Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1501
Írta 2009. október 05. - 10:28
#1502
Írta 2009. október 05. - 10:22
A negatív rugónak nincs sok szerepe ebben, mert ha acélból van akkor a normál beülés hatására sem dolgozik, ha meg levegõs akkor szintén, a normál beülés hatására annyira megnõ a kamra térfogata, hogy az már nem dolgozik semmit.Kellõ tapasztalat és szaktudás hiányában a kérdésre válaszolni sajnos nem tudok, de épp a napokban láttam egy mérést a rugóútról és az adott mérték "kimozgatásához" szükséges erõkrõl, ami némileg választ adhat a kérdésre. A mountainbike-magazin.de méreget mostanság ilyen N/mm értékeket. Jól látszik, hogy - a belinkelt példánál maradva (Fox Talas32 és RP23 tag) - 140-es rugóútból ~110 mm kimozgatásához 1000 N szükséges, 130 mm-hez már 1500 N és a 140mm-hez nem elég a 2000 N. Gondolom a negatív rugóút növelésével valamelyest csökkenthetõek ezek az erõk, de arányaiban az adott rugóút kimozgatásához szükséges erõk hasonlóak. Úgy látszik, ezek ilyenek.
A sebesség mindent megold.
#1503
Írta 2009. október 05. - 09:20
ez nagy segítség volt köszi ezek szerint nem egyedi jelenség. lehet-e orvosolni? ennyiért mozogja már ki az útját, bassz...
Kellõ tapasztalat és szaktudás hiányában a kérdésre válaszolni sajnos nem tudok, de épp a napokban láttam egy mérést a rugóútról és az adott mérték "kimozgatásához" szükséges erõkrõl, ami némileg választ adhat a kérdésre. A mountainbike-magazin.de méreget mostanság ilyen N/mm értékeket. Jól látszik, hogy - a belinkelt példánál maradva (Fox Talas32 és RP23 tag) - 140-es rugóútból ~110 mm kimozgatásához 1000 N szükséges, 130 mm-hez már 1500 N és a 140mm-hez nem elég a 2000 N. Gondolom a negatív rugóút növelésével valamelyest csökkenthetõek ezek az erõk, de arányaiban az adott rugóút kimozgatásához szükséges erõk hasonlóak. Úgy látszik, ezek ilyenek.
_____________________________________________
AM rlz
#1504
Írta 2009. október 05. - 09:12
sok benne a levegõez nagy segítség volt köszi ezek szerint nem egyedi jelenség. lehet-e orvosolni? ennyiért mozogja már ki az útját, bassz...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1505
Írta 2009. október 05. - 08:52
#1506
Írta 2009. október 04. - 23:38
Levegõs fox...az mitõl van, hogy egy 09es új f120 rlc a 120 milibõl csak 100at hajlandó kimozogni? ha leengedem a levegõt belõle, akkor végigmozogja. ha megfelelõ nyomás kerül bele, akkor nem.
A sebesség mindent megold.
#1507
Írta 2009. október 04. - 19:28
#1508
Írta 2009. október 03. - 20:46
#1509
Írta 2009. október 03. - 15:32
A sebesség mindent megold.
#1510
Írta 2009. október 03. - 15:28
#1511
Írta 2009. október 03. - 12:50
#1512
Írta 2009. október 03. - 11:23
Lenne pár kérdésem:
1. menyire bullshit az, h csak az eredeti Fox olaj használható, mert az olajok keveredése komoly meghibásodást okoz (7,5W Motorex fog belemenni egyébként)
2. Fox Float Fluid és szimmering ügyben van-e olyan bolt, ahova szépen beballagok, és meg tudom venni õket (forgalmazó honlapon meg sem találtam ezeket a cuccokat, csak rugókat, matricákat láttam, meg 36-os villákhoz felújítószettet), vagy csak rendelésre mûködik? ha így van, kitõl érdemes rendelni?
