Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1461
Írta 2009. október 16. - 17:19
Rugók
Szervíz + rugó "guidelines" (COIL SPRING GUIDELINES résznél részletes infókkal a rugókról)
_____________________________________________
AM rlz
#1462
Írta 2009. október 16. - 17:01
...és ha annyira szeretnéd, azt is leírhatom, hogy a különbözõ színû rugók milyen súlyhatárokra vannak méretezve.Koszi
Akkor tegyunk pottyot a dolog vegere
Festve voltak igen es beismerem eleg gaz de en a sotetben zajcsillapitot neztem szinjelolesnek eh :no_tak:. Szoval 1 zold es 1 bibor van pluszban es amilyen "makom" lehet a fekete van benne. Bar irva volt hogy az nem tartozek akkor viszont melyik az otodik? Annyit lehet tudni a hogy a ket emlitett szin kozul melyiket hova lehet tenni kemenysegben?
Egyébként az elmúlt három nap folyamán nem volt öt perced arra, hogy mindezt megnézd a Fox honlapján? :chin: Mert ezek az infók is ott vannak, sok egyéb, hasznos dologgal egyetemben.
#1463
Írta 2009. október 16. - 09:13
bíbor-kék-zöld. És ha bíbor és zöld van pluszban akkor kizárásos alapon a közepes , vagyis a KÉK van bent a telóban. Mivel VV tökéletesen sorrendbe rakta a puhától a keményig, ezért tudhatjuk, hogy a BÍBOR a rugó mellyel próbálkoznod kell ha puhább mozgást akarsz. Szigorúan a csak bal szárba!
#1464
Írta 2009. október 16. - 05:46
#1465
Írta 2009. október 16. - 00:57
Akkor tegyunk pottyot a dolog vegere
Festve voltak igen es beismerem eleg gaz de en a sotetben zajcsillapitot neztem szinjelolesnek eh :no_tak:. Szoval 1 zold es 1 bibor van pluszban es amilyen "makom" lehet a fekete van benne. Bar irva volt hogy az nem tartozek akkor viszont melyik az otodik? Annyit lehet tudni a hogy a ket emlitett szin kozul melyiket hova lehet tenni kemenysegben?
#1466
Írta 2009. október 15. - 14:12
ha jól értelmezem 2-t kapott, csak mivel úgy gondolta hogy mind2 szárban van, és mivel gondolom nem pöttyöt keresett (régi rs rugók voltak tán telibe festve?) azért mondta hogy egy darab (ill igy egy garnitura) fekete rugót kapott.Csak a bal szárban van egy db rugó. A VV által írt színpöttyök alapján azonosítsd be a rugódat. Hogy kaptál csak plusz egy rugót? Bolti vétel vagy másodkéz? Ezt azért kérdezd meg az eladótól. Ha tudod. Remélhetõleg a puhább rugót kaptad és akkor tudsz cserélni.
azt meg még mindig nem tuggyuk hogy ez vajh csak masszívságban különbözik, az F sorozattol vagy nagyon más mozgása is lehet e ?
http://www.xfactorne...=20&keszleten=1
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1467
Írta 2009. október 15. - 14:01
#1468
Írta 2009. október 15. - 07:54
#1469
Írta 2009. október 15. - 02:42
Hány kiló vagy? A bal szár tetején az elõfeszítés teljesen kicsavarva? Elvileg a közepes rugó van benne és kapnod kellett hozzá egy puhábbat és egy keményebbet Érdemes kipróbálnod a puhább rugót elõfeszítéssel, hátha az jobban bejön. Tavaly voltam Fro- ban zúzós terepen Van-nal és én sem találtam kellõen puhának a közepes rugót. A 36 Float-om kellemesebb 40-50 PSI között, 30-40 % SAG. Egy szétszedés, kenés is használhat neki, van, hogy gyárilag száraz a belseje. Kevesebb olajat ne rakj bele, de más viszkozitásút megpróbálhatsz. Kb. ennyi tippem van a finomabb mozgásért. Hajrá.
Elofeszites teljesen kinn. Nem tudom melyik rugo van benne, egyet kaptam hozza pluszban, mivel mindketto rugo fekete szinnel van jelolve gondolom mindket szárba van. A fekete ugytudom a kozepest jeloli. Egyenlore nem akarom szetbombazni amig jol mukodik es nem szukseges olajcsere, de kosz a tippet. A rugorol meg jo lenne tudni melyik milyen. Szerintem csak a 40-eshez adnak kettot vagy engem mar utolert a valsag
#1470
Írta 2009. október 15. - 02:16
azért arra vigyázz hogy ne legyen túl szoros...nehogy még jobban elkurja a becsúszót
Néztem de amióta észrevettem ill lefixáltam a szimit nemtörtént semmi.
Hála a jó istennek.
#1471
Írta 2009. október 14. - 21:38
(Itt olvastam a service manualt, ahol kifejezetten csak a 2007-es Vanillát említik, és nem azt írják, hogy mondjuk "2007-".) Ezt írják: "Note: The 2007 VANILLA 140 does not have a shorter travel option. Therefore, you should not find any travel spacers on top of the coil spring."
Nos, nekem aztán végképp fogalmam sincs, de ezzel hátha elvarrható ez a szál. Is.
_____________________________________________
AM rlz
#1472
Írta 2009. október 14. - 21:04
Erre kiváncsi vagyok
06-os modellek után nem müködik a spacerezés, vagy én nem találtam róla semmit a neten.
