Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1521
Írta 2009. szeptember 04. - 16:55
A 2009 QR 15 ös Vanilla villa 140mm - es rugóútja valóban lerövidíthetõ 120 és 100mm - re.
Vagy ez nem lehetséges.
Természetesen írtam a forgalmazónak is, de hátha valaki közületek tudja a választ.
Kösssz
#1522
Írta 2009. augusztus 31. - 22:41
Csak ennyit akartam közölni.
Itt szeretném leírni még, hogy köszönet az XFactorNet-nek a gyors segítségért, akik nagyon készségesen álltak rendelkezésemre és válaszoltak a magamfajta laikus fura kérdéseire, és nagyon gyorsan eljuttatták részemre az olajat és a Float Fluidot. Köszönöm!
_____________________________________________
AM rlz
#1523
Írta 2009. augusztus 28. - 14:36
#1524
Írta 2009. augusztus 28. - 09:34
#1525
Írta 2009. augusztus 28. - 09:03
Ha már úgyis szétszedted. Én kivenném a szimeringet, elfordítanám valamennyivel és úgy tenném vissza. Így kiderül, hogy a becsúszóval vagy a szimeringgel van a baj.
Ha csere lesz akkor marad ez és félévente töltök rá kis olajat. Most másra kell a pénz.
De már szétszedtem ma. Direkt tésztaszûrõvel engedtem le belõle az olajat, és a vizet miután kimostam az egészet. Semmi se volt benne még a szimering porlehuzói között sem.
Tudom hogy így mûködik csak nekem a bicaj a munka eszközöm és nincs pótvillám semmisem.
Jogos pótolom a hiányosságom.
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#1526
Írta 2009. augusztus 27. - 23:26
#1527
Írta 2009. augusztus 27. - 23:14
Ha csere lesz akkor marad ez és félévente töltök rá kis olajat. Most másra kell a pénz....
ezt valószínûleg csak egy nyak-váll-becsúszó kombó cseréje oldaná meg véglegesen
De már szétszedtem ma. Direkt tésztaszûrõvel engedtem le belõle az olajat, és a vizet miután kimostam az egészet. Semmi se volt benne még a szimering porlehuzói között sem.
A képen megjelölted volna hol folyik egyértelmû lett volna dolog.
Megkéred a helyi bringa boltost, vagy egy másikat pl. Szekszárd Fanatix , hogy vigye fel neked az x-factorba és nem kell utazni? Mifelénk így mûködik.
Tudom hogy így mûködik csak nekem a bicaj a munka eszközöm és nincs pótvillám semmisem.
Jogos pótolom a hiányosságom.
#1528
Írta 2009. augusztus 27. - 19:17
Megkéred a helyi bringa boltost, vagy egy másikat pl. Szekszárd Fanatix , hogy vigye fel neked az x-factorba és nem kell utazni? Mifelénk így mûködik.
Nemtudom mert addig nem is néztem mega becsúszót.
De az érdekes hogy majdnem 1 hónap után kezdte el a
kis szivárgást olyan foxosat. Majd utána +1-2 hónapra rá
állt vissza a csere elõtti állapot. Tehát nem a tömítés csere
után kezdte el lökni hanem jóval utána. Hogy ismét szervizre
vigyem esélye 0 mert nemfogok 350km-t utazni miatta. Ill ha
elolvastad volna figyelmesen nem a csíknál folyik hanem alatta. (1cm cca)
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#1529
Írta 2009. augusztus 27. - 17:06
bennragadt egy fémszilánk a szimi és a becsúszó között....gondolhatod mit mûvel az ott...
ezt valószínûleg csak egy nyak-váll-becsúszó kombó cseréje oldaná meg véglegesen
#1530
Írta 2009. augusztus 27. - 14:49
Ekkora mélyedést szerintem a szimering nem tömit. Nem arra van kitalálva. Igy én nem csodálkozok, hogy ereszt.
A sérülés a becsúszón meg nem magától keletkezik. Valami nincs rendben belül. A szervízben mit mondtak errõl?
Nemtudom mert addig nem is néztem mega becsúszót.