3. Fox Float Fluid-ot helyettesítõ 80W szintetikusok közül milyet érdemes venni?
Hálás köszönetem
#1513
Írta 2009. október 03. - 09:44
Már nincs forgalmazója, így csak külföld.Olyan kérdésem lenne még hogy Hope-ot itthon forgalmazza valaki, vagy csak külföldrõl tudom megrendelni?
#1514
Írta 2009. október 03. - 09:02
Van egy 2006 fox 80f RL telom és szükségem volna egy szerelési utmutatóra,beállítások,vagy esetleg robbantott rajzra.Néztem a fox fork oldalon de csak a 2010 telokat találtam és nem volt service manul:).Ha esetleg valakinek volna,vagy ötlet hogy honnan szedhetném le!Köszönöm!
http://service.foxra...umers/index.htm
#1515
Írta 2009. október 03. - 07:04
#1516
Írta 2009. október 02. - 21:56
Felsõ váll - gyári: vedd fel a kapcsolatot az X-Factorral, mint hazai forgalmazóval és szervízközponttal, õk megmondják, hogy a 2009/2010-s felsõ rész használható e a 2008-s modellhez, mivel gyárilag 2008-ban még nem volt kialakítva az integrált stucnikhoz, beszerezhetõ e, illetve milyen összegért
Felsõ váll - egyéb: a Hope-nak és a Thomson-nak is lesz - az Interbike kiállításon mutatták be õket -, de hogy mikor lesz a piacon és milyen áron, hát pirospassz.
Hope: http://www.descent-w...gs-coming-soon/
Thomson: http://blogs.bikemag...rbike-download/ (ez éppen a Boxxer változat, de tudomásom szerint lesz Fox is)
A gányolást saját érdekedben ne erõltesd!
Olyan kérdésem lenne még hogy Hope-ot itthon forgalmazza valaki, vagy csak külföldrõl tudom megrendelni?
#1517
Írta 2009. október 01. - 18:52
Felsõ váll - gyári: vedd fel a kapcsolatot az X-Factorral, mint hazai forgalmazóval és szervízközponttal, õk megmondják, hogy a 2009/2010-s felsõ rész használható e a 2008-s modellhez, mivel gyárilag 2008-ban még nem volt kialakítva az integrált stucnikhoz, beszerezhetõ e, illetve milyen összegértVeszek egy 2008as fox40et (hurrá) de valószínûleg nem lesz elég a nyaka normál stucnihoz
lehetséges integrált stucnit fogadó felsõ vállat utólag beszerezni?
Milyen árban és hol lehet venni??
vagy esetleg ha esztergáltatnék bele egy toldást és hõvel belezsugorítanám életképes ötlet lenne?
Felsõ váll - egyéb: a Hope-nak és a Thomson-nak is lesz - az Interbike kiállításon mutatták be õket -, de hogy mikor lesz a piacon és milyen áron, hát pirospassz.
Hope: http://www.descent-w...gs-coming-soon/
Thomson: http://blogs.bikemag...rbike-download/ (ez éppen a Boxxer változat, de tudomásom szerint lesz Fox is)
A gányolást saját érdekedben ne erõltesd!
#1518
Írta 2009. október 01. - 18:24
lehetséges integrált stucnit fogadó felsõ vállat utólag beszerezni?
Milyen árban és hol lehet venni??
vagy esetleg ha esztergáltatnék bele egy toldást és hõvel belezsugorítanám életképes ötlet lenne?
#1519
Írta 2009. szeptember 04. - 18:04
#1520
Írta 2009. szeptember 04. - 17:14
Kedves Fox villához értõk.
A 2009 QR 15 ös Vanilla villa 140mm - es rugóútja valóban lerövidíthetõ 120 és 100mm - re.
Vagy ez nem lehetséges.
Természetesen írtam a forgalmazónak is, de hátha valaki közületek tudja a választ.
Kösssz
http://forum.bikemag...8&postcount=894