Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1301
Posted 2010. March 21. - 13:44
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1302
Posted 2010. March 21. - 13:40
#1303
Posted 2010. March 21. - 13:15
igy kellene kineznie:
http://www.thesellut...ekyllshock1.jpg
http://www.thesellut...ekyllshock2.jpg
http://www.thesellut...ekyllshock3.jpg
es igy nez ki mikor benne van a vazban
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1304
Posted 2010. March 21. - 09:58
Képek
#1305
Posted 2010. March 20. - 22:19
sajnos a talas az egy preciz dolog, nagyon nehéz beállítani, hogy mindhátom rugóút állás meglegyen
mûhelyben nehezen ellenõrizhetõ, ha a factor csinálta nyugodtan vidd vissza, garanciában megjavitják
Ertem Koszi! Nem gondoltam, hogy nem ellenoriztek le. Bar szetszedve vittek el, marmint bringa nelkul
#1306
Posted 2010. March 20. - 22:08
mûhelyben nehezen ellenõrizhetõ, ha a factor csinálta nyugodtan vidd vissza, garanciában megjavitják
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1307
Posted 2010. March 20. - 20:28
Kicsit elkeseredtem ma a szervizben rendberakott Talas RLC-t probaltam ki a Hor-volgyeben. A telot es a tagot a nagykonyv szerint beallitottam megfelelloen es csaptam penteken egy reggeli melo kort a flaszteren. Itt ugye minek rugoutat allitgatni. De a mai turan mar kellett. Valami okbol a rugout 140 es 120 mm-re allithato. A 100-asra allitva is 120 -ban marad. Tekeres kozben a 140-re allitott rugout lassan visszacsuszik egy kicisit, es ha 120-ra allitom akkor kiuggrik 140-re. Nem ertem mi baj!! Az az egy biztos hogz szervizbe adas elott nem volt ilyen gondom. Eleg morcos voltam a felesleges utazasert.
Valaki tapasztalt hasonlot? Letezik, hogy a forgalmazo szervizeben elbuborekoltak valamit?
#1308
Posted 2010. March 08. - 22:27
akkor nem gondolták végig, amit mondtak
sõt tetszõleges hosszra be lehet így lõni a villát - gyári távtartó ha jól tudom 30 és 20mm-es hosszban létezik. úthosszálítás így kb 15-20 perces meló
nekem 09 es float 36 volt elõször 120on, most pedig 140en
kösz
én meg lenni vak
"ADJUSTMENTS
EXTERNAL- Air spring pressure- Rebound
INTERNAL- Travel is internally adjustable in 10mm increments"
és akkor meg is van a telóm....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1309
Posted 2010. March 08. - 18:58
sõt tetszõleges hosszra be lehet így lõni a villát - gyári távtartó ha jól tudom 30 és 20mm-es hosszban létezik. úthosszálítás így kb 15-20 perces meló
nekem 09 es float 36 volt elõször 120on, most pedig 140en
#1310
Posted 2010. March 08. - 17:44
#1311
Posted 2010. March 08. - 17:38
a gányolás ebben az esetben egy gyári távtartó behelyezését jelenti a bal oldali negatív rugók alá, ezt a dobozban mellékelik a villához
#1312
Posted 2010. March 08. - 17:32
#1313
Posted 2010. March 08. - 16:17
#1314
Posted 2010. March 05. - 13:38
Kétszer kellett szimmeringet cserélni, egyszer egy gyári foxra (ami nagyon gyorsan megadta magát) másodszor pedig egy EFS-re (ami még mindig bírja), és ennyi. 200-250 óránként meg cserélem az olajat (ez a gyári ajánlás a 2004es villákra), eddig csak egyszer volt koszos az olaj benne, amikor közvetlenül a tavalyi Szilvásvárad maraton után szedtem szét.
