítólag a suntournál meg a giant a meridánál

csak a tw-s katalógusban szereplõ marzók készülnek állítólag a suntournál meg a giant a meridánál

#6259
Írta 2005. március 14. - 14:15

Mindegyik marzo ott készül?Vagy a munka bizonyos fázisait végzik ott?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#6260
Írta 2005. március 14. - 14:14

nem, csak a sutour néven forgalomba helyezettekrõl volt szó. Csak ugye 5e ft-os gumiharang-alatt-a-rugó-a-becsúszón-kívül tipusú villából könnyebb eladni egy csilliárd darabot, mint 100ezres z1-bõl ugye

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F