Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Fox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2442 hozzászólás a témában

#1201
Itózs

Itózs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.069 hozzászólás

asszem ez megsem lesz jo, mert az illeto 200asnak irja, de a merce alapjan ez 217/57es lesz. nekem meg 200/57es kellene.


Az is érdekes, mert csak 216-os lehet a szemtáv, az viszont ritkán jár 57-es stroke mérettel, sokkal inkább 63-as mérettel.

#1202
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Köszi.

#1203
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás

2008-as f100rl kihúzható 120-ra?


Igen

#1204
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
2008-as f100rl kihúzható 120-ra?

#1205
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
asszem ez megsem lesz jo, mert az illeto 200asnak irja, de a merce alapjan ez 217/57es lesz. nekem meg 200/57es kellene.

#1206
Kömi

Kömi

    vendég

  • fórumtag
  • 43 hozzászólás
2010-es. Az enyém ugyanígy néz ki:
Picasa Web Albums - K

amelyik rugos tagnak ilyen valla van, az mikori modell? azt irjak, hogy 2010es, de mintha nem igy nezne ki...

Feltöltött kép


Jó, ha van egy végcél, amely felé utazunk; de végül is az utazás a cél. (Ursula K. Le Guin )
http://picasaweb.google.com/KomiErdhttp://www.kellysklub.hu

#1207
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
es az miert jo, hogy "high volume"? nagyobb a kamrameret?

#1208
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás
Szerintem ez 2010-es, tekintve, hogy rajta a BoostValve logo, ami a 2010-es év újítása (a 2011-es tagoknál is van BV, de annak meg a logója nem ilyen). Annyi, hogy ez High Volume légkamrás, emiatt más, mint a megszokott RP23 kinézet.

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#1209
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
enyém pl ilyesmi, de más a matrinca.....enyém asszem 08-as


de ez Boost Valve csilis.....tehét nem túl régi asszem

#1210
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
amelyik rugos tagnak ilyen valla van, az mikori modell? azt irjak, hogy 2010es, de mintha nem igy nezne ki...

Feltöltött kép

#1211
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
Jah bocs,csak a képet néztem.Nem tudtam hogy RLT.
"Ride today, heal tomorrow"

#1212
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Jólvan, megnyugodtam, hogy nem csak én nem látom :) A Talasnál sejtettem, hogy a plusz tekerentyû' az úthossz állítási lehetõség.

manston, volt 3 db (most egy F100-as van) F80-as foxom, tisztában vagyok a rövidítések jelentõségével. Ez RLT, mint ahogy tigger is írta, tehát kellene rá kék kallantyú'.

Gondolkodtam, hogy az RLT-t jó lenne megvenni, de nem túl bizalomgerjesztõ számomra...
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#1213
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Fox F100R: Rebound
F100RL:Rebound+Lockout
Azért nincs rajta mert nem RL.


viszont azért kéne legyen mert rlt

rebound
lockout
threshold (a lock oldási küszöbe)

-és az jobb lûbon alúl ott is a t állító tekerentyû, szal nem csak matrika van rajta-
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1214
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
Fox F100R: Rebound
F100RL:Rebound+Lockout
Azért nincs rajta mert nem RL.
"Ride today, heal tomorrow"

#1215
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Csak én hiányolom az F100-asról a lockout kart? A Talason meg mintha egyel több lenne. Vagy csak én nem értek hozzá? :)

Ker


talason egyik kék a rugoút
a piros alatti a lock
piros a csili

(s ha rlc lenne akkor lenne még egy kék a low speed compress, meg alúl a lock küszöb tekerõ, mint az rlt jobb lábon van is alúl :) )
mint itt

Feltöltött kép

szerinte csak csal az opitka azér nem látszik az rlt tekerõje. vagy ilesmi

itt sem látszik,
Feltöltött kép
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1216
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Csak én hiányolom az F100-asról a lockout kart? A Talason meg mintha egyel több lenne. Vagy csak én nem értek hozzá? :)

Ker
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#1217
Rocko6

Rocko6

    vendég

  • fórumtag
  • 80 hozzászólás

a Manitou is állítólag Motorexet tesz a villáiba.Az R7-esemben elvileg 5-ös olaj volt,én Castrol 2,5-re cseréltem le,és nem vettem észre semmilyen mûködésbeli különbséget.Sõt,talán kicsit lassabb lett a mozgása.