Ejha, ez jól hangzik, elég tartós darab az a villa! És köszi az infót, mert ez mindenképp megnyugtató nekem, hogy ha vigyázok az enyémre, valószínûleg sokáig jó partner lesz. Épp egy ismerõsnek próbálok kicsit utána járni annak, hogy vajon RockShox rebás vagy egy F120 RL-el szerelt össztelós maraton bicajjal járna-e jobban. A weben keresgélve viszont találtam pár helyet, ahol pár hónapos Reba és Revelation-ökrõl érdekes írtak (1, 2) érdekes dolgokat (becsúszó kopás, bemaródás) - plusz még egy itteni másik topikban is volt ilyesmirõl szó. Nekem úgy tûnik, a Fox a tartósság terén mintha jobban teljesítene, mint az RS - bár hogy a saját tájam házán is kivétel erõsítse a szabályt, egy 2005-ös Duke SL-t most szervízelt nekem Sala mester, és nem volt vele semmi gond, holott az elmúlt 4 évben meglehet, hogy sosem volt szervízelve, porlehúzók már megrepedeztek stb. (Olajcsere + Enduro Fork Seals és oké minden.)
_____________________________________________
AM rlz
#1315
Posted 2010. March 05. - 12:59
Viszont a 20e km-es futásteljesítmény - szerintem - egészen jónak tûnik, pláne ha versenyeken is használtad! Halvány fogalmam sincs, hogy rendszeres karbantartással és kellõ odafigyeléssel mennyi a várható futásteljesítménye egy kerékpárvillának, mindenesetre nem tûnik ez az érték annyira rossznak, még ha látható is kopás a becsúszókon.
Csak érdekelne: milyen karbantartásokat kapott eddig a villa, mit kellett rajta cserélni eddig az olajon kívül?
Kétszer kellett szimmeringet cserélni, egyszer egy gyári foxra (ami nagyon gyorsan megadta magát) másodszor pedig egy EFS-re (ami még mindig bírja), és ennyi. 200-250 óránként meg cserélem az olajat (ez a gyári ajánlás a 2004es villákra), eddig csak egyszer volt koszos az olaj benne, amikor közvetlenül a tavalyi Szilvásvárad maraton után szedtem szét.
A sebesség mindent megold.
#1316
Posted 2010. March 05. - 10:24
Így már érthetõ.
Viszont a 20e km-es futásteljesítmény - szerintem - egészen jónak tûnik, pláne ha versenyeken is használtad! Halvány fogalmam sincs, hogy rendszeres karbantartással és kellõ odafigyeléssel mennyi a várható futásteljesítménye egy kerékpárvillának, mindenesetre nem tûnik ez az érték annyira rossznak, még ha látható is kopás a becsúszókon.
Csak érdekelne: milyen karbantartásokat kapott eddig a villa, mit kellett rajta cserélni eddig az olajon kívül?
_____________________________________________
AM rlz
#1317
Posted 2010. March 05. - 02:20
Korábban érdekelt a téma és íme, itt pont a kerékpár teleszkópok (azon belül is a Fox) olajai kapcsán járt ennek utána valaki. Úgy látszik, amit a gyártók a dobozra írnak, az nem (azaz, itt sem) mindig az, amire számít az ember. Aztán meg a fene se tudja.
Így már érthetõ.
A sebesség mindent megold.
#1318
Posted 2010. March 04. - 22:36
Beleraktam a 2,5w olajat (castrol) és nem érezhetõ különbség a visszaútcsillapításban ugyanolyan beállítás mellett, ezelõtt 5w motorex volt benne. Érdekes...
Korábban érdekelt a téma és íme, itt pont a kerékpár teleszkópok (azon belül is a Fox) olajai kapcsán járt ennek utána valaki. Úgy látszik, amit a gyártók a dobozra írnak, az nem (azaz, itt sem) mindig az, amire számít az ember. Aztán meg a fene se tudja.
_____________________________________________
AM rlz
#1319
Posted 2010. March 04. - 20:03
#1320
Posted 2010. March 04. - 18:10
Használt már valaki foxban 2,5w-s olajat?
Azt hiszem kipróbálom.
Elbeszélgetek én itt magammal.
Beleraktam a 2,5w olajat (castrol) és nem érezhetõ különbség a visszaútcsillapításban ugyanolyan beállítás mellett, ezelõtt 5w motorex volt benne. Érdekes...
Majd egy hónap múlva kiderül, hogy hogy mozog vele.
A sebesség mindent megold.