Lehet csak 120at mozog, de ugyan olyan magas ?
nem spacerezés volt. a srác(boltos-szervizes) vmi olyasmit emlegetett, hogy a rugón belül vmi mûanyag b@aszt összehúztak a factorban. õ sem tudta pontosan elmondani.. ja, és belerakattam a puha rugót is, így annak ellenére, hogy egy kicsit feszített állapotban van, elég szépen mozog(munkahelyrõl hazáig, padka ilyesmi, élesben majd köv 7vge).
tehát csökkent a beépítési magasság is, ami jót tett a geónak is, a meredekebb szögek jól beleillenek a következõ évi elképzeléseimbe.
#1473
Írta 2009. október 14. - 20:43
2009es évjáratú vanillám mától 120at mozog, x-factor által.
(a rugót húzták össze valahogy, nem láttam, az itthoni szervizes srác sem tudott sokkal többet mondani)
Erre kiváncsi vagyok
06-os modellek után nem müködik a spacerezés, vagy én nem találtam róla semmit a neten.
Lehet csak 120at mozog, de ugyan olyan magas ?
#1474
Írta 2009. október 14. - 20:17
Hasonlo temaban:
Tudja valaki hogy egy joval tobb mint 100 rugos 160mm -es 2009 FOX 36 Van R miert olyan progressziv hogy a nem light-os esetenkent DH-elemekkel tuzdelt kerekparozas soran is csak neha mozogja ki az utja 80%-anal tobbet??
Ez azt jelenti csak ha megfeszulok akkor hajlando esetleg 14-15cm-et adni nagy kegyesen, de tobbnyire 8-10-et ha eler. Tokeletesen atlagos sullyal. Meg nem volt szervizben a villa es velemenyem szerint hibatlan (egyszeruen erthetetlen modon igy van gyarilag belove) Semmeringben valoban sikerult kihasznalnom rovid idore,de ez vicc hisz ez nem kizarolag DH villa. Szoval mit lehetne csinalni? Kisebb viszkos olaj es / vagy kevesebb? Esetleg a hozzaadott masik rugoval valo csere? Vagy fel kell furni ezt is??
ui: Engem az se zavar ha megno kicsit a SAG cserebe, csak legyen smoooth ahogy irjak itt is:
http://www.foxracing.../forks/36_VAN/R
Hány kiló vagy? A bal szár tetején az elõfeszítés teljesen kicsavarva? Elvileg a közepes rugó van benne és kapnod kellett hozzá egy puhábbat és egy keményebbet Érdemes kipróbálnod a puhább rugót elõfeszítéssel, hátha az jobban bejön. Tavaly voltam Fro- ban zúzós terepen Van-nal és én sem találtam kellõen puhának a közepes rugót. A 36 Float-om kellemesebb 40-50 PSI között, 30-40 % SAG. Egy szétszedés, kenés is használhat neki, van, hogy gyárilag száraz a belseje. Kevesebb olajat ne rakj bele, de más viszkozitásút megpróbálhatsz. Kb. ennyi tippem van a finomabb mozgásért. Hajrá.
#1475
Írta 2009. október 14. - 18:28
(a rugót húzták össze valahogy, nem láttam, az itthoni szervizes srác sem tudott sokkal többet mondani)
#1476
Írta 2009. október 14. - 07:35
#1477
Írta 2009. október 14. - 04:30
Bocsi hogy csak most térek vissza.
Szét ugyan nemszedtem ismét a villát a képen jelzett hiba miatt
de megoldottam a problémát! Igaz kicsit hülyén néz ki de a
funkcióját tökéletesen betölti. Folyás vagy akár pár csepp olaj,
nem volt a villán. Így hozzá se fogok nyúlni a köv service-ig.
Kép köv hsz.
A becsúszón csak vízvan. Azt elfelejtettem letörölni.
:banned:
#1478
Írta 2009. október 10. - 20:47
#1479
Írta 2009. október 10. - 20:39
Tudja valaki hogy egy joval tobb mint 100 rugos 160mm -es 2009 FOX 36 Van R miert olyan progressziv hogy a nem light-os esetenkent DH-elemekkel tuzdelt kerekparozas soran is csak neha mozogja ki az utja 80%-anal tobbet??
Ez azt jelenti csak ha megfeszulok akkor hajlando esetleg 14-15cm-et adni nagy kegyesen, de tobbnyire 8-10-et ha eler. Tokeletesen atlagos sullyal. Meg nem volt szervizben a villa es velemenyem szerint hibatlan (egyszeruen erthetetlen modon igy van gyarilag belove) Semmeringben valoban sikerult kihasznalnom rovid idore,de ez vicc hisz ez nem kizarolag DH villa. Szoval mit lehetne csinalni? Kisebb viszkos olaj es / vagy kevesebb? Esetleg a hozzaadott masik rugoval valo csere? Vagy fel kell furni ezt is??
ui: Engem az se zavar ha megno kicsit a SAG cserebe, csak legyen smoooth ahogy irjak itt is:
http://www.foxracing.../forks/36_VAN/R
#1480
Írta 2009. október 09. - 21:38
Az mennyire gáz,egyátalán az-e,hogy egy F90 RL teljesen nem lockolható. Baromi erõ kell,de mégis mozog kicsit. Ez lehet valami kehe? Szándékoznék megvenni,de így kicsit fázok tõle. Gondolom itt jópáratoknak van tapasztalata Foxokról, nekem még soha nem volt ilyen telóm...
Köszi elõre is az észrevételeket!
teke