De az érdekes hogy majdnem 1 hónap után kezdte el a
kis szivárgást olyan foxosat. Majd utána +1-2 hónapra rá
állt vissza a csere elõtti állapot. Tehát nem a tömítés csere
után kezdte el lökni hanem jóval utána. Hogy ismét szervizre
vigyem esélye 0 mert nemfogok 350km-t utazni miatta. Ill ha
elolvastad volna figyelmesen nem a csíknál folyik hanem alatta. (1cm cca)
#1531
Írta 2009. augusztus 27. - 09:29
A sérülés a becsúszón meg nem magától keletkezik. Valami nincs rendben belül. A szervízben mit mondtak errõl?
Ismét kis probláma lépett fel szeretett foxommal.
Április közepén volt generalon a teló, tisztítás/szimeringcserén.
Rá egy hónap múlva észrevettem hogy a szokásos fox olajfolyás
elkezdõtött. Mondom okés ez kell neki. Csak megint elértem azt
szintet hogy úgy folyatja az olajat a szimeringnél mint mielõtt
szervizbe vittem volna. És észrevettem hogy pont ezen az
oldalon van ahol a bizonyos mélyedés van csak alatta lötyög ki.
A villa jobb szélén. A szimering mellett lehet látni hogy
mikor megnyomom ott jön az olaj ki a becsúszó/szim. páros
között.
EZ
Most ezt is kidobhatom a szimeringet? Vagy mi a baj.
Amúgy bocs a zagyva megfogalmazásért de már késõvan.
Ui: Máshol is megjelent az a titokzatos csík a másik becsúszón. X akta hogy miért.
De a régi nemnagyobbodott. Az igaz hogy sokat megy a gép de ennyire....
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#1532
Írta 2009. augusztus 27. - 02:20
Április közepén volt generalon a teló, tisztítás/szimeringcserén.
Rá egy hónap múlva észrevettem hogy a szokásos fox olajfolyás
elkezdõtött. Mondom okés ez kell neki. Csak megint elértem azt
szintet hogy úgy folyatja az olajat a szimeringnél mint mielõtt
szervizbe vittem volna. És észrevettem hogy pont ezen az
oldalon van ahol a bizonyos mélyedés van csak alatta lötyög ki.
A villa jobb szélén. A szimering mellett lehet látni hogy
mikor megnyomom ott jön az olaj ki a becsúszó/szim. páros
között.
EZ
Most ezt is kidobhatom a szimeringet? Vagy mi a baj.
Amúgy bocs a zagyva megfogalmazásért de már késõvan.
Ui: Máshol is megjelent az a titokzatos csík a másik becsúszón. X akta hogy miért.
De a régi nemnagyobbodott. Az igaz hogy sokat megy a gép de ennyire....
#1533
Írta 2009. augusztus 26. - 15:32
http://www.xfactorne...=20&keszleten=1
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1534
Írta 2009. augusztus 24. - 20:58
G2 accomplished this by increasing the amount of fork offset. This reduced the amount of trail to make it steer quicker without changing the rest of its handling characteristics. While increasing the offset, we reduced the reach to the handlebar to allow the rider to weight the front wheel more accurately.
Wheelbase remains the same for high speed stability; Amount of Trail is reduced for more neutral handling at slow speed; Cockpit was shortened to allow the rider to weight the front wheel more effectively.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1535
Írta 2009. augusztus 24. - 20:26
#1536
Írta 2009. augusztus 24. - 12:18
a GF meg ugye kulon egyedi villat is kap, nagyobb az elorenyulasa a vallnak, es a nyak is 1.5-1.1/8
beleteszel egy rebat aztan hazavagtad a geometriat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1537
Írta 2009. augusztus 24. - 09:51
Gyári tuning esetén a Factor meg tudja csinálni, nincs ezzel gond.Utóbbi idõkben kezdtem el nézegetni a tagokat, de eddig a Gary Fisher Rosco-ban lévõ "tuned" tag volt a legfurcsább számomra. Arra azért kíváncsi lennék, hogy egy ilyen szervizelését hogy lehetne megoldani kis hazánkban :chin:
#1538
Írta 2009. augusztus 24. - 09:46
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1539
Írta 2009. augusztus 24. - 09:31
#1540
Írta 2009. augusztus 24. - 09:18
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"