Answer/Manitou Oil- Manitou forks use, for lubrication, Motorex Semi-Bath Fork Oil, 5W40 from Motorex of Switzerland. This is actually Motorex Motor Oil Power Synt 4T SAE 5W40, a synthetic motor oil. This oil is rated at 90.9 cSt@40C/14.6 cSt@100C/VI 169. This is some serious pancake syrup. This oil is not widely available, but can be ordered at most motorcycle dealers through K&L Supply Co. (PN# 35-3911). Similar oils do not really exist as suspension oils. Closest is Red Line (Heavy) (66.8 cSt@40C/16 cSt@100C/VI 256) or Maxima Bicycle Fork Fluid (20wt) or Maxima Fork Oil (20wt) both of which are rated at 65 cSt@40C/12.9 cSt@100C/VI 201. If you can get access to Red Line Synthetic Motor Oil 5W40, it is rated at 94 cSt@40C/15.1 cSt@100C/VI 170 and is probably your closest bet.

és a többi gyár: Peter Verdone


#1218
Dózer

Dózer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.361 hozzászólás

...itt megjegyzem, hogy ezek a viszkozitás számok csak gyártókon belül mérvadóak...

a Manitou is állítólag Motorexet tesz a villáiba.Az R7-esemben elvileg 5-ös olaj volt,én Castrol 2,5-re cseréltem le,és nem vettem észre semmilyen mûködésbeli különbséget.Sõt,talán kicsit lassabb lett a mozgása.

#1219
Rocko6

Rocko6

    vendég

  • fórumtag
  • 80 hozzászólás

nem rég linkelt valaki egy táblázatot, amiben sok teleszkópolaj szerepelt egymással összehasonlítva


Feltöltött kép

tessék. itt lehet hasonlítgatni.


#1220
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Off:
Én értem mire gondolsz Jani,kenésre gondoltál.De mondhatnánk úgy,hogy csak akkor használjon mindenki,vagy te is váltóolajat,ha más nincs.
Remélem azért egyetértesz abban,hogy ha egy mód van rá akkor maradjunk a célterületre kifejlesztett kenõanyagoknál.
A viszkozitás egyezõsége nem minden,illetve ahogy rocko mondta,csillapításra valószínûleg alkalmatlan.Kenésre esetleg megfelelõ lehet,de csak tényleg akkor ha más nincs.

Ebben egyetértünk.

A gyártók azért is ragaszkodnak lehetõleg a saját kenõanyagaikhoz,mert azokat tesztelték hosszú távon és csak ezekkel az anyagokkal tudják garantálni a termékük megfelelõ mûködését károsodás nélkül.
Ettõl függetlenül más gyártók ilyen célú termékei is megfelelnek a célnak,viszont minden esetben célszerû igazodni a lehetõ leginkább hasonló tulajdonságokkal bíró kenõ/csillapító olajokhoz.
Nyilván "bármilyen" hasonló viszkozitású olaj jó lehet kenéshez,de hidd el ez nem minden,mert attól függetlenül teljesen más körülményekre találták ki.


Az autóknál nem vagyok képben, de a kerékpárteleszkóp gyártók nem igazán támasztják alá ezt, pl az RS-nél néha nem tudni hogy milyen szemetet töltöttek a teleszkópba. A fox még egész jól mûködik a gyári olajával, de többen alá tudják támasztani, hogy 5W motorexszel még jobb, sõt nálam a 2,5W castrollal is nagyon jó (itt megjegyzem, hogy ezek a viszkozitás számok csak gyártókon belül mérvadóak, mert más gyártók termékeivel összehasonlítva már érhetnek meglepetések, nem rég linkelt valaki egy táblázatot, amiben sok teleszkópolaj szerepelt egymással összehasonlítva).
Meg Salát is érdemes meghallgatni arról, hogy mit lehet kihozni egy jobb, megfelelõbb olajjal egy teleszkópból.


A sebesség mindent megold.